Serviciul Executare Silită Persoane Fizice și Persoane Juridice

 

Torjoc Gabriel Florin

Șef serviciu

Numar telefon fix direct: 0259/437-000

Persoane juridice:
Interior: 108
 
Persoane fizice:
Interior: 109, 134 - camera 4,  parter
 
Orar cu publicul: Luni - Vineri: 7:30 – 15:30
Adresa: Primăria Oradea, Piața Unirii, nr. 1, parter, camera 1 și 4

Executarea silită a contribuabililor persoane fizice si juridice in vederea incasării creanţelor fiscale restante faţă de bugetul local ale acestora.

 

Obiective specifice

• Executarea silită a contribuabililor in vederea incasării creanţelor fiscale restante faţă de bugetul local ale acestora - incasarea creantelor fiscale neachitate la termen de către debitorii - persoane fizice, prin efectuarea procedurii de executare silita pentru fiecare debitor, prin parcurgerea tuturor etapelor de executare silită prevazute de Codul de procedură fiscală (somaţie, poprire, sechestru asupra bunurilor mobile şi imobile, vânzare prin licitaţie) mobile şi imobile, vânzare prin licitaţie).

- emiterea şi comunicarea somaţiilor, a titlurilor executorii după caz, către contribuabilii cu obligaţii de plată restante, prin modalităţile prevăzute de lege

- întocmirea şi transmiterea adreselor de înfiinţare a popririi asupra veniturilor băneşti ale debitorilor, precum şi înştiinţarea acestora asupra faptului că li s-a efectuat poprire asupra conturilor bancare;

- întocmirea proceselor verbale de sechestru asupra bunurilor mobile şi imobile ale debitorilor care nu şi-au onorat obligaţiile către bugetul local;

- transmiterea adreselor de înscriere a inscripţiilor ipotecare catre OCPI şi a adreselor de înscriere a gajului mobiliar la Arhiva Electronica de garanţii reale;

- organizarea şi asigurarea desfăşurării licitaţiei la ora şi data anunţată, în vederea valorificării bunurilor sechestrate;

- comunicarea adreselor de suspendare temporară sau încetare a popririlor precum şi a adreselor de radiere a ipotecilor şi a garanţiilor mobiliare

- aplicarea de sancţiuni contravenţionale persoanelor care nu respectă prevederile Codului de procedură fiscală privitor la executarea silită şi urmărirea încasării acestora, inclusiv parcurgerea tuturor etapelor executării silite în vederea stingerii debitului;

- întocmirea dosarelor de insolvabilitate şi trecerea în evidenţa separată a persoanelor declarate insolvabile, conform legii;

- transmiterea dosarelor de executare silită către alte organe fiscale care au competenţa de executare, conform prevederilor legale în vigoare.

- aplicarea unitară a modalităţilor de executare silită conform prevederilor legale;

- realizarea veniturilor, prin aplicarea măsurilor de executare silită;

- controlul creanţelor gestionate;

- respectarea prevederilor legale incidente activităților desfășurate;

Relații interne:

• Primar, viceprimar, director executiv

- primeşte rapoarte privind activitatea serviciului.

- transmite dispoziții și corespondenţa ce vizează sfera de activitate a serviciului

 

• Director executiv adj

- primește spre semnare: note interne, adrese privind sesizări ale contribuabililor, etc.;

- transmite corespondența și sarcini de serviciu în legătură cu specificul activității serviciului;

 

• Relații cu celelalte compartimente din cadrul primăriei: cu personalul din cadrul serviciilor/compartimentelor Direcţiei Economice, Serviciul de relaţii cu publicul, Direcția Arhitect Şef; Direcţia Juridică – ( Compartiment agricol; Compartiment Contestaţii Falimente); Direcţia Monitorizare Cheltuieli de Funcţionare şi Organizare Evenimente; Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor; sau alte compartimente, servicii, direcţii din cadrul P.M.O. în cazul în care activitatea necesită astfel de relaţii.

 

Relații externe:

• cu contribuabilii - persoane fizice si juridice:

• cu autorităţi şi instituţii publice: în limita prevederilor legale: primării din ţară; instanţe judecatoreşti; inspectorate de poliţie; institutii bancare şi financiare; direcţii din cadrul Ministerului de Finanţe/ANAF sau teritoriale ale acestora; Direcția de Asistență Socială Oradea, etc

Torjoc Gabriel Florin – șef serviciu

Kis Gabor Ferencz- consilier

Ştefan Claudia Mihaela - consilier

Pantea Janina - consilier

Petricau Calin - consilier

Simon Radu Florin - consilier

Hulea Delia Alina - consilier

Iancu Faur Viorica Eva - consilier

Krupka Cristina Ioana - consilier

Chereji Carmen Marinela - consilier

Ratz Crina Maria - consilier

Noage Felicia Corina - consilier

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut