Serviciul Achiziții publice

 

Mihaela Nastea

Șef serviciu

Număr telefon:
Interior: 203/288
Fax: 0259/409-406
Orar cu publicul: Luni-Vineri: 7.30 – 15.30
Adresa: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii nr.1, camera 133
Subordine: Serviciul Achizitii Publice este in subordinea si in coordonarea primarului municipiului Oradea

- Intocmirea documentelor aferente organizarii procedurilor de  achizitie publica/concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii publice reglementate de :

     - Legea 98/2016 privind achizitiile publice

     - Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii 

     - Normele de punere in aplicare a Legii 100/2016

     - Hg 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice

     - Legea 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor

- Organizarea si procedurilor de achizitie publica si desfasurarea achizitiilor directe, reglementate de legislatia mentionata mai sus

- Analizeaza referatul de necesitate si caietul de sarcini intocmite de serviciul, biroul sau compartimentul care solicita achizitia publica in vederea intocmirii documentatiilor

- Elaboreaza documentatia de atribuire conform prevederilor legale din materia achizitiilor publice

- Asigura transmiterea documentatiilor de atribuire si a anunturilor in cazul procedurilor de achizitie publica, in SEAP

- Asigura postarea pe site-ul www.oradea.ro a invitatiilor de participare in cazul achizitiilor directe realizate cu publicare si/sau realizarea acestora in termenul impus de seful direct 

- Asigura relizarea achizitiilor directe 

- Corecteaza documentatia de atribuire respinsa de ANAP in termenul legal (daca este cazul)

- Pune la dispozitia tuturor ofertantilor documentatia de atribuire. 

- Transmite spre publicare anunturile/invitatiile de participare prevazute de legislatia in vigoare privind achizitiile publice in termen prevazut de legislatie

- Transmite in termen, catre organele competente, informatiile solicitate in baza unor  prevederi legale

- Primeste si solutioneaza, in scris, in timp util, solicitarile de clarificari la documentatia  de atribuire si orice ale solicitari sosite din partea potentialilor ofertanti sau din partea ofertantilor, asigurand publicarea in SEAP. Solutionarea clarificarilor care vizeaza partea tehnica va fi furnizata de structura initiatoare a achizitiei.

- Elaboreaza si inainteaza spre semnare referatul de numire a Comisiei de evaluare catre organele competente; 

- Elaboreaza si inainteaza spre semnare Dispozitia Primarului pentru numirea comisiei de evaluare

- Asigura intrunirea comisiei de evaluare de fiecare data cand se impune luarea unor decizii care vizeaza procedura de atribuire.

- In calitate de membru al Comisiei de evaluare duce la indeplinire toate atributiile stabilite prin lege si prin Documentatia de atribuire; 

- Se asigura de aducerea la cunostinta comisiei de evaluare a tuturor situatiilor, adreselor, etc. survenite pe parcursul procedurii astfel incat luarea deciziilor sa se faca cu aprobarea majoritatii membrilor comisiei de evaluare si cu respectarea prevederilor legale in acest sens

- Redacteaza toate documentele necesar a fi intocmite in cadrul unei proceduri de atribuire. De asemenea redacteaza toate procesele verbale in care se consemneaza decizii ale comisiei de evaluare

- Redacteaza raportul procedurii si comunicarile de rezultat. Transmite comunicarile de rezultat ofertantilor implicate in procedura conform prevederilor legale

- Atribuie contractul de achizitie publica in SEAP 

- Intocmeste punctul de vedere in cazul contestatiilor depuse in cadrul procedurilor de achizitie publica si acorda sprijin Directiei Juridice la intocmirea plangerilor, intampinarilor, etc., atunci cand este cazul.

- Asigura derularea tuturor achizitiilor directe cu respectarea regulilor interne de derulare a acestora.

- Asigura publicarea in SEAP a actelor aditionale , in baza comunicarii facute de structura care realizeaza managementul contractului

- Transmite copii xerox dupa contractele de achizitie publica catre serviciul financiar contabil, serviciile, birourile sau compartimentele interesate in procedura de achizitie publica; 

- Asigura derularea in conformitate cu prevederile legale si cu regulamentele interne a procedurilor de achizitie publica precum si a achizitiilor directe

- Intocmeste si actualizeaza zilnic raportul de activitate in formatul solicitat de seful ierarhic superior .

- Asigura publicarea si actualizarea formularului de integritate in platforma electronica dedicata.

- Analizeaza si este la curent cu modificarile legislative nou aparute pe problemele specifice activitatii;

- Îndeplineşte orice alte sarcini, în funcţie de solicitările conducerii primăriei sau ale şefilor ierarhici, legate de domeniile de competenta stabilite prin ROF al aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Oradea

- Participa, conform cu Fisa postului, in domeniile de competenta, la intalnirile si /sau la dezbaterile publice pe domeniile de activitate  stabilite prin  Regulamentul de organizare si functionare a aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Oradea ;

- Participa la  activităţi extraprofesionale cum sunt : alegerile locale, alegerile generale,  calamităţi, recensământ,etc.,la solicitarea conducerii Primariei Municipiului Oradea ;

- Raspunde de punerea in aplicare a Dispozitiilor primarului si a Hotararilor Consiliului Local referitoare la activitatea proprie;

- Are o atitudine intransigenta fata de orice act de frauda sau act de coruptie si transmite cu buna credinta orice suspiciune superiorului ierarhic sau dupa caz primarului;

 

Scopul – derularea achiziţiilor publice în scopul realizării investiţiilor necesare dezvoltării oraşului şi asigură achiziţionarea bunurilor/serviciilor necesare desfăşurării în condiţii normale a activatii în cadrul instituţiei.

- Raspunde de intocmirea corecta si la timp a tuturor documentelor realizate;

- Raspunde de ducerea la îndeplinire a sarcinilor de serviciu;

- Răspunde de punerea in aplicare a Hotararilor Consiliului Local in domeniile de activitate din Serviciul de Achizitii Publice;

- Raspunde de pastrarea confidentialitatii documentelor si a informatiilor continute in acestea, in baza prevederilor normative interne si in baza legislatiei in vigoare.

- Raspunde de repectarea tuturor prevederilor aplicabile functionarilor publici  din ROF al aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Oradea  si nu sunt prevazute anterior in  prezentul document;

- Îşi însuşeşte şi răspunde de aplicarea legislaţiei în vigoare aferente indeplinirii sarcinilor specifice conform ROF al aparatului de specialitate al Primarului;

- Pentru nerealizarea sarcinilor de serviciu sau pentru gresita lor rezolvare raspunde material, administrativ, civil sau penal , dupa caz.

- Răspunde de întocmirea corectă şi la timp a tuturor documentelor care i-au fost repartizate.

Colaboreaza cu alte servicii de specialitate din Primaria Municipiului Oradea/ instituţii / alte autoritati, pentru a obţine sprijinul necesar în rezolvarea problemelor specifice domeniului său de competenta sau care au conexiuni cu activitatea specifică acestora, conform ROF al aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Oradea.

Mihaela Nastea – Sef Serviciul Achizitii Publice,  +40 259408803; +40 259437000 int. 288, Fax: +40 259409406

Mirabela Catană - Consilier Achizitii Publice , +40 259408803; +40 259437000 int.203

Olimpia Horge – Consilier Achizitii Publice, +40 259408803; +40 259437000 int.203

Dana Lincar - Consilier Achizitii Publice, +40 259408803; +40 259437000 int.203

Andreea Mihiț - Consilier Achizitii Publice, +40 259408803; +40 259437000 int.203

Moșincat Denisa- Consilier Achizitii Publice, +40 259408803; +40 259437000 int.203

Adela Țîrtea - Consilier Achizitii Publice, +40 259408803; +40 259437000 int.203

Monica Ciulea - Consilier Achizitii Publice, +40 259408803; +40 259437000 int.203

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut