Compartiment GIS

Carmen Cioflan

Număr telefon fix direct: 0259/408-868
Interior: 155
Cereri, petitii, solicitari: primarie@oradea.ro
Orar cu publicul:
- Marți: 13:00 – 15:00
- Vineri: 13:00 – 15:00
Adresa: Primăria Oradea, Piața Unirii, nr. 1, camera 31

Utilizarea tehnicilor GIS cu scopul de a optimiza procesele interne și a eficientiza munca în administrația publică, în domeniile: urbanism, disciplina în construcții, impozite și taxe, informarea cetățenilor și evidențele geo-spațiale ale departamentelor tehnice: siguranța în circulație, parcări, spații verzi, modernizarea infrastructurii rutiere și utilități publice, platforme furnizori utilitati, etc.

- elaborează strategia de realizare a sistemului GIS la nivelul PMO

- coordonează implementarea sistemului GIS la nivelul PMO

- colaborează cu toate direcţiile din PMO pentru implementarea şi întreţinerea sistemului GIS

- propune anual bugetul necesar întreţinerii şi dezvoltării sistemului GIS la nivel PMO

- asigură asistenţa tehnică şi coordonează implementarea la nivelul tuturor utilizatorilor sistemului

-  colaboreaza cu institutii interesate in implementarea GIS la nivelul municipiului Oradea

-  asigura asistenta tehnica utilizatorilor GIS

-  realizeaza, intretine si dezvolta permanent hartile digitale necesare sistemului GIS, precum si baza de date aferenta acestuia;

-  acorda consultanta de specialitate in cazul achizitionarii tehnicii de calcul

- asigura salvarea si arhivarea datelor specifice domeniului de urbanism si amenajarea teritoriului pe suport magnetic

- asigură scrierea de aplicaţii necesare creerii şi dezvoltării sistemului informational de management al teritoriului

- asigură coordonarea implementării sistemului la nivelul PMO si a institutiilor subordonate

- asigură şi coordonează schimbul de date între PMO, institutiile subordonate si  ceilalti furnizori de utilitati publice

- asigură şi răspunde de siguranţa bazelor de date conform clasificării acestora

- asigură informarea cetăţenilor şi mass – media în conformitate cu prevederile legale privind evoluţia sistemului şi utilitatea acestuia

- propune şi răspunde de modalităţi de atragere de venituri pentru bugetul local, conform legislaţiei în vigoare pe domeniul de competenţă (proiecte, etc.)

- răspunde de atragere de venituri pentru bugetul local conform HCL şi legislaţiei în vigoare pe domenii de competenţă

- asigura în totalitate realizarea, dezvoltarea, intretinerea sistemului informatic al Direcția Arhitect Şef

- asigura gestionarea, standardizarea, arhivarea electronica a documentatiilor de urbanism pentru Municipiul Oradea

- asigura crearea, dezvoltarea si intretinerea standardelor necesare creerii bazei de date unice a PMO în domeniul urbanismului si amenajarii teritoriului

- colaborează direct cu institutiile subordonate cat si cu ceilalti furnizori de utilitati asigurând transmiterea/primirea de date care să asigure buna funcţionare a sistemului GIS

- răspunde de întocmirea caietelor de sarcini şi a tuturor celorlalte documente necesare achiziţiilor publice destinate bunei funcţionări a sistemului

- colaborează ca reprezentant al PMO cu firme de specialitate în proiectarea de aplicaţii necesare sistemului

- realizează, actualizează şi întreţine pagina Web a DIRECȚIA ARHITECT ŞEF la nivel PMO

- asigura prin intermediul paginii web accesul transparent al cetatenilor la informatie conform legislatiei in vigoare

- asigura realizarea interoperabilitatii intre toate departamentele din cadrul Direcția Arhitect Şef

- salvarea și arhivarea datelor specifice domeniului de urbanism si amenajarea teritoriului pe suport digital

- verificari, referate, informari si situatii statistice

- orice alte sarcini legale primite din partea superiorilor ierarhici.

Respectarea atributiilor de serviciu.

Relaţiile interne:

 

PRIMAR

- solicita informari, rapoarte, statistici, situatii, harti tematice GIS

- primeste solicita informari, rapoarte, statistici, situatii, harti tematice GIS

 

ARHITECT SEF

- transmite corespondenta specifica activitatii compartimentului GIS,

- aproba continutul si forma de prezentare a paginii web a Direcția Arhitect Şef

- primeste informari privind activitatea serviciului GIS

CELELALTE SERVICII SI COMPARTIMENTE DIN CADRUL DIRECȚIEI

ARHITECT SEF

- transmit solicitari pentru aplicatii utile activitatii desfasurate

- primesc aplicatiile solicitate si consultanta de specialitate in exploatarea acestora

- primesc acces de consultare a bazei de date GIS precum si asistenta tehnica in exploatarea GIS

CELELALTE DIRECTII DIN CADRUL PRIMARIEI

- transmit informatii specifice activitatii fiecareia, in format standardizat in vederea cuprinderii acestora in baza de date GIS

- primesc acces de consultare a bazei de date GIS precum si asistenta tehnica in exploatarea GIS

 

Relaţiile externe :

 

CETATENI, FIRME DE PROIECTARE SAU ALTI AGENTI ECONOMICI, INSTITUTII

- transmit cereri privind harti tematice realizabile cu ajutorul bazei de date GIS existente

- primesc harti tematice realizabile cu ajutorul bazei de date GIS existente

INSTITUTII INTERESATE IN IMPLEMENTAREA GIS LA NIVELUL MUNICIPIULUI

ORADEA

- transmit informatii specifice activitatii fiecareia, in format standardizat in vederea cuprinderii acestora in baza de date GIS

- primesc acces de consultare a bazei de date GIS precum si asistenta tehnica in exploatarea GIS

Carmen Cioflan – consilier superior

George Funar – consilier superior

Serban Stoicea – consilier superior

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut