Trimite unui prieten

Dezbatere publica despre organizarea si functionarea spatiilor de joaca si agrement

Vineri , 27 Ianuarie 2017, 9:10

Exportă PDF - Dezbatere publica despre organizarea si functionarea spatiilor de joaca si agrement Tipărește pagina - Dezbatere publica despre organizarea si functionarea spatiilor de joaca si agrement Trimite unui prieten - Dezbatere publica despre organizarea si functionarea spatiilor de joaca si agrement

 

În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, republicată, privind transparenţa decizională în administraţia publică locală, Primăria Municipiului Oradea aduce la cunoştinţa publică proiectul de hotărâre pentru aprobarea regulamentului de organizare şi funcţionare a  spaţiilor de joacă si agrement situate pe domeniul public al Municipiului Oradea, care nu se afla in administrarea Municipiului Oradea prin alte entitati din cadrul Primariei Oradea sau subordonate Consiliului Local Oradea al Municipiului Oradea,Propunerile, sugestiile, opiniile referitoare la regulamentul propus se pot transmite pe e-mail mircea.stejeran@oradea.ro sau se pot depune la Serviciul Relaţii cu Publicul(sala ghiseelor), ghişeul nr.13, până la data de 17.02.2017.Dezbaterea publică a Proiectului de hotărâre va avea loc marti, 21.02.2017, ora 16:00, în sala „Traian Moşoiu" din Primăria Municipiului Oradea.

 

 

Fișiere - Dezbatere publica despre organizarea si functionarea spatiilor de joaca si agrement

Blogul primarului Ilie Bolojan
Twitter
Camera web
Campania plateste impozitul online
Harta Oradiei
Oradea City Report
Oradea City App
MobilePay
Trafic greu
TPark
T-park SMS
AmParcat
Piste de biciclete
Reabilitarea fatadelor cladirilor din centrul istoric
Fonduri Europene
ZMO
Regio
Partener de cultura
Program colectare selectiva - saci galbeni