Serviciul Autorizări Construcții
Lucia Iacob
Șef serviciu
Asigura aplicarea procedurii de autorizare a lucrarilor de constructii.
- relații cu publicul – ofera toate informatiile din domeniul de activitate (in limita competentelor legale) in cadrul unui program stabilit de catre conducerea Primariei Municipiului Oradea
- efectueaza in mod obligatoriu controlul in teren asupra imobilulului pentru care se solicita eliberarea certificatelor de urbanism, autorizatiilor de construire si autorizatiilor de desfiintare
- colaboreaza cu Compartimentului Disciplina in Constructii din cadrul Politiei Locale pe probleme de disciplina in constructii
- verifica documentatiile depuse pentru eliberarea urmatoarelor acte: certificate de urbanism, autorizatii de constructii si autorizatii de desfiintare
- intocmeste referate (cu respectarea cadrului legislativ) pentru eliberarea certificatelor de urbanism, autorizatiilor de construire si autorizatii de desfiintare
- intocmeste referate pentru lucrarile sedintelor Comisiei Municipale de Urbanism si Amenajarea Teritoriului (daca se solicita)
- asigura aplicarea legislatiei specifice domeniului autorizarii constructiilor cat si domeniilor conexe, inclusiv cel al functiei publice,
- executa dispozitiile Primarului si a Hotararilor Consiliului Local (din domeniul de activitate, care i se comunica pentru ducerea la indeplinire)
- intocmirea, operarea si prelucrare pe calculator a actelor specifice: certificate de urbanism, autorizatii de construire, autorizatii de desfiintare si a adreselor
- raspunde de rezolvarea corespondentei in termenele legale
- participa la receptia lucrarilor de construire in calitate de membru (delegat al primariei) in comisia de receptie- conform prevederilor legale in vigoare
- asigura arhivarea actelor pe dosare, conform reglementarilor in vigoare
- intocmeste, referate, rapoarte, informari si situatii statistice, lunar, trimestrial si anual catre Directia Judeteana de Statistica sau catre alte institutii la cererea acestora
- orice alte sarcini legale primite din partea superiorilor ierarhici
- solutioneaza problemele privind asigurarea caracterului public al documentatiilor eliberate conform procedurii stabilite
- La nivelul serviciului: solutioneaza in termen toate lucrarile repartizate si raspunde de corectitudinea solutiilor date
Relaţiile interne:
PRIMAR
- primeste la semnat certificatele de urbanism, autorizatiile de construire/desfiintare, si orice alte documente specifice domeniului.
- primeste spre aprobare rapoartele de specialitate si regulamente pe probleme specifice domeniului
VICEPRIMAR -
- primeste la semnat actele pentru care Primarul municipiului i-a delegat dreptul de semnatura;
SECRETAR
- primeste la semnat certificatele de urbanism, autorizatiile de construire/desfiintare
ARHITECT SEF
- primeste informari privind modul de desfasurare a activitatii in domeniul autorizarii lucrarilor de constructii
- primeste la semnat corespondenta privind activitatea de autorizare a executarii lucrarilor de construire, in etapa certificate de urbanism si autorizatii de construire/desfiintare
- (vizeaza) notele de constatare - incheiate in urma verificarilor in teren
DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT
- repartizeaza corespondenta si cererile de eliberare a documentelor din domeniul autorizarii executarii lucrarilor de construire
- repartizeaza in vederea solutionarii: sesizarile (petitiile), notele interne, notele de audienta si cererile de eliberarea actelor specifice domeniului autorizarii lucrarilor de construire
- primeste si transmite corespondenta interna si externa ce vizeaza domeniul autorizarii lucrarilor de construire
- primeste pentru verificare (prealabila emiterii) certificatele de urbanism si autorizatiile de construire, inainte de editare
- primeste pentru elaborare / semnare note interne, adrese (privind solutionarea lucrarilor repartizate)
CELELALTE DIRECTII DIN CADRUL PRIMARIEI
- primeste note interne, respectiv raspunsuri la notele interne transmise privitor la problemele din domeniul autorizarii lucrarilor de construire/desfiintare
- transmite raspunsuri la notele interne primite, respectiv note interne privitor problemele din domeniul autorizarii lucrarilor de construire/desfiintare
- colaboreaza cu acestea pentru solutionarea unor probleme comune
CONSILIUL LOCAL
- primeste rapoarte de specialitate privind aspecte specifice domeniului autorizarii lucrarilor de construire/desfiintare
- transmite hotarari care vizeaza activitatea serviciului (aprobarea unor documentatii de urbanism: PUD, PUZ, PUG, Regulamente de Urbanism, alte tipuri de regulamente ce vizeaza direct domeniul, taxe locale, etc)
Relaţiile externe:
CETATENII /PERSOANE FIZICE SI JURIDICE
- transmit cereri pentru eliberarea actelor specifice domeniului autorizarii executarii lucrarilor de construire/desfiintare
- primeste documentatiile tehnice in vederea eliberarii actelor specifice domeniului, respectiv informatii de interes public sau individual precum si cele privind reglementarile legale in domeniu
Alte institutii
- Ministerul Dezvoltarii Regionale Administratiei Publice si Fondurilor Europene
- Inspectia Judeteana in Constructii Bihor
- Directia Judeteana de Cultura Bihor
- Consiliul Judetean Bihor
- Curtea de conturi
- Directia Judeteana de Statistica
Institutiile avizatoare:
- Sc Compania de Apa Oradea SA
- Sc Electrica SA
- Societatea Termoficare Oradea S.A.
- Sc Distrigaz Vest SA
- S.C. Transelectrica S.A. - Sucursala de Transport Cluj - CNTEE
- Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale „Transgaz” S.A. Medias
- Agentia pentru Protectia Mediului Bihor
- Directia de Sanatate Publica a judetului Bihor
- Ministerul Administratiei si Internelor – Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
- Inspectoratul de Urgenta “Crisana” al judetului Bihor
- Serviciul Roman de Informatii
- Ministerul Apararii Nationale
- Ministerul Transporturilor
- Autoritatea Aeronatutica Civila Romana
- Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere
- Ministerul Transporturilor - Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” S.A. Bucuresti Romania / SNCFR
- Ministerul Afacerilor Interne - Inspectoratul General al Politiei Romane - Inspectoratul de Politie Judetean Bihor
- Administratia Nationala Apele Romane - Prin ABA Crisuri – Oradea
- Regia Nationala a Padurilor Romsilva - Directia Silvica Bihor
- Ministerul Agriculturii Si Dezvoltarii Rurale - Directia pentru Agricultura Bihor
- toti furnizorii de servicii de telecomunicatii
- alte institutii, la cererea acestora
| IACOB LUCIA - Șef serviciu |
| MITRAN NATALIA MIRELA - consilier |
| ALBU GABRIELA - consilier |
| HUH ADRIAN - consilier |
| POP ADRIAN VASILE - consilier |
| FURDUI MIRELA - consilier |
| COSTEA FLORIN DORIAN -consilier |