Știri

martie 17, 2020

Share:

Informare privind activitatea ghișeelor Direcției Economice

news-image

Pentru a evita deplasarea şi aglomerarea la ghişeele Direcției Economice, pe fondul prevenirii răspândirii COVID-19, Primăria Municipiului Oradea vă informează că activitățile se vor desfășura temporar, astfel:

PLATA IMPOZITELOR, CHIRIILOR ȘI AMENZILOR

prin aplicația pentru dispozitive mobile „Plata Impozite MobilePay

prin platforma națională Ghișeul.ro

  • Prin serviciul internet banking
  • Prin ordin de plată
  • Prin partenerii CEC Bank și Poșta Română

Notă: nu se acceptă încasări prin casieria Primăriei Oradea.

PLATA ALTOR TAXE

  • La casieria Primăriei Oradea – Sala Ghișeelor
  • Online prin platforma națională Ghișeul.ro

DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE PENTRU CLĂDIRI ŞI TEREN

Notă: nu se acceptă depunerea declarațiilor fiscale pentru clădiri și terenuri la ghișeele din cadrul Primăriei Oradea.

DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE PENTRU AUTO

  • Depunere documentelor la ghișeul Primăriei Oradea din str. Republicii nr. 24 (intrarea în sediul Serviciului Înmatriculări şi Permise Auto). În limita posibilităților și a aglomerației, se va asigura prelucrarea pe loc a declarațiilor fiscale
  • transmiterea pe email a documentelor scanate/fotografiate persoanejuridice@oradea.ro, persoanefizice@oradea.ro
  • Pe site-ul www.oradea.ro, prin „Ghișeul online (plăți)” – opțiunea este disponibilă strict utilizatorilor înregistrați, pe bază de user și o parolă (instrucțiuni detaliate găsiți aici)
  • Transmiterea documentelor prin poştă/curierat, cu confirmare de primire
  • Transmiterea documentelor prin fax (număr fax 0259 437 544)

OBȚINEREA CERTIFICATELOR DE ATESTARE FISCALĂ

  • Online: pe site-ul www.oradea.ro, secțiunea „Ghișeul online (plăți)”, – opțiunea este disponibilă strict utilizatorilor înregistrați, pe bază de user și o parolă (instrucțiuni detaliate gasiți aici) și care au achitat integral obligațiile anuale
  • Depunerea cererilor pe adresele de e-mail ale instituţiei: primarie@oradea.ro, persoanejuridice@oradea.ro, persoanefizice@oradea.ro, iar transmiterea certificatelor de atestare fiscală prin poştă sau alte metode la solicitarea expresă a contribuabililor
  • La solicitarea notarilor care înregistrează tranzacția cu bunuri immobile
  • La casieria Primăriei Oradea – Sala Ghișeelor

DEPUNEREA DIVERSELOR SOLICITĂRI

  • Pe adresa de mail a instituției: primarie@oradea.ro, aplicația pentru dispozitive mobile Oradea City Report
  • Prin poştă/servicii de curierat, cu confirmare de primire,
  • Prin fax (număr fax 0259 437 544)

Notă: nu se acceptă depunerea solicitărilor la ghișeele din cadrul Primăriei Oradea.

OBȚINEREA ALTOR INFORMAȚII, ASIGURAREA DE ASISTENŢĂ ŞI CONSILIERE FISCALĂ

Notă: nu se acceptă prezența la ghișeele primăriei pentru obținerea informațiilor care pot fi transmise telefonic/email.

Urmărește-ne pe Social Media:

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut