Anunt de transparenta - Organizare evenimente culturale (cod CPV 79952100-3) cu ocazia Zilei Mondiale Art Nouveau în anul 2022 în cadrul proiectului „Întărirea identității culturale pornind de la patrimoniul comun Art Nouveau în Regiunea Dunării” - acronim Art Nouveau 2, din cadrul Programului de Cooperare Transnațională Dunărea
Joi , 21 Aprilie 2022, 17:43
Nr inregistrare: 163055/21.04.2022
Aprobat primar
Florin Birta
ANUNT DE TRANSPARENTA
Prin prezenta, vă invitam să participaţi prin depunerea de oferte la PROCEDURA SIMPLIFICATA PROPRIE avand ca obiect achizitia achizitia serviciului de organizare evenimente culturale (cod CPV 79952100-3) cu ocazia Zilei Mondiale Art Nouveau în anul 2022 în cadrul proiectului „Întărirea identității culturale pornind de la patrimoniul comun Art Nouveau în Regiunea Dunării" - acronim Art Nouveau 2, din cadrul Programului de Cooperare Transnațională Dunărea.
1. Denumirea autoritatii contractante: Municipiul Oradea
2. Numărul de identificare al autoritatii contractante: 4230487
3. Adresa autoritatii contractante: str Piata Unirii nr 1, Oradea, jud. Bihor
4. Codul NUTS al locului principal de prestare: RO111
5. Adresa de e-mail și de internet ale autorității contractante: mirabela.catana@oradea.ro
6. Scurtă descriere a contractului: organizare evenimente culturale (cod CPV 79952100-3) cu ocazia Zilei Mondiale Art Nouveau în anul 2022 în cadrul proiectului „Întărirea identității culturale pornind de la patrimoniul comun Art Nouveau în Regiunea Dunării" - acronim Art Nouveau 2, din cadrul Programului de Cooperare Transnațională Dunărea.
7. Valoarea totală estimată a contractului: 255.530 lei fara TVA
8. Sursa de finanţare: 85% FEDR, 13% Bugetul de Stat, 2% buget propriu
Este cuprins in Bugetul local al municipiului Oradea - la Anexa 3 cap. III - URBANISM, pozitia 12
9. Codurile CPV: 79952100-3 Servicii de organizare de evenimente culturale
10. Termenul pentru prestarea serviciilor : 60 de zile calendaristice.
11. Durata contractului: 60 de zile calendaristice
12. Condițiile de participare:
- Contractul de achiziție publică NU este rezervat unor ateliere protejate
- Executarea serviciului NU este rezervată unei anumite profesii în temeiul unor acte cu putere de lege sau al unor acte administrative;
- Solicitarile de clarificari pot fi facute pana in a 4 zi de dinainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in a treia zi de dinainte de data limita de depunere a ofertelor
13. Descrierea principalelor caracteristici ale procedurii de atribuire care urmează să fie aplicată (Instructiuni privind garantiile solicitate, Instructiuni privind oferta, Instructiuni privind criteriul de atribuire, Instructiuni privind evaluarea ofertelor, Reguli de evitare a conflictului de interese, Stabilirea ofertei castigatoare, Instructiuni privind notificarea rezultatului procedurii,Instructiuni privind anularea procedurii de atribuire, Instructiuni privind semnarea contractului de achizitie publica, Instructiuni privind semnarea contractuui de achizitie, Instructiuni privind procedura de remedii ) se regasesc in documentul „Instructiuni pentru ofertanti" atasat prezentului anunt de transparenta.
14. Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor:02.05.2022 ora 11:00
15. Data stabilita pentru deschiderea ofertelor: 02.05.20229 ora 14:00
Deschidere ofertelor va avea loc in Sala Mica nr.117 etaj 1 din cladirea Primariei Municipiului Oradea.
16. Note generale:
Nota 1: NU se accepta oferte alternative la oferta de baza
Nota 2: NU se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise.
Nota 3: Se solicita:
1.prezentarea tuturor documentelor solicitate in documentatie pana la data limita de depunere a ofertelor ;
2. Prezentarea documentelor astfel incat ele sa furnizeze toate informatiile solicitate prin documentatia de atribuire - In caz contrar autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a respinge oferta in cauza, fara solicitare de clarificari.
Nota 4: Prezenta achizitie se deruleaza conform Instructiunilor pentru ofertanti atasate anuntului de transparenta
Nota 5: Formularele, caietul de sarcini si contractul tip sunt atasate anuntului de transparenta, pe site-ul www.oradea.ro
Nota 6: Prezenta achizitie se va derula prin site-ul www.oradea.ro. si prin e-mail: mirabela.catana@oradea.ro Astfel, atasat invitatiei vor fi postate, fiind considerate astfel comunicate celor interesati, documente precum : raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari la documentatia de atribuire; Contractul incheiat cu ofertantul declarant castigator.
Se vor asigura minim 3 zile lucratoare de la data publicarii invitatiei.