Serviciul Evidenţă Financiar – Contabilă și a Proiectelor cu Finanţare Nerambursabilă, Raportări Financiare

 

Oaie Vlad Daniela Mariana

Șef serviciu

Contabilitate cheltuieli:
Interior: 145
 
Contabiltate venituri:
Interior: 289
 
Casieria central:
Interior: 208
 
Orar cu publicul: Luni - Vineri: 7:30 – 15:30
Adresa: Primăria Oradea, Piața Unirii, nr. 1, etai I, camera 108 - 109 și parter camera 16

Conducerea evidenței financiar-contabile a tuturor operațiunilor, inclusiv cele aferente proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile efectuate de Primăria Municipiului Oradea în contul şi numele unităţii administrativ-teritoriale Obiective specifice:

- conducerea evidenței financiar-contabile a tuturor operațiunilor efectuate de autoritatea locala inclusiv cele aferente proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile pentru activitatea desfășurată de aceasta în calitate de plătitor de TVA, cât și în calitate de neplatitor de TVA.

- întocmirea raportărilor financiare

- întocmirea deconturilor de delegare, deplasare

• intocmirea si inregistrarea în contabilitate a documentelor care stau la baza notelor contabile, în mod sistematic şi cronologic;

• evidenta analitică şi sintetica a tuturor conturilor contabile, conform Legii nr. 82/1991, republicata, cu modificările si completările ulterioare;

• închiderea conturilor de venituri şi cheltuieli la sfârșitul fiecărui trimestru;

• întocmirea balanței de verificare lunare;

• înregistrarea tuturor operațiunilor de casă, în corelare cu execuția înregistrată la trezoreriei pe baza extraselor de cont;

• conducerea jurnalului de vânzari si respectiv jurnalul de cumparari si intocmirea decontului lunar de TVA;

• verificarea şi centralizarea la termenele stabilite a situaţiilor financiare lunare, trimestriale şi anuale ale ordonatorilor secundari și tertiari ai Municipiului Oradea:

- Direcția de Asistență Socială Oradea-ordonator secundar (Creșa Oradea-ord. tertiar);

- Clubul Sportiv Municipal Oradea;

- Unitatile de Invatamant Preuniversitar de Stat;

- Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Oradea;

• întocmirea situaţiilor financiare lunare, ale Primăriei Municipiului Oradea şi a situaţiilor financiare consolidate ale Municipiului Oradea;

• elaborarea şi depunerea la termenele stabilite de către Administratia Judeteana a Finanţelor Bihor, a situaţiilor financiare trimestriale şi anuale, pentru Muncipiul Oradea;

• conducerea evidentei contabile pentru creditele externe si interne contractate de Municipiul Oradea;

• intocmirea documentelor financiar-contabile si a evidentei contabile pentru exproprieri;

• inregistrarea in evidenta contabila a rezultatelor Inventarierii anuale;

• conducerea evidentei contabile distinct pe fiecare proiect cu finanțare nerambursabilă in parte, inclusiv intocmirea fiecarei balante de verificare; decontarea cheltuielilor încadrate la capitolele bugetului proiectului, corespunzătoare tipurilor de cheltuieli din care fac parte; realizarea monitorizării tuturor plăţilor efectuate din fonduri externe nerambursabile, cofinanţare alocată de la bugetul de stat, contribuţia proprie, atât în lei, cât şi în euro; elaborarea documentaţiei contabile necesare secţiunii financiare din Rapoartele intermediare şi finale privind justificarea utilizării asistenţei financiare nerambursabile primite şi a contribuţiei proprii utilizate în procesul implementării proiectului; realizarea operaţiunilor privind închiderea finanţării;

• acordarea vizei de control financiar-preventiv pe toate documentele care stau la baza angajarii platilor de catre institutie;

• inregistrarea constituirii, retinerea si eliberarea garantiilor materiale pentru salariatii care au calitate de gestionari;

• evidenţierea lunară a salariilor personalului unităţii, a indemnizaţiilor pentru consilieri; • conducerea registrului inventar;

• respectarea legalitatii privind intocmirea si valorificarea tuturor documentelor financiar contabile prezentate spre aprobare ordonatorului principal de credite;

• inregistrarea cronologică şi sistematică a documentelor şi a operaţiilor economico-financiare în registrele-jurnal;

• intocmirea şi semnarea ordinelor de plată pentru Trezoreria Municipiului Oradea, pentru plăţile specifice trezoreriei şi a celor efectuate prin băncile comerciale (interne şi externe), asigurând verificarea documentelor justificative prin care se dispun plăţi şi încadrarea lor în limita disponibilităţilor de credite bugetare deschise, sau a disponibilităţilor de fonduri, după caz;

• exercitarea controlului financiar preventiv propriu, prin persoanele împuternicite prin dispoziţie a Primarului;

• întocmirea chitanțelor de plată/încasare pentru decontarea cheltuielilor cu deplasarea, decontarea despăgubirilor rezultate în urma sentințelor judecatoresti, restituiri de taxe, impozite, etc.;

• derularea activităților de încasări și plăți de numerar prin casierie;

- respectarea instrucţiunilor Ministerului Finanţelor Publice privind aplicarea Monografiei contabile, a Planului de conturi pentru instituţii publice.

Relaţiile interne:

• Primar/viceprimar/director executiv:

- primeste situatiile financiare periodice intomite de ordonatorii tertiari, referate privind deplasarile aprobate in tara si strainate, in vederea decontarii ordinului de deplasare;

- transmite dispozitii si corespondenta ce vizeaza sfera de activitate a serviciului;

 

• Director executiv adj:

- primeste spre semnare: situatiile financiare periodice, referate privind deplasari in tara si strainanate in interesul autoritatii publice, dispozitii de plata/incasare, rapoarte de activitate, note interne, adrese privind sesizari ale cetatenilor, declarații de TVA, etc.;

- transmite corespondenta si sarcini de serviciu in legatura cu specificul activitatii serviciului;

 

• Relatii cu celelalte compartimente din cadrul primăriei: privind activitatea operationala a autoritatii publice cu implicatii in fluxuri de trezorerie, in numerar sau prin virament bancar;

 

Relaţiile externe:

• Instituții, Organisme, Bănci Comerciale;

- Trezoreria Oradea; Administratia Judeteana a Finantelor Publice a Municipiului Oradea; - Societăţile comerciale la care Municipiul Oradea este acţionar/asociat;

- Instituții de asistență socială; instituții de sănătate;

- Instituții de învățământ; instituții de cultură;

- Cluburi sportive;

- Banci comerciale și alte instituții financiare românești sau străine;

- Organe ale administrației publice centrale;

- Ordonatori tertiari de credite ai bugetul local al Municipiului Oradea;

- Furnizori și clienți ai instituției;

Oaie Vlad Daniela Mariana – șef serviciu

Indries Ioana Rodica - consilier

Pop Adriana Florica - consilier

Torjoc Edit - consilier

Secara Violeta - consilier

Pert Teodora Mihaela - consilier

Kiss Eva - consilier

Cheregi Viorica Ramona - consilier

Cuc Coca Liana - consilier

Iacobescu Gerogiana Alis - consilier

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut