Trimite unui prieten

Concurs pentru realizarea logo-ului Oradiei

Vineri , 9 Februarie 2018, 14:57

Exportă PDF - Concurs pentru realizarea logo-ului Oradiei Tipărește pagina - Concurs pentru realizarea logo-ului Oradiei Trimite unui prieten - Concurs pentru realizarea logo-ului Oradiei
Concurs pentru realizarea logo-ului Oradiei

Primăria Oradea, prin Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune (APTOR), lansează concursul pentru identificarea însemnului grafic care reprezintă cel mai bine valorile orașului Oradea. Concursul a fost anunțat într-o conferință de presă, azi, 9 februarie 2018, de către Mihai Jurca, directorul APTOR.

Oradea se află în plin proces de modernizare și dezvoltare și devine un oraș tot mai atractiv, mai plăcut de trăit și experimentat, atât pentru locuitorii săi cât și pentru turiști și investitori. Orașul face eforturi susținute și vizibile de îmbunătățire a infrastructurii, renovării obiectivelor istorice, construcției de facilități turistice, îmbunătățirii relației dintre administrație și cetățeni și de atragere a investitorilor. Scopul lansării concursului pentru realizarea logo-ului orașului este de a materializa aceste eforturi și planuri de viitor într-un însemn grafic care să transmită controlat percepții sau senzații despre Oradea.

„De fapt ce este logo-ul? Logo-ul este vârful de lance, este primul lucru pe care îl vezi și cu care asociezi un brand, care la noi ar trebui să fie compus dintr-o poziționare strategică și o personalitate a brandului" - a explicat Mihai Jurca.

Concursul începe de azi 9 februarie 2018, ora 11:00, și va dura până în 11 martie 2018, ora 11:00. La concurs va putea participa orice persoană fizică sau juridică, din România sau din străinătate, care trebuie să îndeplinească cumulativ o serie de condiții, detaliate în regulamentul de concurs. Timp de 31 de zile, potențialii candidați vor putea depune oferte, prin transmiterea acestora pe adresa de e-mail propuneri@brandoradea.ro, precum și prin transmiterea lor în format fizic prin curier rapid către Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune, la adresa strada Primăriei nr. 3, Oradea 410100, Bihor, persoana de contact fiind Mihai Jurca. Documentele se pot depune și la sediul asociației mai sus amintit, între orele 08:00 - 16:00.

Pentru a participa la concurs este nevoie de 3 documente: formular de înscriere, declarație pe proprie răspundere și propunerea grafică. Acestea se vor trimite prin e-mail și prin curier rapid sau vor fi depuse la sediul APTOR. Câștigătorului, odată desemnat, i se vor solicita documente suplimentare (dovada plății obligațiilor la bugetul local și de stat etc.). Detalii suplimentare legate de condiții sunt disponibile pe www.brandoradea.ro . Regulamentul concursului ia în considerare și situația în care nici una din propuneri nu este bună și nu se acordă premiul.

Premiul este de 47.000 de lei brut.

Juriul este format din 7 persoane: un reprezentant al beneficiarului, un reprezentant al societății civile și un reprezentant al mass-media, ceilalți 4 membri fiind profesioniști și experți în design sau marketing. Juriul va analiza ofertele depuse în termen de 15 zile lucrătoare începând cu data de 12 martie. În situația unui volum mare de propuneri acesta va putea fi extins cu încă maxim 15 zile lucrătoare.

„Scopul principal pentru care facem acest demers este de a crea dezvoltare în continuare, de a susține eforturile deja antrenate în dezvoltarea orașului. Rezultatele trebuie să se regăsească în trei planuri: financiar, bunăstarea cetățenilor și imagine", a declarat Mihai Jurca.

Directorul APTOR a mai precizat că, după finalizarea acestui proces, logo-ul va fi implementat într-un manual de brand și într-un plan de marketing. Acesta din urmă va fundamenta poziționarea și va începe să creeze efectele efortului de branding. Pentru a fi cu adevărat de succes brandul Oradea, acesta va trebui să se regăsească direct sau doar prin valori, în implementarea unor investiții concrete pentru a confirma în toate formele posibile atributele, aspirațiile și valorile acestui oraș.

Regulamentul concursului, formularele de înscriere și mai multe detalii legate de concurs sunt disponibile pe site-ul http://www.brandoradea.ro

 

 

Comentarii

Bugetare participativa
Twitter
Camera web
Harta Oradiei
Harta intravilan
Oradea City Report
Oradea City App
MobilePay
Trafic greu
Travel
TPark
T-park SMS
AmParcat
Piste de biciclete
Reabilitarea fatadelor cladirilor din centrul istoric
Fonduri Europene
ZMO
Regio
Partener de cultura