Știri

iunie 12, 2015

Share:

Centru modern de relații cu publicul la Compania de Apă Oradea

news-image

Compania de Apă Oradea a deschis joi, 11.06.2015, Agenţia Comercială situată pe strada Duiliu Zamfirescu nr. 3, scopul acesteia fiind tratarea solicitărilor clienţilor într-un cadru standardizat, având ca obiectiv principal creşterea satisfacţiei clienţilor.

La eveniment au fost prezenţi conducerea Companiei de Apă, domnul primar Ilie Bolojan, domnul Eduard Florea, city-manager al Municipiului Oradea, precum şi mass-media locală.

Prin deschiderea acestei agenții, Compania de Apă dorește să îmbunătăţească continuu calitatea produselor şi serviciilor sale prin acţiuni corective, preventive şi inovatoare, printr-o abordare orientată către client. Permanent se vor prelucra informaţiile obţinute din reclamaţii şi se vor face propuneri către managementul organizaţiei privind îmbunătăţirea serviciilor.

Obiectivul urmărit prin implementarea acestei Agenţii Comerciale este, în principal, de regrupare a tuturor procedurilor operaţionale într-un sigur loc. Se va oferi solicitanților o accesibilitate crescută la serviciile publice, printr-o mai bună utilizare a resurselor disponibile. Misiunea acestei agenţii este de a facilita accesul solicitanţilor la serviciile publice prin concentrarea furnizării diferitelor servicii administrative într-un punct de contact unic şi prin eliminarea etapelor intermediare necesare pentru rezolvarea unui demers în vederea unei mai bune deserviri a populației.

Programul agenţiei va fi de luni până vineri, între orele 07 – 1800 şi va fi coroborat cu programul Centrului de informare pentru public din cadrul Primăriei Municipiului Oradea.

Urmărește-ne pe Social Media:

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut