octombrie 11, 2024
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ORADEA publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante din cadrul Serviciului Evidență Active, Delegări de Gestiune și Datorie Publică – Direcția Economică, în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(3) și art. VII alin. (7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ
Data publicării anunţului: 11.10.2024
Postul scos la concurs: Consilier, clasa I, grad profesional SUPERIOR – Serviciul Evidență Active, Delegări de Gestiune și Datorie Publică – Direcția Economică
Condiții pentru ocuparea postului:
Studii de specialitate: – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
Domeniu de studiu: Ştiinţe economice (Ramura de știință)
Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 7 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna
Data, ora și locul desfășurării probei scrise: 12.11.2024 – ora 10:00 la PRIMARIA MUN. ORADEA
Data și ora probei interviu se va afișa pe site-ul instituției odată cu afișarea rezultatelor probei scrise
Perioada de depunere a dosarelor: 11 – 30.10.2024 la sediul Primăriei municipiului Oradea – Serviciul Resurse Umane, cam. 122 sau 125, et. I, interval orar: 8 – 15
Perioada selecție dosare de concurs: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Perioada depunere contestație la selecție: în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor.
Perioada soluționare contestații la selecție: în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
Conţinutul dosarului de concurs și modalitatea de înscriere la concurs
Dosarul de concurs conţine, în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023;
b) copia cărţii de identitate;
c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;
d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să
ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit
prevederilor din prezentul cod, după caz;
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea
unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior
demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere,
sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile
prevăzute de legislaţia specifică;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere,
privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
j) curriculum vitae, model comun european
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
Modalitatea de înscriere la concurs
Potrivit dispozițiilor art. VII alin. (17) din OUG nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al autorităţii sau instituţiei publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
Bibliografie și tematică
1. Constituția României, republicată
cu tematica Constituția României, republicată
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare
5. O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a intreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare
6. Legea nr. 273 din 29 iunie 2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Legea nr. 273 din 29 iunie 2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare
Atribuţii stabilite în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului:
1.Verificarea clauzelor contractelor/acordurilor/asocierilor în care Municipiul Oradea este parte contractantă
2. Implementare și urmărire aplicare OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă la nivelul societăților subordonate Municipiului Oradea
3. Întocmirea de contracte/asocieri/parteneriate în funcție de oportunitățile identificate la nivel de conducere
4. Analiza bugetelor societăților subordonate prin prisma legislației aplicabile și întocmirea rapoartelor de specialitate în vederea aprobării în consiliul local al Municipiului Oradea
5. Urmărirea contractelor de delegare a gestiunii serviciilor de utilități publice și efectuarea de propuneri de îmbunătățire
6. Întocmirea de rapoarte de specialitate și Proiecte de Hotărâri privind contractele/acordurile/asocierile în care Municipiul Oradea este parte contractantă
7. Monitorizarea activităţii societăţilor subordonate, întocmire situaţii/raportări privind îndeplinirea indicatorilor de performanţă în activitatea desfăşurată
8. Întocmirea diverselor adrese, note interne și a altor documente/acte/înscrisuri în vederea îndeplinirii atribuţiilor pentru buna desfășurare a serviciului.
9. Orice altă sarcină trasată de superiorul ierarhic cu privire la aspectele legate de activele fixe corporale şi necorporale, delegări de gestiune sau alte aspecte de natură juridică.
Persoane de contact:
Funar Rodica – sef serviciu, tel: 0259408850, e-mal primarie@oradea.ro
Puscas Maria – consilier, tel: 0259409443, e-mail primarie@oradea.ro
Dosarele de concurs ale candidaţilor declaraţi respinşi, se păstrează la Serviciul Resurse Umane, timp de 6 luni de la finalizarea concursului, ulterior, acestea vor fi distruse.