Având în vedere prevederile regulamentului concursului organizat pentru identificarea însemnului grafic care reprezintă cel mai bine valorile orașului Oradea și numărul mare de propuneri, peste 180, Primăria Oradea anunță prelungirea termenului de evaluare a propunerilor de brand de oraș cu încă 15 zile.
Concursul s-a încheiat pe 11 martie, ora 11:00 și așa cum s-a anunțat inițial, juriul analizează ofertele depuse în termen de 15 zile lucrătoare începând cu data de 12 martie, iar în situația unui volum mare de propuneri acest termen va putea fi extins cu încă maxim 15 zile lucrătoare.
Concursul a fost lansat la începutul lunii februarie de Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune (APTOR), premiul concursului fiind de 47.000 de lei brut.
Directorul APTOR, dl Mihai Jurca a precizat într-o conferință de presă anterioară că, după finalizarea acestui proces, logo-ul va fi implementat într-un manual de brand și într-un plan de marketing. Pentru a fi cu adevărat de succes brandulOradea, acesta va trebui să se regăsească direct sau doar prin valori, în implementarea unor investiții concrete pentru a confirma în toate formele posibile atributele, aspirațiile și valorile acestui oraș.
martie 30, 2018
Festivalul Internațional „European Music Open", fondat de Primăria Municipiului Oradea cu sprijinul domnului Alexandru Badea, a Teatrului de Stat „Regina Maria" și a Asociației pentru...
martie 30, 2018
Municipiul Oradea a depus azi spre finanțare proiectul "Modernizarea parcului de tramvaie din Municipiul Oradea - etapa 1" prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, obiectivul specific...