Compartiment GIS
Carmen Cioflan
Utilizarea tehnicilor GIS cu scopul de a optimiza procesele interne și a eficientiza munca în administrația publică, în domeniile: urbanism, disciplina în construcții, impozite și taxe, informarea cetățenilor și evidențele geo-spațiale ale departamentelor tehnice: siguranța în circulație, parcări, spații verzi, modernizarea infrastructurii rutiere și utilități publice, platforme furnizori utilitati, etc.
- elaborează strategia de realizare a sistemului GIS la nivelul PMO
- coordonează implementarea sistemului GIS la nivelul PMO
- colaborează cu toate direcţiile din PMO pentru implementarea şi întreţinerea sistemului GIS
- propune anual bugetul necesar întreţinerii şi dezvoltării sistemului GIS la nivel PMO
- asigură asistenţa tehnică şi coordonează implementarea la nivelul tuturor utilizatorilor sistemului
- colaboreaza cu institutii interesate in implementarea GIS la nivelul municipiului Oradea
- asigura asistenta tehnica utilizatorilor GIS
- realizeaza, intretine si dezvolta permanent hartile digitale necesare sistemului GIS, precum si baza de date aferenta acestuia;
- acorda consultanta de specialitate in cazul achizitionarii tehnicii de calcul
- asigura salvarea si arhivarea datelor specifice domeniului de urbanism si amenajarea teritoriului pe suport magnetic
- asigură scrierea de aplicaţii necesare creerii şi dezvoltării sistemului informational de management al teritoriului
- asigură coordonarea implementării sistemului la nivelul PMO si a institutiilor subordonate
- asigură şi coordonează schimbul de date între PMO, institutiile subordonate si ceilalti furnizori de utilitati publice
- asigură şi răspunde de siguranţa bazelor de date conform clasificării acestora
- asigură informarea cetăţenilor şi mass – media în conformitate cu prevederile legale privind evoluţia sistemului şi utilitatea acestuia
- propune şi răspunde de modalităţi de atragere de venituri pentru bugetul local, conform legislaţiei în vigoare pe domeniul de competenţă (proiecte, etc.)
- răspunde de atragere de venituri pentru bugetul local conform HCL şi legislaţiei în vigoare pe domenii de competenţă
- asigura în totalitate realizarea, dezvoltarea, intretinerea sistemului informatic al Direcția Arhitect Şef
- asigura gestionarea, standardizarea, arhivarea electronica a documentatiilor de urbanism pentru Municipiul Oradea
- asigura crearea, dezvoltarea si intretinerea standardelor necesare creerii bazei de date unice a PMO în domeniul urbanismului si amenajarii teritoriului
- colaborează direct cu institutiile subordonate cat si cu ceilalti furnizori de utilitati asigurând transmiterea/primirea de date care să asigure buna funcţionare a sistemului GIS
- răspunde de întocmirea caietelor de sarcini şi a tuturor celorlalte documente necesare achiziţiilor publice destinate bunei funcţionări a sistemului
- colaborează ca reprezentant al PMO cu firme de specialitate în proiectarea de aplicaţii necesare sistemului
- realizează, actualizează şi întreţine pagina Web a DIRECȚIA ARHITECT ŞEF la nivel PMO
- asigura prin intermediul paginii web accesul transparent al cetatenilor la informatie conform legislatiei in vigoare
- asigura realizarea interoperabilitatii intre toate departamentele din cadrul Direcția Arhitect Şef
- salvarea și arhivarea datelor specifice domeniului de urbanism si amenajarea teritoriului pe suport digital
- verificari, referate, informari si situatii statistice
- orice alte sarcini legale primite din partea superiorilor ierarhici.
Respectarea atributiilor de serviciu.
Relaţiile interne:
PRIMAR
- solicita informari, rapoarte, statistici, situatii, harti tematice GIS
- primeste solicita informari, rapoarte, statistici, situatii, harti tematice GIS
ARHITECT SEF
- transmite corespondenta specifica activitatii compartimentului GIS,
- aproba continutul si forma de prezentare a paginii web a Direcția Arhitect Şef
- primeste informari privind activitatea serviciului GIS
CELELALTE SERVICII SI COMPARTIMENTE DIN CADRUL DIRECȚIEI
ARHITECT SEF
- transmit solicitari pentru aplicatii utile activitatii desfasurate
- primesc aplicatiile solicitate si consultanta de specialitate in exploatarea acestora
- primesc acces de consultare a bazei de date GIS precum si asistenta tehnica in exploatarea GIS
CELELALTE DIRECTII DIN CADRUL PRIMARIEI
- transmit informatii specifice activitatii fiecareia, in format standardizat in vederea cuprinderii acestora in baza de date GIS
- primesc acces de consultare a bazei de date GIS precum si asistenta tehnica in exploatarea GIS
Relaţiile externe :
CETATENI, FIRME DE PROIECTARE SAU ALTI AGENTI ECONOMICI, INSTITUTII
- transmit cereri privind harti tematice realizabile cu ajutorul bazei de date GIS existente
- primesc harti tematice realizabile cu ajutorul bazei de date GIS existente
INSTITUTII INTERESATE IN IMPLEMENTAREA GIS LA NIVELUL MUNICIPIULUI
ORADEA
- transmit informatii specifice activitatii fiecareia, in format standardizat in vederea cuprinderii acestora in baza de date GIS
- primesc acces de consultare a bazei de date GIS precum si asistenta tehnica in exploatarea GIS
Carmen Cioflan – consilier superior
George Funar – consilier superior
Serban Stoicea – consilier superior