Compartiment Gestionare date

Director executiv adjunct Adriana Lipoveanu

Număr telefon fix direct: 0259/409-430
Interior: 178
Orar cu publicul: Luni - Vineri: 9:00 – 15:00
Adresa: Primăria Oradea, Piața Unirii, nr. 1, camera 20

- asigura tehnoredactarea si editarea actelor informative si de autoritate: certificate de urbanism, autorizatii de construire/desfiintare, pana la data de 01.04.2018;

- asigura relatia cu publicul a Direcției Arhitect Șef: ofera informatii, raspunde la telefon, transmite fax, activitati de secretariat

- asigura distribuirea corespondentei directiei: registratura interna, evidenta actelor, inventariere si arhivare documente

- asigura activitati de multiplicare

- raspunde de organizarea arhivei Direcției Arhitect Şef si de toate activitatile ce deriva din aceasta, inclusiv scanare acte / documente / planse anexa la autorizatiile de construire

- răspunde la solicitările şefilor ierarhici superiori ori de cate ori este nevoie, contribuind astfel la creşterea rapidităţii şi operativităţii circulaţiei informaţiilor între serviciile şi compartimentele din cadrul Primăriei Municipiului Oradea, precum şi relaţiile cu alte instituţii.

- colaboreaza cu celelalte compartimente si servicii pentru a obtine sprijinul necesar in rezolvarea problemelor directiei si a Direcției Arhitect Şef ca reprezentant al Primariei Municipiului Oradea

- indeplineşte orice alte sarcini dispuse de conducerea Direcția Arhitect Şef in limita normelor legale in vigoare

Relaţiile interne :

PRIMAR

- primeste toate documentele emise în cadrul Direcției Arhitect Şef care necesita semnatura primarului (certificate de urbanism, autorizatii de construire, avize CMUAT, rapoarte de specialitate, referate de necesitate, caietele de sarcini, temele de proiectare si corespondenta externa)

- primeste informari si rapoarte privind activitatea desfasurata de Directia Arhitect Șef

- transmite documentele inaintate spre semnare

- transmite dispozitii si corespondenta ce vizeaza sfera de activitate a Directiei Arhitect Șef

VICEPRIMAR

- primeste la semnat actele pentru care Primarul municipiului i-a delegat dreptul de semnatura;

SECRETAR

- primeste la semnat certificate de urbanism, autorizatii de construire

- transmite dupa semnare certificate de urbanism, autorizatii de construire,

ARHITECT SEF

- transmite corespondenta, in vederea distribuirii, directorului executiv adjunct si Compartimentul GIS

- transmite certificatele de urbanism, autorizatiile de construire, avizele CMUAT, rapoartele de specialitate etc. si corespondenta externa semnate.

- primeste in vederea repartizarii corespondenta transmisa de Serviciul Relatii cu publicul, destinata Direcției Arhitect Şef

- primeste informari, raportari privind activitatea serviciilor si compartimentelor din cadrul Direcției Arhitect Şef, ori de cate ori se solicita

DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT

- transmite spre repartizare in vederea solutionarii notelor interne, notelor de audienta si cererilor pentru eliberarea actelor ce vizeaza domeniul autorizarii lucrarilor de construire si a reclamatiilor ce privesc nerespectarea autorizatiilor de construire

- primeste corespondenta interna si externa ce vizeaza domeniul autorizarii lucrarilor de construire pe raza municipiului Oradea

- primeste autorizatiile de construire, inainte de editare

- pregateste pentru semnare note interne, adrese, regularizari taxe de autorizare, adeverinte, autorizatii

CELELALTE SERVICII, ȘI COMPARTIMENTE DIN CADRUL DIRECTIEI

ARHITECT SEF

- transmite raspunsuri, adrese ce se expediaza prin posta, copia raspunsurilor la notele de audienta, note interne, certificate de urbanism, autorizatii de construire, avize CMUAT, adeverinte, autorizatii de luare in folosinta, certificate de nomenclatura stradala, caiete de sarcini pentru licitatii

- primeste corespondenta inregistrata, note de audienta, note interne, cereri pentru eliberarea actelor specifice sferei de activitate a Institutiei Arhitect sef

- colaboreaza pentru solutionarea in termenele legale ale actelor din sfera de competenta a Institutiei Arhitect șef

SERVICIUL RELATII CU PUBLICUL (GHISEU UNIC)

- transmite pe baza de opisuri zilnice corespondenta inregistrata, note de audienta, note interne, scadentare saptamanale, numere de inregistrare pentru actele ce privesc activitatea interna a primariei cat si pentru adresele externe

- primeste raspunsuri, adrese ce se expediaza prin posta, copia raspunsurilor la notele de audienta, note interne, certificate de urbanism, autorizatii de construire, avize CMUAT, acorduri unice, adeverinte, autorizatii de luare in folosinta, certificate de nomenclatura stradala, caiete de sarcini pentru licitatii, scadentare saptamanale, anual documente destinate arhivarii

CELELALTE DEPARTAMENTE DIN CADRUL PRIMARIEI

- transmit note interne, raspunsuri, referate, informari referitoare la aspecte ce vizeaza activitatea Institutiei Arhitect Sef

- primeste note interne, informari, raspunsuri privind aspecte din sfera de activitate a Institutiei Arhitect Sef

Relaţiile externe:

CETATENI, REPREZENTANTI AI AGENTILOR ECONOMICI,

INSTITUTII DE STAT

- transmite reclamatiile, cererile privind informatiile specifice activitatii Direcției Arhitect Sef, inregistreaza programarile in audienta

- primeste raspunsuri la reclamatiile inaintate si informatii solicitate

PONTOS MIRELA - consilier
ALB LILIANA - consilier
MARIAN DORINA FLORICA - consilier

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut