Centrul de Îngrijire de Zi, situat în Oradea, str. Traian Lalescu nr. 3c, aflat în subordinea Administrației Sociale Comunitare Oradea, cu o capacitate de 65 de locuri, oferă asistență gratuită în timpul zilei copiilor de vârstă preșcolară și școlară, proveniți din familii aflate în dificultate, din diferite motive. Serviciile acordate în cadrul Centrului vin în sprijinul acestor familii, în vederea depășirii situației în care se află, pentru a preveni abandonul școlar și pentru a menține copilul în familie. Aici copiii primesc trei mese pe zi și beneficiază de activități de supraveghere în vederea efectuării temelor, jocuri interactive și, nu în ultimul rând, de afecțiune din partea personalului centrului, astfel Administrația Socială Comunitară Oradea își propune să reducă abandonul școlar.
La invitația Administraţiei Sociale Comunitare Oradea, trupa de teatru Asociaţia Trend’art Oradea, Companie teatrală independentă „Comoara cu poveşti” a oferit un spectacol intitulat „Insula dorințelor”, copiilor din Centrul de Zi, pe scenă urcând pe rând castorul, rățușca, bufnița, maimuța și pinguinul și Zâna dorințelor, ducându-i pe prichindei în lumea lor magică.
La finalul spectacolului, copiii au primit daruri pentru că au fost copii cuminți și și-au ascultat părinții și dascălii.
Arina Moş, directorul Administraţiei Sociale Comunitare Oradea, a mulțumit trupei de teatru Asociația Trend’art Oradea, Companie teatrală independentă „Comoara cu poveşti” că și în acest an au avut deschiderea pentru acești copii, mai puțin norocoși, oferindu-le un minunat spectacol, și nu în ultimul rând Fundației Life, cu sprijinul cărora sacul lui Moş Nicolae a fost doldora de bunătăți.
decembrie 06, 2016
Viceprimarul Mircea Mălan a prezentat în conferinţa de presă de azi, 6 decembrie 2016, unele modificări ale legii, operate de guvern, datorită cărora municipalitatea va...
decembrie 07, 2016
Viceprimarul Mircea Mălan a prezentat miercuri, 7 decembrie 2016, noutățile privind programul informatic pilot pe care municipalitatea intenţionează să-l implementeze în vederea monitorizării cheltuirii banilor...