Primaria Municipiului Oradea
organizeaza licitatie publica - Sesiunea a I - a
1. Informatii privind autoritatea contractanta:
Primaria Municipiului Oradea, cu sediul in mun. Oradea - 410100, Piata Unirii nr. 1, jud. Bihor, Cod fiscal: RO 35372589, tel: 0259/408.865; 0259/437.000; fax: 0259/436.276; e-mail: primarie@oradea.ro, e-mail persoana de contact: locuinte@oradea.ro.
2. Informatii privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunurilor care urmeaza sa fie inchiriate, conform OUG nr. 57 din 03.07.2019, art. 332-333 si HCL nr. 859 din 31.10.2019:
Inchirierea a 45 de imobile cu destinatia de locuinta, gestionate de Municipiul Oradea prin Directia Patrimoniu Imobiliar, in suprafata totala de 1.989,89 mp, conform caietului de sarcini.
3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea prin care persoanele pot intra in posesia documentatiei:
La cerere de la sediul institutiei, Serviciul Locuinte, Spatii Comerciale sau se poate consulta site-ul www.oradea.ro, sectiunea - licitatii.
3.2. Denumirea si adresa serviciului din cadrul locatorului de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire:
Se poate obtine de la Serviciul Locuinte, Spatii Comerciale din cadrul Primariei Municipiului Oradea, Piata Unirii nr. 1 jud. Bihor.
3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea documentatiei de atribuire:
Daca se ridica de la sediul institutiei, 40 lei / exemplar, ce se achita la caserie sau se poate descarca de pe site gratuit.
3.4. Data limita pentru solicitare clarificari: 04.01.2021 ora 9:00.
4. Informatii privind ofertele:
4.1. Data limita de depunere a ofertelor:
14.01.2021, ora 9:00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Primaria Municipiului Oradea, Piata Unirii nr. 1, jud. Bihor, parter, ghiseele 1-2.
4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta:
Se depun intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat format A4.
5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor:
15.01.2021 ora 9:00, Primaria Municipiului Oradea, Piata Unirii nr. 1 jud. Bihor, Sala Mica, etaj 1.
6. Instanta competenta in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei:
Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Bihor, Oradea, Parcul Traian, nr. 10, cod 410033, tel. 0259-414.896, fax. 0359-432.750, e-mail: tr-bihor-reg@just.ro
7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre instantele abilitate, in vederea publicarii:
21.12.2020.