Primaria Municipiului Oradea
organizeaza licitatie publica - Sesiunea a II - a
1. Informaţii generale privind autoritatea contractantă, precum: denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, datele de contact, persoana de contact:
Primăria Municipiului Oradea, Cod fiscal: RO 35372589, cu sediul în mun. Oradea, Piața Unirii nr. 1, jud. Bihor, tel: 0259/437.000; fax: 0259/436.276; e-mail: primarie@oradea.ro.
2. Informaţii generale privind obiectul procedurii de licitaţie publică, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat:
37 de imobile cu destinația de locuință, în suprafață totală de 1.786,79 mp, gestionate de Municipiul Oradea prin Direcția Patrimoniu Imobiliar, conform caietului de sarcini, HCL nr. 101 din 24.02.2022, HCL nr. 350 din 28.04.2022 și în baza OUG nr. 57 din 03.07.2019, art. 332-333.
3. Informații privind documentația de atribuire: Se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
La cerere de la sediul instituției, Serviciul Locuințe, Spații Comerciale sau se poate consulta site-ul www.oradea.ro, secțiunea - licitații.
3.2. Denumirea şi datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul autorităţii contractante de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Se poate obține de la Serviciul Locuințe, Spații Comerciale din cadrul Primăriei Municipiului Oradea, Piața Unirii nr. 1, jud. Bihor.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea documentaţiei:
Dacă se ridică de la sediul instituției: 40 lei/exemplar, ce se achită numerar la casieria instituției sau se poate descarca gratuit de pe site-ul www.oradea.ro.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.05.2022 ora 9:00.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor:
31.05.2022, ora 11:00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Primăria Municipiului Oradea, Piața Unirii nr. 1, jud. Bihor, parter, ghișeele 1-2.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
Se depun într-un singur exemplar.
5. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor:
03.06.2022, ora 9:00, Primăria Municipiului Oradea, Piața Unirii nr. 1 jud. Bihor, cam. 201, etaj II.
6. Instanţa competentă în soluţionarea eventualelor litigii şi termenele pentru sesizarea instanţei:
Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Bihor, Oradea, Parcul Traian nr. 10,
tel. 0259-414.896, fax. 0359-432.750, e-mail: tr-bihor-reg@just.ro
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării:
05.05.2022.