Trimite unui prieten

Aquaparkul Nymphaea - bilanț la final de sezon estival

Marti , 11 Septembrie 2018, 15:08

Exportă PDF - Aquaparkul Nymphaea - bilanț la final de sezon estival Tipărește pagina - Aquaparkul Nymphaea - bilanț la final de sezon estival Trimite unui prieten - Aquaparkul Nymphaea - bilanț la final de sezon estival
Aquaparkul Nymphaea - bilanț la final de sezon estival

Cu ocazia împlinirii a doi ani de funcționare a Aquaparkului Nymphaea  - cel mai mare complex acvatic din Vestul României, directorul Administrației Domeniului Public, Liviu Andrica, a susținut azi, 11 septembrie 2018, o conferință de presă în care a prezentat în detaliu modul în care acesta a crescut atât din punct de vedere al încasărilor, cât și al numărului de vizitatori, dar și un bilanț la final de sezon estival, acesta vorbind și despre măsurile care au fost luate pentru o mai bună funcționare a Aquaparkului.

Astfel, dacă în primul an de funcționare, au fost înregistrate încasări de 16,2 milioane lei și un număr de 318.000 vizitatori, deja în al doilea an, valoarea încasărilor a ajuns la 20,7 milioane lei, în timp ce numărul vizitatorilor a crescut la peste 350.000.

"Dacă în primul an de funcționare, 10 septembrie 2016 - 9 septembrie 2017, Aquaparkul Nymphaea a înregistrat încasări de 16 milioane de lei și un număr de aproximativ 300.000 de vizitatori, în cel de-al doilea an, 10 septembrie 2017 - 10 septembrie 2018, valoarea încasărilor a crescut cu aproximativ 28%, ajungând la aproape 21 milioane lei. De asemenea, în al doilea an, a crescut și numărul de vizitatori cu aproximativ 17%, peste 350.000 de persoane trecându-ne pragul în această perioadă", a precizat directorul ADP, Liviu Andrica.

Din valoarea încasărilor de 20,6 milioane lei în acest an, nu mai puțin de 16,5 milioane lei au fost înregistrate începând de la 1 ianuarie 2018, dată de la care aquaparkul a fost vizitat de peste 293.000 de oameni. Luna august 2018 este cea mai bună lună a aquaparkului, fiind înregistrate încasări de 5,1 milioane lei, prin urmare peste 1 milion de euro, și un număr de peste 80.000 de vizitatori.

În toată această perioadă, conducerea ADP a fost preocupată de îmbunătățirea condițiilor și a serviciilor oferite, astfel încât să se ridice la nivelul așteptărilor clienților.

Una dintre cele mai mari realizări a fost introducerea achiziționării online de bilete, în urma implementării acestui sistem fiind redus considerabil timpul de așteptare la intrare. Pentru a evita formarea cozilor și odată cu ele crearea de neplăceri vizitatorilor, conducerea ADP a recomandat pe toate căile de comunicare achiziționarea biletelor online. Ca urmare, mulți dintre vizitatori au apelat la acest mod de procurare a biletelor, în cursul lunii august peste 30% dintre bilete fiind achiziționate online. Mai mult, în 5 zile din luna august 2018, toate cele 1700 de bilete online disponibile pentru o zi au fost  vândute anticipat.

Tot în acest sezon estival au fost deschise un nou punct de alimentație publică și un bar, situate în partea exterioară a complexului. Pentru a satisface cât mai mult posibil numărul mare de cereri, a fost mărită și capacitatea aquaparkului, de la 1.850 de persoane la 2.100 de persoane pe timpul verii, iar începând de la 1 octombrie până la începerea sezonului estival, de la 600 la 800 de vizitatori.

"Chiar și în aceste condiții însă, nu toți cei care ar fi dorit să ne viziteze au putut fi acceptați, motiv pentru care ne cerem scuze, însă nu dorim să creăm disconfort clienților noștri, acceptând un număr mai mare de vizitatori decât cel pentru care suntem pregătiți să asigurăm condiții și servicii de foarte bună calitate", a spus directorul ADP, Liviu Andrica.

Datorită numărului mare de vizitatori, în weekenduri, sărbători legale, vacanțe școlare și minivacanțe, la Aquaparkul Nymphaea nu se eliberează bilete pentru trei ore, ci doar pentru întreaga zi, iar în limita locurilor disponibile, bilete de la ora 17:00.

Pentru a optimiza comunicarea cu vizitatorii complexului, începând din acest sezon estival, la intrarea în aquapark a fost deschis un nou birou de informații, aflat la dispoziția clienților minimum 12 ore pe zi, iar un număr de telefon a fost pus la dispoziție pentru facilitarea achiziționării biletelor online, precum și pentru obținerea oricăror alte informații legate de funcționarea aquaparkului.

Odată încheiat acest sezon estival, ADP a început deja pregătirile pentru sezonul viitor, fiind deja achiziționate 1000 de noi șezlonguri și 500 de scaune de plastic.

 

Romania 100
Bugetare participativa
Reabilitarea sistemului de termoficare
Chestionar CityWalk
Twitter
Camera web
Harta Oradiei
Harta intravilan
Oradea City Report
Oradea City App
MobilePay
Trafic greu
Travel
TPark
T-park SMS
AmParcat
Piste de biciclete
Reabilitarea fatadelor cladirilor din centrul istoric
Fonduri Europene
ZMO
Regio
Fundatia de protejare a monumentelor
Termo Alert