Trimite unui prieten

Primaria Municipiului Oradea informeaza operatorii economici ca intentioneaza sa achizitioneze direct conform art 43 din HG 395/2016 din catalogul electronic furnituri de birou si materiale pentru copii necesare pentru buna desfasurare a ASCO, a Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie si a Centrului de Zi si ii invita sa-si inregistreze ofertele in SEAP cu respectarea art 44 din HG 395/2016, sub denumirea “ Furnituri de birou pentru ASCO, CIET si CIZ” pana in data de 13.07.2017 inclusiv

Luni , 10 Iulie 2017, 0:00

Exportă PDF - Primaria Municipiului Oradea informeaza operatorii economici ca intentioneaza sa achizitioneze direct conform art 43 din HG 395/2016 din catalogul electronic furnituri de birou si materiale pentru copii necesare pentru buna desfasurare a ASCO, a Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie si a Centrului de Zi si ii invita sa-si inregistreze ofertele in SEAP cu respectarea art 44 din HG 395/2016, sub denumirea  “ Furnituri de birou pentru ASCO, CIET si CIZ”  pana in data de 13.07.2017 inclusiv Tipărește pagina - Primaria Municipiului Oradea informeaza operatorii economici ca intentioneaza sa achizitioneze direct conform art 43 din HG 395/2016 din catalogul electronic furnituri de birou si materiale pentru copii necesare pentru buna desfasurare a ASCO, a Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie si a Centrului de Zi si ii invita sa-si inregistreze ofertele in SEAP cu respectarea art 44 din HG 395/2016, sub denumirea  “ Furnituri de birou pentru ASCO, CIET si CIZ”  pana in data de 13.07.2017 inclusiv Trimite unui prieten - Primaria Municipiului Oradea informeaza operatorii economici ca intentioneaza sa achizitioneze direct conform art 43 din HG 395/2016 din catalogul electronic furnituri de birou si materiale pentru copii necesare pentru buna desfasurare a ASCO, a Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie si a Centrului de Zi si ii invita sa-si inregistreze ofertele in SEAP cu respectarea art 44 din HG 395/2016, sub denumirea  “ Furnituri de birou pentru ASCO, CIET si CIZ”  pana in data de 13.07.2017 inclusiv


Primăria Municipiului Oradea
Serviciul Achizitii Publice
Cod operator:16140
Piaţa Unirii, nr. 1
410 100, Oradea
Tel. 0040 259/437.000
Fax. 0040 259/437.544
Fax int 203: 0040 259/409.406
Fax int 288: 0040 259/408.803
E-mail: primarie@oradea.ro

 

Nr. Inregistrare: 211859 din 10.07.2017

ANUNT INTENTIE

Primaria Municipiului Oradea informeaza operatorii economici ca intentioneaza sa achizitioneze direct conform art 43 din HG 395/2016 din catalogul electronic furnituri de birou si materiale pentru copii necesare pentru buna desfasurare a ASCO, a Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie si a Centrului de Zi si ii invita sa-si inregistreze ofertele in SEAP cu respectarea art 44 din HG 395/2016, sub denumirea
" Furnituri de birou pentru ASCO, CIET si CIZ" pana in data de 13.07.2017 inclusiv.

Va fi consultat urmatorul cod CPV: 30197000-6 Articole mărunte de birou
Valoarea estimata a achizitiei:
 ASCO: 16792.52 lei fara TVA;
 Centrul de Ingrijire si Educatie Timpurie: 10659.18 lei fara TVA;
 Centrul de Ingrijire de Zi: 8672.37 lei fara TVA.
Valoare estimata totala: 36124.07 lei fara TVA
Ofertantii interesati isi pot inregistra oferta pe cod CPV: 30197000-6 Articole mărunte de birou, trimitand si o informare insotita de propunerea financiara catre Serviciul Achizitii Publice prin e-mail: andreea.negrau@oradea.ro, in care sa specificati achizitia de care sunteti interesat.
Se are in vedere achizitionarea de furnituri de birou si materiale pentru copii pentru buna desfasurare a activitatii ASCO, Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie si Centrului de Ingrijire de Zi, pe o perioada de 12 luni de la data semnarii contractului. Se va respecta Caietul de sarcini aferent referatelor de necesitate, caiet atasat prezentului anunt.
Achizitia este rezervata doar unitatilor protejate autorizate conform Legii 448/2006 in temeiul legal al art. 56 din Legea 98/2016.
Publicarea prezentului anunt are rol de informare/publicitate, nu obliga autoritatea contractanta si nu exclude de la achizitie operatorii economici deja inscrisi in catalog (daca este cazul). Scopul acestui anunt este acela de a determina operatorii economici sa-si inscrie ofertele de pret in catalogul electronic astfel incat la data demararii achizitiei directe si a verificarii catalogului electronic autoritatea contractanta sa fi intreprins toate demersurile pentru a se asigura ca sunt operatori inscrisi in catalogul electronic, care sa-i satisfaca necesitatea de produse, servicii, lucrari.

Ulterior publicarii prezentului anunt autoritatea contractanta va aplica prevederile art 43-46 din HG 35/2016.
Va constitui un avantaj in selectarea operatorului care va fi notificat, desfasurarea activitatii de catre acesta in proximitatea sediului Primariei Municipiului Oradea.

 

 

Fișiere - Primaria Municipiului Oradea informeaza operatorii economici ca intentioneaza sa achizitioneze direct conform art 43 din HG 395/2016 din catalogul electronic furnituri de birou si materiale pentru copii necesare pentru buna desfasurare a ASCO, a Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie si a Centrului de Zi si ii invita sa-si inregistreze ofertele in SEAP cu respectarea art 44 din HG 395/2016, sub denumirea “ Furnituri de birou pentru ASCO, CIET si CIZ” pana in data de 13.07.2017 inclusiv

TO2017
Twitter
Camera web
Harta Oradiei
Oradea City Report
Oradea City App
MobilePay
Trafic greu
TPark
T-park SMS
AmParcat
Piste de biciclete
Reabilitarea fatadelor cladirilor din centrul istoric
Fonduri Europene
ZMO
Regio
Partener de cultura
Program colectare selectiva - saci galbeni