City manager Mihai Jurca

Mihai Jurca

City manager al Municipiului Oradea

În funcție din 2 decembrie 2020
Data nașterii: 2 august 1984
Adresa: Primăria Municipiului Oradea, Piața Unirii, nr. 1, cabinet 103
 

Atribuții delegate prin Dispoziția Primarului, privind coordonarea următoarelor structuri: 

Direcția de Management Proiecte cu Finanțare Internațională (DMPFI) 

Agenția de Dezvoltare Locală Oradea (ADLO)

Asociația pentru Promovarea Turismului în Oradea și Regiune (APTOR) 

Oradea Transport Local - OTL S.A.

City Manager/Administrator Public
Primăria Municipiului Oradea

03/12/2020 - Prezent

- Coordonarea departamentelor aflate în directa subordine - Direcția de Patrimoniu, Compania de Transport Local, Agenția de Dezvoltare Locală Oradea S.A. , Departamentul de relații cu Publicul, Clubul Sportiv Municipal, Cetatea Oradea, Muzeul Orașului Oradea;

- Dezvoltarea și implementarea conceptului de „Smart City" la nivelul Municipiului Oradea;

- Îndeplinirea prevederilor legale delegate de Primarul Municipiului sau prevăzute de legislația în vigoare;

 

Președinte
Asociația pentru promovarea turismului din Oradea si regiune, Oradea

03/12/2020 - Prezent

Reprezentarea Primăriei Municipiului Oradea în Adunarea Generală a Asociaților;

Coordonarea strategiei de dezvoltare turistică a destinație turistice Oradea și a zonei sale metropolitane;

- Reprezentarea organizației în relația cu instituții sau companii;

- Coordonarea activității executivului asociației, conform planului de management al Directorului Executiv;

- Corelarea strategiei de dezvoltare turistice locale cu cea județene și alte inițiative private care au impact direct în dezvoltarea turismului;

 

Președinte
Agenția de Management al Destinației Bihor

07/11/2020 - Prezent

- Reprezentarea Consiliului Județean Bihor în Adunarea Generală a Asociaților;

- Coordonarea strategiei de dezvoltare turistică a destinație turistice Bihor;

- Reprezentarea organizației în relația cu instituții sau companii;

- Coordonarea activității executivului asociației, conform planului de acțiuni aprobat de Adunarea Generală a Asociaților;

- Corelarea strategiei de dezvoltare turistice județene cu cea locală și alte inițiative private care au impact direct în dezvoltarea turismului;

 

Președinte
Federația Asociațiilor de promovare turistică din România

15/07/2020 - Prezent

- Reprezentarea membrilor în relația cu instituțiile sau companii cu activitate în turism; Dezvoltarea capacității organizației;

- Contribuirea la realizarea strategiei naționale de dezvoltare turistică în relația cu alte organizații profesionale și în parteneriat cu Guvernul României;

- Promovarea conceptului de Organizații de Management al Destinației ca formă de dezvoltare și promovare eficientă a destinațiilor turistice din România și a României;

- Participarea ca reprezentant al organizației la dezbaterile naționale legate de dezvoltarea turismului din România;

- Dezvoltarea aplicării conceptului de Organizații de Management al Destinației la nivelul României;

 

Membru Consiliului de Administrație
R.A. Aeroportul Oradea

10.09.2021 - Prezent

- Dezvoltarea de noi zboruri pe Aeroportul din Oradea;

- Susținerea executivului în realizarea și implementarea strategiei de dezvoltare a aeroportului, accesarea de finanțări nerambursabile și dezvoltarea de noi activități economice în aeroport;

- Negocierea, alături de executiv, de noi parteneriate sau contracte pentru operarea de noi zboruri;

- Susținerea dezvoltării companiei locale AIR Oradea S.A. Dezvoltarea serviciilor aeroportului pentru pasageri prin eficientizarea activității și investirea în infrastructura publică a aeroportului;

- Susținerea procesului de atragere de fonduri nerambursabile pentru dezvoltarea regiei;

 

Președintele Consiliului de Administrație
R.A. Aeroportul Oradea

01/01/2021 - 03/02/2021

- Dezvoltarea de noi zboruri pe Aeroportul din Oradea;

- Susținerea executivului în realizarea și implementarea strategiei de dezvoltare a aeroportului, accesarea de finanțări nerambursabile și dezvoltarea de noi activități economice în aeroport;

- Coordonarea activității consiliului și urmărirea indicatorilor de performanță ai executivului;

- Negocierea, alături de executiv, de noi parteneriate sau contracte pentru operarea de noi zboruri;

- Stabilirea unui set de indicatori care să crească calitatea serviciilor oferite pasagerilor;

 

Director Executiv
Asociația pentru promovarea turismului din Oradea si regiune, Oradea

1/11/2014 - 03.12.2020

- Elaborarea strategiei de management a destinației Oradea-Băile Felix și asigurarea dezvoltării turismului local prin creșterea numărului de turiști și a duratei medie de ședere;

- Asigurarea managementului financiar, elaborarea bugetului anual al Asociației și realizarea demersurilor pentru aprobarea acestuia în Consiliul Local și Adunarea Generală a Asociaților;

- Identificarea oportunităților de finanțare private pentru completarea bugetului alocat;

- Dezvoltarea de produse turistice, care să contribuie la dezvoltarea principalilor indicatori turistici locali;

- Dezvoltarea și consolidarea parteneriatului public-privat pentru dezvoltarea turismului local;

- Reprezentarea Asociației în relația cu autorități publice, organisme similare sau alte grupuri relevante pentru dezvoltarea și funcționarea Asociației;

- Planificarea și coordonarea agendei de evenimente publice finanțate de Consiliul Local Oradea;

- Coordonarea realizării și implementării planului anual de promovare și marketing al destinației;

- Asigurarea managementului organizației.

 

Manager dezvoltare
SC EurobusinessParc Oradea SRL, Oradea (România)

29/07/2010 - 30/10/2015

- Gestionarea relației directe cu investitorii străini interesați să investească în Parcurile Industriale din Oradea;

- Supervizarea îndeplinirii obligațiilor contractuale de către firmele/investitorii prezenți în Parcurile Industriale al căror management îl asigură compania; Prospectarea pieței și căutarea de noi investitori;

- Asigură activitatea de publicitate în incinta Parcurilor Industriale și contractarea serviciilor de publicitate și promovare, la nivel național și internațional;

- Întocmește caietele de sarcini pentru licitarea diferitelor servicii contractate, realizează planuri de afaceri, planuri, strategii, studii de marketing pentru societate și participă activ la realizarea studiilor de prefezabilitate, fezabilitate;

- Participarea ca membru la comisiile de licitație pentru diferitele servicii necesare dezvoltăriiplatformelor industriale;

- Planificarea și coordonarea activităților de proiectare și lucrărilor de execuție, cu sprijinul colegilor de specialitate, în conformitate cu strategia de dezvoltare și nevoile companiilor localizate în parcurile industriale;

- Stabilirea împreună cu directorul general a strategiei de ocupare și dezvoltare a Parcurilor Industriale Eurobusiness;

- Participarea la procesul de negociere cu potențialii investitori, alături de directorul general și executivul Primăriei Municipiului Oradea;

 

Manager Proiect
Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Zona Metropolitană Oradea, (România)

15/09/2008 - 29/07/2010

- Identificarea de surse de finanțare nerambursabile în vederea dezvoltării de proiecte de dezvoltare la nivelul administrațiilor publice locale membre;

- Identificarea de proiecte și idei de proiecte care să subscrie priorităților instituției și planului de dezvoltare durabilă locală;

- Realizarea managementului proiectelor și coordonarea activităților de prestare servicii conexe(servicii de proiectare, întocmire studii de fezabilitate, proiecte tehnice, analize cost­beneficiu etc.) finanțate prin fonduri structurale sau prin alte surse de finanțare ale Uniunii Europene;

- Asigurarea activităților de traducere în cadrul proiectelor și a evenimentelor organizate de instituție;

- Analizarea și sintetizarea tuturor potențialelor surse de finanțare nerambursabile și propunerea de proiecte eligibile pentru administrațiile locale membre;

- Asistența tehnică pentru atragerea de fonduri Europene acordată comunelor membre ale Zonei Metropolitane Oradea;

 

Consilier
Primăria Municipiului Oradea, (România)

01/01/2008 - 15/09/2008

- Identificarea de proiecte și idei de proiecte care să se subscrie priorităților instituției, planului de dezvoltare durabilă locală și Planul Național de Dezvoltare;

- Realizarea managementului și coordonarea proiectelor finanțate prin fonduri structurale sau prin alte surse de finanțare ale Uniunii Europene;

- Asigurarea activităților de traducere în cadrul proiectelor și a evenimentelor instituției; Analizarea și sintetizarea tuturor informațiilor legate de sursele de finanțare nerambursabile și propunerea de proiecte eligibile pentru administrația locală;

- Promovarea imaginii Municipiului Oradea pe plan extern;

- Asigurarea activităților legate de prezența Primăriei Municipiului Oradea la întâlniri bilaterale și reuniuni internaționale, târguri, expoziții, saloane internaționale, simpozioane internaționale, evenimente culturale etc.

 

Asistent Manager
Servicalduo SRL, Oradea (România)

01/05/2006 - 01/05/2007

- Operator Telefonic Realizarea unui număr minim zilnic de apeluri;

- Realizarea planului lunar de servicii vândute; Asistent Manager Coordonarea și supravegherea echipei de operatori pe durata orelor de muncă;

- Rapoarte zilnice pe baza activității operatorilor aflați în coordonare;

- Menținerea contactului permanent cu partenerii și clienții companiei (doar firme din Italia);

- Responsabilități administrative: realizarea plăților bancare, intervievarea posibililor angajați, rapoarte lunare pentru clienții companiei.

 

Muncitor
Hillhampton Salads, Great Witley, Worcester, UK, Hillhampton (Regatul Unit)

01/05/2005 - 01/11/2005

- Plantarea salatei;

- Recoltarea producției;

- Controlul Calității;

- Pregătirea transporturilor;

 

Practicant
UNIMPRESA ROMANIA Asociaţia întreprinzătorilor italieni în România, Oradea (România)

01/10/2004 - 20/04/2005

- Crearea unei baze de date cu toate firmele cu capital majoritar sau parțial italian din jud. Bihor;

 

Practicant
Universitatea din Oradea, (România)

01/02/2004 - 01/05/2005

- Realizarea documentațiilor necesare raportărilor intermediare cât și a documentelor pentru pregătirea noilor propuneri de finanțare. Participarea la activitățile administrative ale proiectelor derulate pe fonduri europene.

Diplomă de Master Executiv în Administrație Publică

Universitatea Hertie din Berlin, Germania

 

01/09/2022 - 01/07/2023

- Realizarea politicilor publice, Actori, Instituții și procese (Policy-Making Actors, Institutions and Processes)

- Managementul strategic al performanței (Strategic & Performance Management);

- Negociere și Mediere (Negotiation and Mediation);

- Drept Internațional și Conflictele Actuale (International Law and Current Conflict);

- Etica și guvernanța guvernanței digitale (Ethics and Governance of Digital Technology)

- Comunicare Politică (Political Communication);

- Mangementul schimbării în organizații (Managing Organisational Change)

- Bugetarea și stabilirea priorităților în guvernare (Budgeting and Priority-Setting in Government);

- Inovarea sectorului public (Public Sector Innovation);

- Gunvernare Digitală (Digital Governance).

 

Diplomă de absolvire curs de specializare Manager în activitatea de Turism
CEDES Cercetare Dezvoltare, (România)

01/09/2016 - 04/02/2017

- Planificarea activității unității;

- Conducerea proceselor pentru ameliorarea continua a calității în unitate;

- Asigurarea securității și sănătății în muncă și a protecției mediului;

- Conducerea compartimentelor operaționale și funcționale ale unității;

- Coordonarea administrării resurselor umane;

- Fundamentarea și implementarea programelor de marketing;

- Coordonarea activităților realizate prin furnizori și parteneri;

- Gestionarea patrimoniului și a resurselor financiare;

- Adaptarea la cerințele pieței prin promovarea inovației și a schimbării în unitate;

- Asigurarea sistemului de organizare funcțională a unității;

- Elaborarea strategiei de dezvoltare a unității.

 

Diplomă de absolvire curs de specializare Director centru de informare turistică
CEDES Cercetare Dezvoltare, (România)

01/06/2016 - 10/09/2016

- Promovarea imaginii, a produselor și serviciilor organizației Implementarea și asigurarea calității produselor și serviciilor;

- Controlul respectării reglementărilor legale specifice;

- Administrarea și gestionarea documentelor;

- Coordonarea operațiunilor cu mijloace și instrumente de plată;

- Realizarea portofoliului de informații;

- Consiliere de specialitate;

- Elaborarea de rapoarte și informări;

- Reprezentarea intereselor instituției administrației publice centrale în probleme de turism, administrației publice locale, a agenției regionale de dezvoltare în zonă.

 

Diplomă de absolvire curs de specializare în Managementul Proiectelor
Universitatea din Oradea, (România)

01/10/2008 - 29/06/2009

- Introducere în managementul proiectelor;

- Instrumentele și tehnicile necesare managementului proiectelor;

- Lansarea, execuția, implementarea și exploatarea proiectelor;

- Pilotajul, comunicarea și auditul în managementul proiectelor;

- Gestionarea proiectelor finanțate de instituții publice locale și naționale;

- Gestionarea proiectelor finanțate de U.E. și alte instituții internaționale;

- Sisteme informatice utilizate în managementul proiectelor;

- Elaborarea proiectului final Limba engleza pentru proiecte.

 

Diplomă de Masterat
Universitatea din Oradea, Oradea (România)

01/10/2007 - 01/07/2009

- Instituții și Organizații Europene;

- Antropologie Culturală Europeană;

- Uniunea economică și monetară;

- Drept Comunitar;

- Marketing Teritorial;

- Politica Europeană în domeniul afacerilor interne și justiției;

- Tehnici de Protocol;

- Tehnici de Negociere;

- Managementul Conflictelor;

- Funcția Publică Comunitară.

 

Expert în relații Internaționale Nivelul 6 CEC
Școala Națională de Studii Politice și Administrative (cursuri la zi Universitatea Oradea), București (România)

01/10/2003 - 01/07/2008

- Religia în Istoria Europeană;

- Geografie Regională - Europa;

- Arta Europeană;

- Teoria Integrării europene;

- Partide Politice Europene;

- Relații Internaționale;

- Istoria Europei Centrale și de Est ca entitate regională;

- Istoria Minorităților din Europa;

- Integrare Economică Europeană;

- Relații Internaționale;

- Elemente de drept Internațional;

- România și Europa;

- Drept Internațional;

- Istoria Ideii Politice;

- Managementul Conflictelor;

- Cultura și Civilizația Britanică;

- Politici Europene Regionale;

- Uniunea Europeană și Spațiile de proximitate.

 

Profil Uman filologie bilingv Nivelul 5 CEC
Liceul teoretic Aurel Lazăr, Oradea (România)

15/09/1999 - 30/06/2003

- Certificat profesional de limba Engleză;

- Cunoștințe prevăzute în cadrul curiculei școlare prevăzute de lege la momentul absolvirii.

Limba maternă: română

 

Alte limbi străine cunoscute:

LimbaScriereAscultareCitireParticipare la conversaţieDiscurs oral
EnglezăC2C2C2C2C2
ItalianăC2C2C2C2B1
SpaniolăB1B1B1B1A1
FrancezăB2B2B1B1A1

Niveluri:

- A1 și A2: Utilizator elementar;

- B1 și B2: Utilizator independent;

- C1 și C2: Utilizator experimentat;

Cadrul european comun de referinţă pentru limbi străine.

 

Competenţe organizaţionale/manageriale

- Manager Proiecte - finanțări nerambursabile europene;

- Manager în Turism;

- Director Centru de Informare Turistică;

 

Competenţă digitală (autoevaluare)

- Procesarea informaţiei: Experimentat;

- Comunicare: Experimentat;

- Creare de conţinut: Experimentat;

- Securitate: Experimentat;

- Rezolvarea de probleme: Experimentat;

 

ECDL

- Utilizator experimentat suita Microsoft Office;

- Bună stăpânire a programului Arc Gis Esri;

- Cunoștințe elementare de Corel Draw;

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut