octombrie 23, 2018
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, se aduce la cunoștința publică proiectul de act normativ privind aprobarea urmatoarelor scheme de minimis:
Potrivit art 7, alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, “Anuntul referitor la elaborarea unui proiect de act normativ va fi adus la cunoștința publicului, în conditiile alin. (1), cu cel puțin 30 de zile lucrătoare înainte de supunerea spre avizare de către autoritățile publice”.
În conformitate cu prevederile art 7, alin. 4 din Legea nr. 52/2003 “La publicarea anunțului, autoritatea administrației publice va stabili o perioada de cel putin 10 zile calendaristice pentru proiectele de acte normative prevazute la alin. (2), pentru a primi în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii publice.
Proiectul de act normativ supus dezbaterii publice, poate fi consultat:
– pe site-ul Primăriei Municipiului Oradea – www.oradea.ro
– la sediul Primăriei Municipiului Oradea, Piața Unirii, nr. 1
Procedura de dezbatere publică: 30 zile lucrătoare până în data de 03 decembrie 2018.
Termen pentru transmiterea de propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privin proiectul supus dezbaterii publice: 09 noiembrie 2018
Transmiterea propunerilor, sugestiilor și opiniilor se poate face:
– prin email pe adresa: primarie@oradea.ro
– prin fax la nr. 0259/437.544
– prin poștă pe adresa Primăriei Municipiului Oradea, Piața Unirii, nr. 1
– depuse la Centrul de relații cu publicul – Primăria Municipiului Oradea, Piața Unirii, nr. 1
În atașament pot fi consultate mai multe documente.