Direcția Economică
Eduard Florea
Director executiv
Simona Vlad
Director executiv adjunct
Sorin Iacob
Director executiv adjunct
Suntem la dispoziția dvs. in Sala ghișeelor din Primăria Oradea (Piramidă), după următorul program:
- Luni - Joi: 8:00 - 18:00
- Vineri: 8:00 - 15:30
Locația în care își desfășoară activitatea:
Primăria Oradea, Oradea, Piața Unirii, nr. 1
- Sala Ghișeelor: impunere și casierie
- Parter: Serviciul Încasări Compensări, Serviciul Executare Silită Persoane Fizice și Juridice
- Etaj 1: Serviciul Impunere Persoane Fizice, Serviciul Impunere Persoane Juridice, Serviciul Contabilitate Publică, situații financiare, Serviciul Evidență financiar-contabilă și proiectelor cu finanțare nerambursabilă, raportări financiare, Serviciul Evidență Active, delegări de gestiune și datorie publică
- Etaj 2: Serviciul Buget – Ordonanțări, Serviciul Decontări Contracte Activitatea Direcției Economice este coordonată de Viceprimarul Nica Antonia
Asigurarea managementului financiar al instituției prin gestiunea veniturilor și cheltuielilor bugetului local al municipiului Oradea Obiective specifice:
- Stabilirea și încasarea impozitelor și taxelor locale;
- Stabilirea și încasarea veniturilor nefiscale (chirii, concesiuni, redevențe);
- Urmărirea și recuperarea creanțelor bugetare – fiscale si nefiscale;
- Atragerea de surse atrase (credite bancare) in vederea sustinerii financiare a obiectivelor de investiții derulate de autoritatea locală;
- Execuția bugetului de venituri si cheltuieli;
- Managementul datoriei publice locale;
- Gestionarea patrimoniului aparținând domeniului public și privat al Municipiului Oradea;
- Guvernanță corporativă a întreprinderilor publice-operatori economici din subordinea Municipiului Oradea;
- stabilirea, constatarea, controlul, urmărirea şi colectarea impozitelor şi taxelor locale datorate bugetului local de contribuabilii persoane juridice și persoane fizice;
- urmărirea si colectarea veniturilor nefiscale ale municipiului (taxe, chirii, redevențe);
- elaborarea şi execuția bugetului de venituri şi cheltuieli al Municipiului Oradea;
- conducerea evidenţei de gestiune a patrimoniului public şi privat al Municipiului Oradea;
- conducerea evidenţei financiare şi contabile în vederea întocmirii tuturor raportărilor periodice specifice;
- contractarea datoriei publice locale a Municipiului Oradea;
- conducerea evidenţei datoriei publice locale a Municipiului Oradea;
-administrare și control a societăților administrate potrivit sistemului unitar prin consiliile de administrație în cadrul activității de guvernanță corporativă;
- întocmirea corectă și la timp a bugetului Municipiului Oradea, a situaţiilor financiare periodice și anuale;
- conducerea evidențelor bugetare și contabile;
- gestiunea numerarului la casierii şi la casieria centrală;
- respectarea prevederilor legale incidente activităților desfășurate
Colaborează cu toate direcțiile și compartimentele din cadrul Primăriei Oradea, precum și cu entitățile subordonate Consiliului Local al Municipiului Oradea în activitatea financiar-bugetară a autorității publice.