Serviciul Autorizări Construcții

Lucia Iacob

Șef serviciu

Orar cu publicul:
- Marți: 13:00 – 15:00
- Vineri: 13:00 – 15:00
Adresa:
- Compartiment autorizări reţele cam. 23
- Compartiment finalizări construcţii 32

Asigura aplicarea procedurii de autorizare a lucrarilor de constructii.

- relații cu publicul – ofera toate informatiile din domeniul de activitate (in limita competentelor legale) in cadrul unui program stabilit de catre conducerea Primariei Municipiului Oradea

- efectueaza in mod obligatoriu controlul in teren asupra imobilulului pentru care se solicita eliberarea certificatelor de urbanism, autorizatiilor de construire si autorizatiilor de desfiintare

- colaboreaza cu Compartimentului Disciplina in Constructii din cadrul Politiei Locale pe probleme de disciplina in constructii

- verifica documentatiile depuse pentru eliberarea urmatoarelor acte: certificate de urbanism, autorizatii de constructii si autorizatii de desfiintare

- intocmeste referate (cu respectarea cadrului legislativ) pentru eliberarea certificatelor de urbanism, autorizatiilor de construire si autorizatii de desfiintare

- intocmeste referate pentru lucrarile sedintelor Comisiei Municipale de Urbanism si Amenajarea Teritoriului (daca se solicita)

- asigura aplicarea legislatiei specifice domeniului autorizarii constructiilor cat si domeniilor conexe, inclusiv cel al functiei publice,

- executa dispozitiile Primarului si a Hotararilor Consiliului Local (din domeniul de activitate, care i se comunica pentru ducerea la indeplinire)

- intocmirea, operarea si prelucrare pe calculator a actelor specifice: certificate de urbanism, autorizatii de construire, autorizatii de desfiintare si a adreselor

- raspunde de rezolvarea corespondentei in termenele legale

- participa la receptia lucrarilor de construire in calitate de membru (delegat al primariei) in comisia de receptie- conform prevederilor legale in vigoare

- asigura arhivarea actelor pe dosare, conform reglementarilor in vigoare

- intocmeste, referate, rapoarte, informari si situatii statistice, lunar, trimestrial si anual catre Directia Judeteana de Statistica sau catre alte institutii la cererea acestora

- orice alte sarcini legale primite din partea superiorilor ierarhici

- solutioneaza problemele privind asigurarea caracterului public al documentatiilor eliberate conform procedurii stabilite

- La nivelul serviciului: solutioneaza in termen toate lucrarile repartizate si raspunde de corectitudinea solutiilor date

Relaţiile interne:

PRIMAR

- primeste la semnat certificatele de urbanism, autorizatiile de construire/desfiintare, si orice alte documente specifice domeniului.

- primeste spre aprobare rapoartele de specialitate si regulamente pe probleme specifice domeniului

VICEPRIMAR -

- primeste la semnat actele pentru care Primarul municipiului i-a delegat dreptul de semnatura;

SECRETAR

- primeste la semnat certificatele de urbanism, autorizatiile de construire/desfiintare

ARHITECT SEF

- primeste informari privind modul de desfasurare a activitatii in domeniul autorizarii lucrarilor de constructii

- primeste la semnat corespondenta privind activitatea de autorizare a executarii lucrarilor de construire, in etapa certificate de urbanism si autorizatii de construire/desfiintare

- (vizeaza) notele de constatare - incheiate in urma verificarilor in teren

DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT

- repartizeaza corespondenta si cererile de eliberare a documentelor din domeniul autorizarii executarii lucrarilor de construire

- repartizeaza in vederea solutionarii: sesizarile (petitiile), notele interne, notele de audienta si cererile de eliberarea actelor specifice domeniului autorizarii lucrarilor de construire

- primeste si transmite corespondenta interna si externa ce vizeaza domeniul autorizarii lucrarilor de construire

- primeste pentru verificare (prealabila emiterii) certificatele de urbanism si autorizatiile de construire, inainte de editare

- primeste pentru elaborare / semnare note interne, adrese (privind solutionarea lucrarilor repartizate)

CELELALTE DIRECTII DIN CADRUL PRIMARIEI

- primeste note interne, respectiv raspunsuri la notele interne transmise privitor la problemele din domeniul autorizarii lucrarilor de construire/desfiintare

- transmite raspunsuri la notele interne primite, respectiv note interne privitor problemele din domeniul autorizarii lucrarilor de construire/desfiintare

- colaboreaza cu acestea pentru solutionarea unor probleme comune

CONSILIUL LOCAL

- primeste rapoarte de specialitate privind aspecte specifice domeniului autorizarii lucrarilor de construire/desfiintare

- transmite hotarari care vizeaza activitatea serviciului (aprobarea unor documentatii de urbanism: PUD, PUZ, PUG, Regulamente de Urbanism, alte tipuri de regulamente ce vizeaza direct domeniul, taxe locale, etc)

Relaţiile externe:

CETATENII /PERSOANE FIZICE SI JURIDICE

- transmit cereri pentru eliberarea actelor specifice domeniului autorizarii executarii lucrarilor de construire/desfiintare

- primeste documentatiile tehnice in vederea eliberarii actelor specifice domeniului, respectiv informatii de interes public sau individual precum si cele privind reglementarile legale in domeniu

Alte institutii

- Ministerul Dezvoltarii Regionale Administratiei Publice si Fondurilor Europene

- Inspectia Judeteana in Constructii Bihor

- Directia Judeteana de Cultura Bihor

- Consiliul Judetean Bihor

- Curtea de conturi

- Directia Judeteana de Statistica

Institutiile avizatoare:

- Sc Compania de Apa Oradea SA

- Sc Electrica SA

- Societatea Termoficare Oradea S.A.

- Sc Distrigaz Vest SA

- S.C. Transelectrica S.A. - Sucursala de Transport Cluj - CNTEE

- Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale „Transgaz” S.A. Medias

- Agentia pentru Protectia Mediului Bihor

- Directia de Sanatate Publica a judetului Bihor

- Ministerul Administratiei si Internelor – Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta

- Inspectoratul de Urgenta “Crisana” al judetului Bihor

- Serviciul Roman de Informatii

- Ministerul Apararii Nationale

- Ministerul Transporturilor

- Autoritatea Aeronatutica Civila Romana

- Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere

- Ministerul Transporturilor -  Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” S.A. Bucuresti Romania / SNCFR

- Ministerul Afacerilor Interne - Inspectoratul General al Politiei Romane - Inspectoratul de Politie Judetean Bihor

- Administratia Nationala Apele Romane -  Prin ABA Crisuri – Oradea

- Regia Nationala a Padurilor Romsilva - Directia Silvica Bihor

- Ministerul Agriculturii Si Dezvoltarii Rurale - Directia pentru Agricultura Bihor

- toti furnizorii de servicii de telecomunicatii

- alte institutii, la cererea acestora

IACOB LUCIA - Șef serviciu
MITRAN NATALIA MIRELA - consilier
ALBU GABRIELA - consilier
HUH ADRIAN - consilier
POP ADRIAN VASILE - consilier
FURDUI MIRELA - consilier
COSTEA FLORIN DORIAN  -consilier
CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut