Începând cu luna aprilie, Eduard Florea, city-managerul Primăriei Oradea a primit noi atribuții de coordonare a unor servicicii, respectiv Biroul de resurse umane, Serviciul de relații cu publicul, Direcția monitorizare cheltuieli de funcţionare şi organizare evenimente, precum și Biroul de achiziții.
Scopul este acela de a îmbunătăți activitatea Primăriei, în special activitatea cu publicul, iar printre prioritățile acestei coordonări se numără: transparența rapoartelor și contractelor încheiate de Primărie, transparența cheltuielilor, oferirea de servicii mai bune pentru cetățeni și angajați, monitorizarea relației cu publicul la instituțiile și companiile din subordine precum și la spitale, precum și a indicatorilor de performanță.
„Mă voi concentra în primul rând pe standardizarea activității departamentelor aflate în coordonare și pe implementarea unor soluții inovative în relaţia cu cetăţenii, menite să reducă inclusiv termenele de eliberare a documentelor solicitate de către cetățeni. De asemenea, exemple de bună guvernare oferite astăzi de Primăria Oradea, cum ar fi programarea on-line a vizitei la ghișeele de evidență a persoanelor pentru eliberarea cărților de identitate, trebuie popularizate în rândul tuturor cetățenilor și multiplicate prin aplicarea lor și de către structurile subordonate”, a declarat Eduard Florea, city-managerul Primăriei Oradea.
martie 25, 2015
În continuarea investiţiilor finanţate în cadrul etapei I de reabilitare a sistemului de termoficare al municipiului Oradea, ale căror lucrări sunt prevăzute a fi finalizate...
martie 26, 2015
Reprezentanții Primăriei Oradea au avut miercuri, 25 martie, o întâlnire cu constructorii care lucrează în prezent la realizarea proiectelor din municipiul Oradea. Scopul întâlnirii a...