Trimite unui prieten

Directia Monitorizare Cheltuieli de Functionare si Organizare Evenimente

Exportă PDF - Directia Monitorizare Cheltuieli de Functionare si Organizare Evenimente Tipărește pagina - Directia Monitorizare Cheltuieli de Functionare si Organizare Evenimente Trimite unui prieten - Directia Monitorizare Cheltuieli de Functionare si Organizare Evenimente

Directia monitorizare cheltuieli de functionare si organizare evenimente se compune din:

 

Atribuţiile Directiei monitorizare cheltuieli de functionare si organizare evenimente:

  • Asigură evidenţa tuturor spaţiilor din incinta instituţiei urmărind gradul de ocupare asigurând spaţiile corespunzătoare pentru desfăşurarea în condiţii normale a activităţii personalului din toate departamentele instituţiei;

  • Pentru chiriaşi (instituţii ce funcţionează în clădirea primăriei) transmite suprafeţele aprobate de către Administraţia Imobiliară Oradea prin contractele încheiate, în vederea achitării cotelor din cheltuielile de funcţionare;

  • Asigură ordinea în incinta instituţiei primăriei şi a pazei, pe toată durata programului de lucru şi după terminarea acestuia, prin colaborarea permanentă cu organele de poliţie şi gardienii publici;

  • Asigură accesul ordonat în incinta instituţiei a personalului propriu şi a publicului;

  • Asigură respectarea normelor legale privind necesarul de spaţiu pentru arhivarea bunurilor şi dosarelor ce aparţin instituţiei;

  • Controlează modul de utilizare a bunurilor mobile şi imobile din cadrul instituţiei;

  • Urmăreşte respectarea contractelor încheiate pentru spaţiile ce aparţin instituţiei şi avizează modul de decontare a cheltuielilor către terţi pentru lucrările contractate şi executante;

  • Efectuează împreună cu personalul desemnat din cadrul instituţiei inventarierea periodică a obiectelor de inventar, a materialelor consumabile, a noilor achiziţii şi casarea celor disponibilizate prin valorificarea sau distrugerea lor;

  • Asigură buna desfăşurare a activităţilor centralei telefonice (convorbirile) precum şi a celorlalte echipamente tehnice, asigurând service-ul necesar;

  • Organizează şi coordonează activitatea de multiplicare documente, prin exploatarea liniei de copiere şi tipărire laser deţinută de instituţie;

  • Asigură şi organizează activităţile de protocol intern ale conducerii Primăriei;

  • Organizează acţiunile de reprezentare a Primăriei cu ocazia sărbătorilor legale, comemorări sau ziua oraşului, etc.;

Contact:

0259/408-830, 0259/408-822, 0259/408-822, int. 147,148
Etaj II, camera 221

 

Componenţă:

1

OAIE MIRCEA OVIDIU

DIRECTOR

2

KUIBUS CATALINA CORINA

CONSILIER

3

MARTIN CORNELIA

CONSILIER

1

POPESCU FLORIN

MAGAZINER

2

VLAD IOAN

SOFER

3

SALAGEAN FLOARE

MUNCITOR CALIFICAT

4

RUGEA DANIELA

CURIER

5

TAJTI LASZLO

SOFER

6

GAL FLORIAN

MUNCITOR CALIFICAT

7

ZERGHE VALERIU

MUNCITOR CALIFICAT

8

PASCAR DUMITRU

MUNCITOR CALIFICAT

9

BUIBAS IOAN

MUNCITOR CALIFICAT

10

ALB DUMITRU

PORTAR

11

CHERECHES ALEXANDRU

PORTAR

12

SABAU TRAIAN

PORTAR

13

PODILA MIHAELA ANGELA

INGRIJITOR

14

ARDELEAN VOICHITA

INGRIJITOR

15

CODILA STELA

INGRIJITOR

16

OSVALD SORINA RODICA

INGRIJITOR

17

VARGA VIORICA

INGRIJITOR

18

BREJE OFELIA ADRIANA

INGRIJITOR

19

SONEA LUCICA

INGRIJITOR

20

BORA MARIA DORINA

INGRIJITOR

21POPA IRINAINGRIJITOR

 

Fișiere - Directia Monitorizare Cheltuieli de Functionare si Organizare Evenimente

Nu există fișiere!