Serviciul Reabilitare imobile şi obţinere avize

Obiectivul general al Serviciului Reabilitare Imobile și Obținere Avize este executarea investițiilor și reparațiilor pentru imobilele deținute sau administrate de Primăria municipiului Oradea și cele deținute de proprietari privați, incluse în Programul multianual de reabilitare a fațadelor clădirilor situate în Ansamblul Urban Centrul Istoric Oradea.

Obiectivele specifice ale serviciului, rezultate din obiectivul general, sunt:

  1. a) investiţii, modernizări, reabilitări imobile,
  2. b) derularea Programului multianual al UAT - Municipiul Oradea privind reabilitarea fațadelor deteriorate, la imobilele situate în Ansamblul Urban Centrul Istoric Oradea;

            Pentru ducerea la indeplinire a tuturor obiectivelor serviciului se va avea in vedere consultarea si obtinerea avizului Directorului Executiv.

  1. întocmirea bugetului necesar Serviciului Reabilitare Imobile și Obținere Avize și a Listei de investiţii, urmărirea și rectificarea lui în caz de nevoie;
  2. elaborarea temelor de proiectare și a caietelor de sarcini pentru achiziția de servicii, lucrări și bunuri;
  3. verificarea şi urmărirea elaborării documentaţiilor tehnico - economice pentru toate fazele de proiectare în conformitate cu tema de proiectare, standarde, normative și legislație, cu respectarea clauzelor contractuale: termene, garanții, plăți;
  4. elaborarea documentațiilor pentru obținerea avizelor / acordurilor necesare de la instituțiile avizatoare;
  5. obţinerea, unde este cazul, a acordurilor / avizelor necesare, obţinerea certificatelor de urbanism, a autorizaţiilor de construire și / sau a autorizațiilor de desființare;
  6. întocmirea referatelor de necesitate în vederea organizării achiziției de servicii, lucrări și furnizare bunuri;
  7. predarea documentaţiei la Serviciul Achiziții și urmărirea derulării licitației, prezentarea răspunsurilor la clarificările solicitate, prezentarea cu celeritate a oricăror documente sau documentații solicitate de Serviciul Achiziții, evaluarea ofertelor depuse în procedura de licitație, formularea solicitărilor de clarificări, redactarea grilelor de evaluare și a fișelor individuale, participarea în comisiile de licitație;
  8. monitorizarea execuției lucrărilor: denumirea  lucrărilor, corelarea cu proiectul tehnic aprobat, asigurarea obţinerii tuturor avizelor / acordurilor, urmărirea contractului și a actelor adiţionale, verificarea cantităților din situațiile interimare de lucrări și acceptarea în plată doar a lucrărilor ce îndeplinesc condițiile de calitate certificate de dirigintele de șantier, organizarea ședințelor de progres, evidența plăţilor, îndeplinirea procedurilor la recepția la terminarea lucrărilor, în perioada de garanție, la recepția finală;
  9. urmărirea şi verificarea, cantitativă şi calitativă, a execuţiei lucrărilor (în conformitate cu proiectele de execuţie) prin măsurători pe teren şi verificarea caietului de ataşament;
  10. participarea la recepţia pe faze a lucrărilor ce devin ascunse, care se vor consemna în procese verbale, conform legislaţiei în vigoare;
  11. verificarea situaţiilor elaborate de către antreprenor, admiţându-le la plată numai dacă corespund cantitativ şi calitativ, în conformitate cu prevederile din contract;
  12. evidenţa lucrărilor în execuţie, însuşirea şi acceptarea dispoziţiilor de şantier elaborate de proiectant;
  13. întocmirea referatelor, rapoartelor de specialitate, notelor de fundamentare pentru aprobarea (avizarea) obiectivelor, potrivit competenţelor legale;
  14. confirmarea devizelor pentru lucrările suplimentare elaborate de către proiectant, în caz de necesitate, şi supunerea spre aprobare către şefii ierarhici; întocmirea notelor justificative și a referatelor pentru achiziția lucrărilor suplimentare în conformitate cu legislația în vigoare,
  15. îndeplinirea măsurilor stabilite de comisia de recepţie şi urmărirea realizării sarcinilor prevăzute pentru proiectant şi constructor pentru lucrări;
  16. întocmirea de rapoarte şi informări privitoare la stadiul fizic al lucrărilor în curs de execuţie;
  17. întocmirea referatului pentru constituirea comisiei de recepţie la terminarea lucrărilor şi recepţia finală;
  18. asigurarea comisiei de recepţie, verificarea şi recepţionarea documentaţiilor de proiectare (împreună cu membri comisiei de verificare şi recepţionare), dacă corespund în întregime cu prevederile din tema de proiectare şi realitatea de pe teren, asigurarea verificării de către verificator, dacă este cazul;
  19. înaintarea către Direcţia Economică a situaţiei pentru plata facturilor privind serviciile de proiectare, lucrările executate sau furnizare bunuri, numai în baza proceselor verbale de recepţie fără obiecţiuni;
  20. elaborarea Listei de propuneri cu lucrări anuale la imobilele deținute sau administrate de UAT - Municipiul Oradea;
  21. participarea la ședințele Comisiei de coordonare a Programului de reabilitare a fațadelor clădirilor situate în Ansamblul Urban Centrul Istoric Oradea, prezentarea rapoartelor de progres a proiectării și execuției lucrărilor;
  22. participarea la predarea amplasamentului către constructor, împreună cu deţinătorii de reţele de utilități care au eliberat avize;
  23. asigurarea transmiterii de către executant, proiectant și dirigintele de șantier a tuturor documentelor aferente întocmirii cărţii tehnice a construcţiei;
  24. asigurarea recepţiei la terminarea lucrărilor şi recepţia finală împreună cu dirigintele și executantul, inclusiv înregistrarea în sistemul electronic al ISC a documentelor solicitate;
  25. urmărește, acolo unde este cazul, comportarea construcției în perioada de garanție; întocmește notificările de remediere în perioada de garanție a lucrărilor și a bunurilor;
  26. în cazul în care îndeplinește funcția de diriginte de șantier / secretar al comisiei, întocmeşte procesul verbal de recepţie şi asigură semnarea lui de către toţi membrii comisiei;
  27. participarea la recepţia la terminarea lucrărilor, respectiv cea finală în calitate de membri ai comisiei de recepţie;
  28. predarea procesului verbal de recepţie, la executant şi la Direcţia Economică;
  29. asigurarea desfăşurării activităţii comisiei tehnico - economice: se ocupă de organizarea şedinţelor (efectuând activităţi de secretariat) privind activitatea comisiei tehnico - economice de avizare a lucrărilor de proiectare pentru reabilitarea fațadelor;
  30. contribuie la întocmirea Cărții Tehnice a construcţiei pentru obiectivele de investiţie și reparații recepţionate prin Serviciul Reabilitare Imobile și Obținere Avize; urmărirea comportării construcției în perioada de garanție și după expirarea acesteia;
  31. redactarea de devize pentru reparații curente la clădirile administrate de Primăria municipiului Oradea prin sistemul informatic de elaborare a devizelor (unde este cazul), efectuarea de antemăsurători;
  32. primirea şi soluţionarea în termen legal a adreselor repartizate, conform legislaţiei în vigoare;
  33. conduce corespondența cu instituțiile avizatoare, instituțiile de control și entitățile beneficiare;
  34. efectuarea măsurătorilor la fațadele imobilelor situate în Ansamblul Urban Centrul Istoric Oradea și stabilirea sumelor estimative pentru taxa de reabilitare, transmiterea prin poștă către cetățeni a înștiințărilor de plată;
  35. împreună cu Direcția Economică, ține evidența lunară a plăților taxei de reabilitare; răspunde în scris sau verbal solicitărilor privind reabilitarea fațadelor degradate, modalitatea de stabilire a taxei de reabilitare, verifică eligibilitatea în program;

urmărirea și rezolvarea petițiilor sau reclamațiilor.

Relații interne:

Se subordonează Directorului Executiv Adjunct 2, Directorului Executiv, Secretarului General, Primarului.

Colaborează cu toate serviciile și compartimentele din cadrul Direcției Patrimoniu Imobiliar cât și cu celelalte direcții din cadrul PMO.

Relaţiile externe: Inspectoratul de Stat în Construcții, Direcția de Sănătate Publică, Inspectoratul pentru Situații de Urgență, S.C. Compania de Apă Oradea S.A., S.C. DEER S.A., S.C. Orange S.A., S.C. Vodafone S.A.,  S.C. RDS - RCS S.A., alte entități de comunicații electronice, S.C. Termoficare Oradea S.A., S.C. Distrigaz Vest S.A., Agenția de Protecția Mediului, Direcția Județeană de Cultură, Ministerul Culturii, Fundația de Protejare a Monumentelor Istorice Bihor, Direcția Județeană de Statistică, Serviciul Poliție Rutieră, și altele; cu societăți comerciale: firme de prestări servicii: proiectare, arhitecți, experți tehnici, verificatori de proiecte, studii geotehnice, audit energetic, dirigenție de șantier, firme de execuție lucrări, firme de furnizare bunuri și materiale.

SAVA ANNAMARIA ENIKO - şef serviciu
DEMIAN MARIOARA - consilier
ȘRAER CARMIL EDMOND - consilier
BARSA CATALINA - consilier
VEZENTAN VLAD IOAN - consilier
IRIMIE BIANCA RAMONA - consilier
BALAJ FLORIN - CRISTIAN - consilier
VACANT - consilier
VACANT - consilier
VACANT - consilier
VACANT - consilier

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut