Portaluri și aplicații servicii online

Portalul de servicii digital.oradea.ro include peste 60 de fluxuri de lucru digitalizate, acoperind toate tipurile de servicii furnizate cetățenilor și mediului de afaceri de către Primăria Oradea. 

Prin înregistrarea utilizatorului în platforma digital.oradea.ro, contribuabilul obține acces în propriul său cont la un dosar personal privind documentele depuse, respectiv emise prin platformă.

Pentru a depune o solicitare online accesați acest link sau descarcă aplicația mobilă pentru Android.

Ghișeul Online (https://platformacetateni.oradea.globalpay.ro/) oferă acces la serviciile online ale Primăriei Oradea, astfel:

- Limitat – pe bază de CNP/CUI sau fără autentificare

- Complet – pe baza de user și parolă

În momentul de față, pe această platformă sunt disponibile 14 servicii online.

Pentru a obține user-ul și parola trebuie să completați o cerere și împreună cu copia cărții de identitate, să le depuneți la sediul Primăriei sau să le transmiteți pe adresa de email primarie@oradea.ro.

Pentru a depune o solicitare online, accesați acest link

Oradea City Report este o aplicaţie pentru telefonul mobil sau tabletă, gratuită, simplă şi intuitivă, care permite cetăţenilor cu spirit civic să transmită diverse sesizări şi incidente către Primăria Oradea şi operatorii serviciilor publice locale (Compania de Apă Oradea, Oradea Transport Local - OTL, Termoficare Oradea, Poliţia Locală Oradea, Administrația Domeniului Public, RER Vest).

Descarcă și instalează

Descarc-o din Google Play (Oradea City Report – Aplicații pe Google Play) sau AppStore (Oradea City Report on the App Store (apple.com)

Înregistrarea utilizatorului

Utilizarea aplicaţiei pentru a vizualiza sesizările publice transmise de alţi utilizatori nu impune înregistrarea datelor de identificare a utilizatorului.

Pentru a transmite o sesizare, utilizatorul trebuie să completeze datele din secţiunea „Profilul meu": nume, prenume şi număr de telefon. Datele de identificare nu sunt publice, putând fi văzute doar de autorităţile publice în cazul transmiterii unei sesizări.

 

Ce face aplicația?

Permite utilizatorilor să trimită sesizări direct de pe telefonul mobil sau tabletă, sub formă de text, poza şi locaţie GPS, legate de probleme şi incidente din cartierele oraşului către autoritățile competente.

Cât costă?

Aplicația este gratuită! Sesizarile se transmit prin internet, singurul lucru pe care trebuie să-l faceţi e să vă conectaţi la o reţea wifi sau de trafic de date. 

Cum depun o sesizare?

  1. Alegeţi categoria problemei reclamate.
  1. Faceţi o poză care să prezinte cât mai clar problema sau încărcaţi poza făcută anterior (se pot transmite şi sesizări fără poze).
  1. Descrieţi pe scurt problema (ex: cămin de vizitare surpat).
  1. Completaţi strada şi numărul unde aţi sesizat problema sau apăsaţi butonul pătrat de culoare albastră de lângă chenarul adresei, pentru localizarea problemei pe hartă - adresa se va completa automat (apăsarea butonului albastru va oferi autorităţilor localizarea GPS exactă a problemei).
  1. Dacă aţi completat deja datele de identificare din secţiunea „Profilul meu", ele se vor prelua automat în sesizare. În caz contrar, pentru a transmite sesizarea trebuie să completaţi datele de identificare (nume, prenume, număr de telefon).
  1. Trimite sesizarea - butonul din dreapta sus  („bifă").

Ce se întâmplă cu sesizarea mea?

După trimitere, sesizarea dvs. este transmisă  departamentului care gestionează problema, fiind salvată în aplicaţie la secţiunea „Petiţiile mele".

După ce un operator verifică mesajul pentru a se asigura că nu se transmit mesaje sau imagini nepotrivite, sesizarea dvs. este transferată şi în secțiunea „Petiţii publice", devenind publică pentru toţi utilizatorii aplicaţiei, cu excepţia datelor de identificare ale celui care a transmis-o. Acestea din urmă pot fi vizualizate doar de autoritățile publice. 

Sesizările transmise sunt etichetate cu un status care reflectă stadiul rezolvării, astfel: 

Status „Înregistrată" - în acest moment sesizarea este trimisă departamentului competent.

Status „În lucru" - în acest moment sesizarea a fost preluată de departamentul competent şi v-a fost comunicat următorul pas în rezolvarea petiţiei  (ex: Echipa va verifica). Acţiunea comunicată se poate modifica (ex: Groapa va fi asfaltată în cursul acestei săptămâni), caz în care utilizatorul este notificat.

Status „Rezolvată" - în acest moment sesizarea dvs. a fost soluţionată sau are un răspuns final care va fi comunicat utilizatorului.

Status „Respinsă" - sesizarea are conţinut neadecvat sau nu se încadreaza în tipul de sesizări care fac obiectul acestui canal de comunicare. Mesajul de respingere va fi însoţit de o explicaţie.

MobilePay se adresează utilizatorilor de dispozitive mobile cu sistem de operare android. Sistemul este dezvoltat pentru administrarea plăţilor electronice, efectuate cu card bancar prin Internet, aferente obligaţiilor fiscale datorate de contribuabili persoane fizice sau juridice către bugetul local, precum şi a amenzilor contravenţionale şi amenzilor de parcare. 

Plata taxelor şi impozitelor locale prin intermediul acestui sistem se face cu comision zero!

Descarcă MobilePay din Google Play.

Aplicație mobilă dedicată vizualizării locurilor de parcare și plății parcărilor, în Oradea. Aplicație în dezvoltare!

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut