Trimite unui prieten

ANUNT INTENTIE 20 de seturi de ecusoane RENT CAR

Vineri , 19 Mai 2017, 0:00

Exportă PDF - ANUNT INTENTIE 20 de seturi de ecusoane RENT CAR Tipărește pagina - ANUNT INTENTIE 20 de seturi de ecusoane RENT CAR Trimite unui prieten - ANUNT INTENTIE 20 de seturi de ecusoane RENT CAR


Primăria Municipiului Oradea
Serviciul Achizitii Publice
Cod operator:16140
Piaţa Unirii, nr. 1
410 100, Oradea
Tel. 0040 259/437.000
Fax. 0040 259/437.544
Fax int 203: 0040 259/409.406
Fax int 288: 0040 259/408.803
E-mail: primarie@oradea.ro

 


Nr. Inregistrare: 166777 din 19.05.2017


ANUNT INTENTIE

Primaria Municipiului Oradea informeaza operatorii economici ca intentioneaza sa achizitioneze direct conform art 43 din HG 395/2016 din catalogul electronic "20 de seturi de ecusoane RENT CAR" si ii invita sa-si inregistreze ofertele in SEAP cu respectarea art 44 din HG 395/2016, pana in data de 23.05.2017 inclusiv.

Va fi consultat urmatorul cod CPV: 35123400-6 Ecusoane de identificare

Valoarea estimata a achizitiei: 200 lei fara TVA

Ofertantii interesati isi pot inregistra oferta pe cod CPV: 35123400-6 Ecusoane de identificare, cu denumirea: "20 de seturi de ecusoane RENT CAR", trimitand si o informare insotita de propunerea financiara catre Serviciul Achizitii Publice prin e-mail: teodora.vaida@oradea.ro, in care sa specificati achizitia de care sunteti interesat.

Se are in vedere achizitionarea a 20 de seturi de ecusoane RENT CAR autocolante sau material plastic. Forma ecusonului este patrata, avand dimensiunile: L x l = 10 cm x 10 cm si fundal de culoare alba.
Toate caracteristicile ecusoanelor sunt specificate in Caietul de sarcini si in Anexa atasate prezentului anunt de intentie.

Publicarea prezentului anunt are rol de informare/publicitate, nu obliga autoritatea contractanta si nu exclude de la achizitie operatorii economici deja inscrisi in catalog (daca este cazul). Scopul acestui anunt este acela de a determina operatorii economici sa-si inscrie ofertele de pret in catalogul electronic astfel incat la data demararii achizitiei directe si a verificarii catalogului electronic autoritatea contractanta sa fi intreprins toate demersurile pentru a se asigura ca sunt operatori inscrisi in catalogul electronic, care sa-i satisfaca necesitatea de produse, servicii, lucrari.
Ulterior publicarii prezentului anunt autoritatea contractanta va aplica prevederile art 43-46 din HG 35/2016.

Va constitui un avantaj in selectarea operatorului care va fi notificat, desfasurarea activitatii de catre acesta in proximitatea sediului Primariei Municipiului Oradea.

Administrator public                                    Sef Serviciu Achizitii Publice
Dacian Palladi                                                   Manuela Maghiar

 

Twitter
Camera web
Harta Oradiei
Oradea City Report
Oradea City App
MobilePay
Trafic greu
TPark
T-park SMS
AmParcat
Piste de biciclete
Reabilitarea fatadelor cladirilor din centrul istoric
Fonduri Europene
ZMO
Regio
Partener de cultura
Program colectare selectiva - saci galbeni