Trimite unui prieten

Biroul Achiziţii Publice

Exportă PDF - Biroul Achiziţii Publice	Tipărește pagina - Biroul Achiziţii Publice	Trimite unui prieten - Biroul Achiziţii Publice

 

Atribuţiile Biroului Achiziţii Publice:

  • (1) Atributiile salariatiilor din cadrul Biroului Achizitii Publice privind organizarea  procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică consta în:

    • intocmirea programului anual al achizitiilor

    • primirea şi analizarea referatelor de necesitate;

    • primirea si analizarea caietelor de sarcini

    • primirea si analizarea listelor cu cantiti de lucrari

    • primirea si analizarea temelor de proiectare

    • verifica existenta fondurilor alocate in buget pentru fiecare achizitie in parte;

    • alegerea procedurii de achizitie publica

    • stabileste prin nota justificativa criteriile de calificare si selectie a ofertantilor, precum si criteriile de atribuire;

    • elaborarea, inaintarea spre semnare şi punerea la dispoziţia potenţialilor ofertanţi a documentaţiilor de atribuire/fiselor de date

    • elaborarea invitaţiilor sau a anunţurilor de participare

    • transmiterea spre publicare in SEAP (www.e-licitatie.ro)

    • transmiterea spre publicare a anunturilor de participare catre Monitorul Oficial al Romaniei ;

    • elaborarea şi înaintarea spre semnare a referatelor si dispozitiilor pentru constituirea Comisiei de evaluare si numirea

    • transmiterea informaţiilor solicitate în baza unor prevederi legale;

    • participarea la negocierea clauzelor contractuale, dacă este cazul;

    • primirea şi soluţionarea solicitărilor de clarificare la documentaţia de atribuire;

    • primirea ofertelor;

    • participa la deschiderea ofertelor;

    • redactarea proceselor verbale şi a rapoartelor aferente procedurilor de achiziţii publice;

    • participarea la şedinţele Comisiei de

    • verificarea propunerilor tehnice si financiare;

    • stabilirea ofertelor inacceptabile sau neconforme si a ofertelor admisibile

    • primirea şi înaintarea în vederea soluţionării si redactarea actului prin care Comisia de evaluare soluţionează contestaţiile;

    • elaborarea şi înaintarea spre semnare a contractelor de achiziţie publică

    • intocmirea notelor interne pentru restituirea garantiilor de participare catre ofertantii castigatori si necastigatori;

    • stabilirea si organizarea sedintelor Comisiei Municipale de Monitorizare a Achizitiilor Publice;

    • participarea impreuna cu membrii comisiei la sedintele pentru avizarea notelor justificative.

  • (2) Biroul Achizitii Publice din mai are urmatoarele atributii:

    • preluarea de la compartimentele de specialitate a proceselor verbale de receptie partiala si finala

    • intocmirea actelor constatatoare pentru fiecare procedura in baza proceselor verbale partiale sau finale.

  • (3) Alte atributii

Componenţă:


MAGHIAR IULIA MANUELA

SEF SERVICIU

ANTONIU DAN

CONSILIER 

NICOARA JULIETA RODICA

CONSILIER

HORGE OLIMPIA
CONSILIER 


Contact:
0259 437-000, int. 233 

0259 437-000, int,230

 

Etajul I, camera 105

Etajul I, camera 106

Etajul I, camera 107

 

Fișiere - Biroul Achiziţii Publice

Nu există fișiere!