Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor pentru anul 2024
Marti , 14 Martie 2023, 12:11
Potrivit art 7, alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, "Anunțul referitor la elaborarea unui proiect de act normativ va fi adus la cunoștința publicului, în conditiile alin. (1), cu cel puțin 30 de zile lucrătoare înainte de supunerea spre avizare de către autoritățile publice".
În conformitate cu prevederile art 7, alin. 4 din Legea nr. 52/2003 "La publicarea anunțului, autoritatea administrației publice va stabili o perioada de cel putin 10 zile calendaristice pentru proiectele de acte normative prevăzute la alin. (2), pentru a primi în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii publice''.
Proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice, pot fi consultate:
- pe site-ul Primăriei Municipiului Oradea - www.oradea.ro - Dezbateri publice
- la sediul Primăriei Municipiului Oradea, Piața Unirii, nr. 1.
Termen pentru transmiterea de propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectele supuse dezbaterii publice este 7 aprilie 2023.
Proiectul de hotărâre va fi discutat în cadrul întâlnirii publice organizată miercuri, 22.03.2023, ora 17.00 în Sala Mare a Primăriei Municipiului Oradea.
Transmiterea propunerilor, sugestiilor și opiniilor se poate face:
- prin email pe adresa: primarie@oradea.ro
- prin fax la nr. 0259/437.544
- prin poștă pe adresa Primăriei Municipiului Oradea, Piața Unirii, nr. 1
- depuse la Centrul de relații cu publicul - Primăria Municipiului Oradea, Piața Unirii, nr. 1
Materialele transmise vor purta mențiunea:
"Recomandare privind proiectul de hotărâre privind stabilirea impozitelor, taxelor și tarifelor locale pentru anul 2024"