Compartiment Autorizări publicitate
Director executiv adjunct Adriana Lipoveanu
- relaţii cu publicul – ofera toate informatiile (in limita competentelor legale) in cadrul unui program stabilit de catre conducerea Primariei Municipiului Oradea
- efectueaza in mod obligatoriu controlul in teren inainte de intocmirea certificatelor de urbanism, autorizatiilor de construire si autorizatiilor de desfiintare – pentru publicitate
- colaboreaza cu Compartimentului Disciplina in Constructii din cadrul Politiei Locale pe probleme de disciplina in constructii
- verifica documentatiile tehnice pentru emiterea urmatoarelor acte: certificate de urbanism, autorizatii de constructii si autorizatii de desfiintare pentru publicitate (firme, reclame, mobilier urban)
- intocmeste referate (cu respectarea cadrului legislativ) în vederea eliberarii certificatelor de urbanism, autorizatiilor de construire si autorizatii de desfiintare pentru publicitate (firme, reclame, mobilier urban)
- intocmeste referate pentru obtinerea avizelor Comisiei Municipale de Urbanism si Amenajarea Teritoriului pentru publicitate (firme, reclame, mobilier urban)
- verificarea pe durata valabilitatii autorizatiei de construire a respectarii stricte a documentatiei vizate spre neschimbare
- cunoasterea si aplicarea legislatiei specifice atat domeniului autorizarii constructiilor cat si in cel al functiei publice,
- executarea dispozitiilor Primarului si a Hotararilor Consiliului Local
- urmareste aplicarea Regulamentului de publicitate si intocmeste rapoarte de specialitate si proiecte ale hotararilor de consiliu, în vederea modificarii Regulamentului de publicitate.
- participa ca membru in comisii de licitatie pentru adjudecare teren in vederea amplasarii de panouri publicitare
- raspunsuri la adrese, note de audienta, dupa o verificare prealabila in teren
- asigura arhivarea actelor pe dosare, conform reglementarilor in vigoare
- raspunde de legalitatea solutiilor si incadrarea in termene
- intocmeste verificari, referate, informari si situatii statistice ori de cate ori se solicita
- orice alte sarcini legale primite din partea superiorilor ierarhici.
Relaţiile interne:
PRIMAR
- primeste la semnat documentele de autorizare a activitatii de publicitate
- primeste spre aprobare rapoartele de specialitate pentru reglementarea activitatii de publicitate
VICEPRIMAR
- primeste la semnat actele pentru care Primarul municipiului i-a delegat dreptul de semnatura;
SECRETAR
- primeste la semnat documentele de autorizare a activitatii de publicitate
ARHITECT SEF
- transmite corespondenta si cererile pentru eliberare a documentelor specifice autorizarii activitatii de publicitate
- primeste informari privind modul de desfasurare a activitatii de publicitate
- primeste la semnat corespondenta privind activitatea de publicitate, documentele de autorizare a activitatii de publicitate si reclama, note de constatare privind disciplina in domeniul publicitatii precum si rapoartele de specialitate si proiectele normelor de reglementare a activitatii de publicitate si reclama inclusiv cele pentru care Primarul municipiului i-a delegat dreptul de semnatura
Maria Puican – consilier superior