Trimite unui prieten

Compartimentul de Presă

Exportă PDF - Compartimentul de Presă Tipărește pagina - Compartimentul de Presă Trimite unui prieten - Compartimentul de Presă
Atribuţiile Compartimentului de Presă:
  • oferă informaţii de presă cu privire la activitatea Primăriei şi Consiliului Local Oradea;
  • organizează şi gestionează informaţia şi diseminarea ei cu ocazia conferinţelor şi briefingurilor de presă;
  • în limitele create de relaţiile stabilite cu alte instituţii publice şi organizaţii neguvernamentale, oferă informaţii ce vizează comunitatea;
  • desfăşoară activităţi de primire, evidenţiere şi urmărire a corespondenţei electronice cu cetăţenii şi instituţiile de presă;
  • urmăreşte şi raportează respectarea termenelor legale pentru acordarea răspunsurilor la solicitările de informaţii publice venite din partea presei şi a organizaţiilor nonguvernamentale abilitate;
  • organizează conferinţele de presă ale Primăriei
  • colaborează cu direcţiile de specialitate ale instituţiei la reactualizarea permanentă a bazei de date ce conţine informaţiile;
  • înregistrează documentele legate de activitatea internă a biroului;
  • urmăreşte modificările legislaţiei în domeniul de activitate, adaptând programele şi metodele de lucru;
  • asigură accesul la informaţiile de interes public, conform Legii 544/2001;
  • oferă verbal informaţii de interes public;
  • preia şi înregistrează solicitările presei legate de informaţii de interes public;
  • emite note interne structurilor competente, în vederea culegerii informaţiilor solicitate;
  • redactează şi trimite răspunsul solicitanţilor;
  • comunică din oficiu informaţiile de interes public;
  • respectă normele PSI şi de protecţie a muncii.


Componenţă:


PETRI CSILLA                             CONSILIER

MACRA MIRELA                           CONSILIER

Contact:

0259/ 437-000, int. 114

Etajul 1, camera 126

comunicare_pmo@yahoo.com

Fișiere - Compartimentul de Presă

Nu există fișiere!