CONSULTARE PUBLICĂ PENTRU APROBAREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE CETATEA ORADEA
Vineri , 29 Octombrie 2021, 13:27
ANUNȚ
CONSULTARE PUBLICĂ PENTRU APROBAREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE
CETATEA ORADEA
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată și actualizată, se aduce la cunoștința publică următorul proiect de act normativ:
PROPUNERE
pentru aprobarea
REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE
CETATEA ORADEA
Proiectul de act normativ supus dezbaterii publice, poate fi consultat:
- pe site-ul Primăriei Municipiului Oradea - www.oradea.ro
Procedura de dezbatere/consultare publică este de 30 zile lucrătoare, cu termen până în 10 decembrie 2021. De asemenea se va avea în vedere contextul generat de dinamica evoluției situației epidemiologice naționale, determinată de răspândirea SARS-COV-2, care permite autorităților publice limitarea accesului la consultări/dezbateri publice.
Termenul pentru transmiterea de propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul supus dezbaterii publice: 16.11.2021.
Transmiterea propunerilor, sugestiilor și opiniilor se poate face:
- prin email pe adresa: office@visitoradea.com
- prin poștă pe adresa: Asociației pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune, str. Piața Emanuil Gojdu, nr. 39-41 (Cetatea Oradea)
Materialele transmise vor purta mențiunea:
"Recomandare pentru APROBAREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE CETATEA ORADEA"
FIȘIER - ANEXA - PROPUNERE PENTRU APROBAREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONRE CETATEA ORADEA