Trimite unui prieten

Licitație pentru comercianți la Târgul de Crăciun

Marti , 25 Octombrie 2016, 15:45

Exportă PDF -  Licitație pentru comercianți la Târgul de Crăciun Tipărește pagina -  Licitație pentru comercianți la Târgul de Crăciun Trimite unui prieten -  Licitație pentru comercianți la Târgul de Crăciun
 Licitație pentru comercianți la Târgul de Crăciun

Primăria Municipiului Oradea și Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și Regiune anunță organizarea licitației pentru alocarea mai multor spații pentru furnizarea serviciilor comerț, alimentație publică, baruri (ceai, apă, sucuri îmbuteliate, vin, vin fiert etc.) pentru evenimentul Târgul de Crăciun, ce se va desfășura în perioada 30 noiembrie - 31 decembrie 2016 în Piața Unirii.

Obiectul licitației îl constituie atribuirea de amplasamente pentru alimentație publică și căsuțe pentru activități comerciale specifice sezonului și baruri (în căsuțe de lemn) aparținând Municipiului Oradea, pentru desfășurarea de activități economice în cadrul evenimentului Târgului de Crăciun Oradea.

Astfel se scot la licitație 2 locații pentru alimentație publică - standuri de preparare și vânzare mâncare, 4 locații de alimentație publică tip Street food, 4 locații de alimentație publică pentru baruri, 2 locații de alimentație publică pentru vânzare cozonac Secuiesc, respectiv 35 de căsuțe pentru activități comerciale. 

Ofertele pot fi depuse la sediul Primăriei Oradea, în sala ghișeelor sau prin curier.

Preţul de pornire a licitaţiei pentru fiecare tip de activitate este stabilit conform Hotărârii Consiliului Local nr. 712/2015 privind taxele și impozitele locale pe anul 2016 - 10 lei/mp/zi, de luni - joi (18 zile) și 50 lei/mp/zi, de vineri până duminică (14 zile) .

Astfel, prețul de pornire este de 27,5 lei/mp/zi, pentru activitatea de alimentație publică în standuri proprii și 75 lei cu TVA inclus/zi, pentru căsuță.

Pasul de licitaţie este de 1 leu/pas. Preţul licitat va fi cel puţin egal cu preţul de pornire a licitaţiei + primul pas. Plata preţului pentru teren se va face anticipat, la încheierea Convenţiei de amplasare temporară.

Plata se va face pentru întreaga perioadă de desfășurare a evenimentului Târgul de Crăciun Oradea.

Ofertanţii vor achita taxa de participare la licitaţie în valoare de 20 lei, sumă care nu se mai restituie.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este de 14.11.2016, ora 10.00. Ofertele se vor depune la Serviciul Relaţii cu Publicul în Sala Ghişeelor (piramidă) - Ghişeele 7-14.  Şedinţa publică cu strigare se va organiza la Primăria Oradea, Piața Unirii nr. 1, în data de 16.11.2016, ora 12.00.

Detalii suplimentare găsiți în atașament.

 

 

 

Fișiere - Licitație pentru comercianți la Târgul de Crăciun

Refugiati
Situatie Covid
Serviciul 112
Consultare plan de actiune
Consultare strategie integrata
Consultare plan mobilitate
Bugetare participativa
Reabilitarea sistemului de termoficare
Chestionar CityWalk
Twitter
Harta Oradiei
Harta intravilan
Registrul local al spaţiilor verzi din municipiul Oradea
Inchiriere locuinta
Oradea City Report
Oradea City App
MobilePay
Trafic greu
Travel
TPark
T-park SMS
AmParcat
Piste de biciclete
Reabilitarea fatadelor cladirilor din centrul istoric
Fonduri Europene
ZMO
Regio
Fundatia de protejare a monumentelor
Termo Alert
Nufarul1
Guvernare transparenta
Reducerea birocratiei
Valorificarea energiei geotermale
POCA2
Revitalizarea urbana la nivelul Municipiului Oradea
Reabilitarea, restaurarea si refunctionalizarea zidurilor Cetatii Oradea
Scoala Dacia
Gimnaziala 11
ROHU 421
Proiect Traian Vuia
Proiect Ambulator