Atribuţiile Compartimentului Consiliul Local
asigurarea documentarii si informării consilierilor locali, întocmirea si difuzarea către aceştia a dosarelor de sedinta si a oricăror alte materiale in vederea desfasurarii in bune conditii a sedintelor Consiliului Local;
asigură îndeplinirea procedurii de convocare a Consiliului local care constă în întocmirea şi redactarea Convocatorului, Dispoziţiei primarului şi Invitaţiei primarului.
întocmeşte Comunicatul pentru convocarea şedinţelor Consiliului local şi îl transmite spre publicare mass-mediei locale.
anunţă telefonic sau prin plic consilierii, despre data, locul, ora la care au loc atât şedinţele pe comisii de specialitate cât şi a şedinţelor ordinare sau extraordinare, în cazuri deosebite anunţă şi terţe persoane interesate.
solicitarea de la compartimentele de specialitate a materialelor necesare dezbaterii proiectului de hotărâre (CF -uri, expertize, note de evaluări, note de fundamentare etc).
întocmirea Borderoului cu materialele ce intră în dezbaterea Consiliului Local.
participarea si întocmirea proceselor verbale de la şedinţele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local;
convocarea - la solicitarea consilierilor - a diferitor specialişti din cadrul Primăriei municipiului Oradea pentru informaţii si date suplimentare la rapoartele de specialitate dezbătute.
întocmirea listei cu observaţii si propuneri de la şedinţele comisiilor de specialitate şi de la plenul Consiliului Local pe care le trimite compartimentelor de specialitate din cadrul Consiliului Local; urmăreşte ducerea la îndeplinire a propunerilor făcute şi răspunsul dat întrebărilor sau interpelărilor formulate de consilierii locali.
completarea Rapoartelor de avizare cu observaţiile şi propunerile consilierilor vis-a-vis de materialele dezbătute în cadrul şedinţelor comisiilor de specialitate.
întocmeşte şi distribuie consilierilor locali formularele pe care aceştia urmează să-şi exprime modul de vot;
întocmeşte procesul verbal al şedinţelor Consiliului Local
comunicarea Hotărârilor Consiliului Local cu Primarul municipiului Oradea.
gestionarea corespondenţei cu Instituţia Prefectului cu privire la avizarea de legalitate a hotărârilor Consiliului Local
transmiterea pentru publicare în Monitorul Oficial al judeţului a Hotărârilor Consiliului Local de interes general.
comunicarea Hotărârilor Consiliului Local cu direcţiile din cadrul Primăriei, respectiv cu persoanele interesate (beneficiarii) .
transmiterea hotărârilor de consiliu Direcţiei Informatică pentru a fi postate pe site-ul oficial al instituţiei www.oradea.ro.
transmiterea spre publicare în Monitorul Oficial al judeţului Bihor a proiectelor de hotărâre şi rapoartelor de specialitate cu caracter normativ care urmează să fie dezbătute de Consiliul Local pentru realizarea procedurii reglementate de Legea 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică; gestionează in acest sens corespondenţa dintre direcţiile şi serviciile din cadrul aparatului de specialitate a primarului care promovează proiecte cu caracter normativ şi Consiliul Judeţean în vedere publicării în Monitorul Oficial al judeţului Bihor.
arhivarea electronică a hotărârilor consiliului local şi completare registrului electronic de evidenţă a acestora
îndosarierea tuturor materialelor originale şi întocmirea dosarului de şedinţă care presupune întocmirea opisului de dosar, aranjarea si numerotarea paginilor si semnarea etichetelor de arhivare;
completarea dosarului cu Hotărârile Consiliului Local originale.
întocmirea răspunsurilor la adrese, petiţii referitoare la activitatea consiliului local, a instituţiilor de interes local, adresate sau repartizate spre soluţionare.
ţinerea evidenţei declaraţiilor de interese şi a declaraţiilor de avere ale aleşilor locali în registre speciale întocmite în acest sens; comunicarea copiilor certificate cu originalul ale declaraţiilor Biroului Resurse Umane care asigura afişarea acestora pe site-ul instituţiei şi corespondenţa cu A.N.I .
colaborarea cu compartimentele din aparatul de specialitate a primarului, cu instituţiile şi serviciile publice de interes public local, societăţile comerciale şi regiile autonome de interes local în vedere realizării raportului anual privind starea economică, socială şi de mediu a municipiului, pe care primarul municipiului Oradea îl prezintă Consiliului Local.
întocmirea avizelor pentru adunările publice organizate pe raza municipiului Oradea, în conformitate cu prevederile Legii 31/2004 privind organizarea şi desfăşurarea adunărilor publice.
Componenţă:
Nume Prenume | Funcție | Adresă mail | Telefon | Interior |
Lazăr Oana Paula | consilier juridic | clmoradea@yahoo.com | 259408826 | 193 |
Popovici Mariana | referent | clmoradea@yahoo.com | 259408826 | 193 |
Silaghi Teodora Ana | referent | clmoradea@yahoo.com | 259408826 | 193 |
CONTACT:
0259/437000 int. 193
Etaj I, camera 132
Fișiere - Compartimentul Elaborare, Monitorizare Acte ale Consiliului Local
Nu există fișiere!