Drumuri publice
Acordul de reabilitare drumuri publice - Deschide PDF
Acte necesare:
1. cerere tip
2. certificat de urbanism
3. aviz Arhitect Sef
4. plan de încadrare în zonă
5. extras CF
6. fisa de localizare a perimetrului de exploatare
7. plan de situaţie cu accesul la amplasament
8. traseul de deplasare pe drumurile publice aflate in administrarea Municipiului Oradea
9. CI/BI sau CUI
10.dovada achitarii Taxei aviz 500 lei- persoanele juridice
Cerere aviz comisia de circulatie - Deschide PDF
Acte necesare:
1. cerere tip
2. certificat de urbanism
3. aviz Arhitect Sef
4. plan de situaţie vizat spre neschimbare de emitent Arhitect Sef
5. plan de situaţie cu semnalizarea rutiera propusa
6. plan de încadrare în zonă
7. extras CF
8. memoriu tehnic
9. CI/BI sau CUI
10.dovada achitarii Taxei aviz 65 lei- persoanele fizice / 250 lei- persoanele juridice conform HCL 902/ 2021
Acte necesare:
1. cerere tip
2. autorizatia de Construire
3. acord Directia Tehnica
4. certificat de Urbanism
5. plan de situaţie ( cu specificarea exactă a locului şi a modului de poziţionare a indicatoarelor de circulaţie , precum şi modalitatea de împrejmuire şi protecţie a zonei de lucru / a podeţelor de trecere, dacă este cazul);
6. memoriu tehnic din P.A.C. vizat spre neschimbare conform Autorizatiei de Construire. Obligatoriu se va preciza atat suprafata totala afectata, si natura lor (asfalt, beton, piatra sparta, pamant, macadam, dale, placi, etc.), cat si pentru fiecare lucrare in parte daca este cazul.
7. suma de plata declarata
8. profilul transversal şi longitudinal care sa respecte conditiile din acordul Directiei Tehnice.
9. fotografii relevante inainte de inceperea lucrarilor (din care sa reiasa exact amplasamentul pentru care s-a emis Autorizatia de Construire)
10.contractul incheiat intre solicitantul Avizului de executie, detinator al Autorizatiei de construire cu executantul lucrarii.
11.contract pentru refacerea strazilor, podurilor, pasajelor, trotuarelor/aleilor, parcarilor, marcajelor si indicatoarelor rutiere şi a altor elemente constructive afectate (borduri, parapeti de protectie, etc.), in conditiile mentionate la art.5(2) (in contract va fi precizata si perioada de garantie asigurata de catre asfaltator, perioada corelata cu conditiile din prezentul regulament)
12.contract/comanda pentru refacerea integrala si functionala a spatiilor verzi, in conditiile mentionate la art.5(3),dupa caz lit.a)si /sau b).
13.BI/CI – Beneficiar al Autorizaţiei de construire;
14.BI/CI – Responsabil lucrare;
15.BI/CI - Inspector de santier;
16.certificat unic de înregistrare (solicitant aviz - titular autorizatie construire);
17.dovada achitării taxei aferente verificarii din punct de vedere tehnic a documentatiei depuse in vederea obtinerii Avizului de executie a lucrarilor, aferent retelelor tehnico-edilitare, conform prevederilor Hotărârii Consiliului Local al municipiului Oradea privind taxele locale, in vigoare la data solicitarii avizului;
Acte necesare:
1. cerere tip
2. autorizatia de Construire
3. acord Directia Tehnica
4. certificat de Urbanism
5. plan de situaţie ( cu specificarea exactă a locului şi a modului de poziţionare a indicatoarelor de circulaţie , precum şi modalitatea de împrejmuire şi protecţie a zonei de lucru / a podeţelor de trecere, dacă este cazul);
6. memoriu tehnic din P.A.C. vizat spre neschimbare conform Autorizatiei de Construire. Obligatoriu se va preciza atat suprafata totala afectata, si natura lor (asfalt, beton, piatra sparta, pamant, macadam, dale, placi, etc.), cat si pentru fiecare lucrare in parte daca este cazul.
7. suma de plata declarata
8. profilul transversal şi longitudinal care sa respecte conditiile din acordul Directiei Tehnice.
9. fotografii relevante inainte de inceperea lucrarilor (din care sa reiasa exact amplasamentul pentru care s-a emis Autorizatia de Construire)
10.contractul incheiat intre solicitantul Avizului de executie, detinator al Autorizatiei de construire cu executantul lucrarii.
11.contract pentru refacerea strazilor, podurilor, pasajelor, trotuarelor/aleilor, parcarilor, marcajelor si indicatoarelor rutiere şi a altor elemente constructive afectate (borduri, parapeti de protectie, etc.), in conditiile mentionate la art.5(2) (in contract va fi precizata si perioada de garantie asigurata de catre asfaltator, perioada corelata cu conditiile din prezentul regulament)
12.contract/comanda pentru refacerea integrala si functionala a spatiilor verzi, in conditiile mentionate la art.5(3),dupa caz lit.a)si /sau b).
13.BI/CI – Beneficiar al Autorizaţiei de construire;
14.BI/CI – Responsabil lucrare;
15.BI/CI - Inspector de santier;
16.certificat unic de înregistrare (solicitant aviz - titular autorizatie construire);
17.dovada achitării taxei aferente verificarii din punct de vedere tehnic a documentatiei depuse in vederea obtinerii Avizului de executie a lucrarilor, aferent retelelor tehnico-edilitare, conform prevederilor Hotărârii Consiliului Local al municipiului Oradea privind taxele locale, in vigoare la data solicitarii avizului;
Emitere Acord Directia Tehnica solicitat prin Certificatul de urbanism - Deschide PDF
Acte necesare:
1. cerere tip
2. certificat de Urbanism
3. acord/Aviz administrator retea
4. plan de incadrare in zona
5. plan de situaţie cu identificarea traseului reţelei tehnico-edilitare pe domeniul public pentru care se solicită acordul/identificarea constructiei existente asupra careia se intervine (din care sa reiasa exact zona afectata de lucrari: carosabil, trotuar/alee, parcare, terenuri de sport, etc.,spatiu verde);
6. profilul transversal şi longitudinal (retea, bransament, racord, etc.) vizat spre neschimbare de catre administratorul retelei.
7. BI/CI al beneficiarului Certificatului de Urbanism sau al reprezentantului acestuia;
8. dovada titlului de proprietate pentru terenul pentru care se solicită acordul (dacă este cazul);
9. certificatul unic de înregistrare (persoană juridică);
10.memoriu tehnic cu prezentarea detaliata a modului de executie a lucrarilor (sant deschis sau subtraversare) in cazul retelelor si a zonelor afectate (carosabil cale rutiera, pod, trotuar/alee, parcare, pista de biciclete, etc., teren de sport, spatiu verde) si a suprafetei afectate de lucrari;
11.in cazul in care executarea lucrarilor aferente retelelor tehnico-edilitare impune realizarea unor interventii la constructii (poduri, pasaje, pasarele, alte lucrari de arta ) existente (implicit desfacerea unor parti din acestea), solicitantul va depune, aferent cererii, expertiza tehnica aferenta constructiei asupra careia se propune interventia;
12.dovada achitării taxei aferente verificarii documentatiei depuse in vederea obtinerii Acordului solicitat, conform Certificatului de Urbanism, în vederea autorizării lucrărilor pe reţelele tehnico-edilitare, conform prevederilor Hotărârii Consiliului Local al municipiului Oradea privind taxele locale, in vigoare la data solicitarii Acordului;
Acte necesare:
1. plan de situaţie cu specificarea exactă a locului unde se intervine;
2. plan de situaţie cu specificarea exactă a locului şi a modului de poziţionare a indicatoarelor de circulaţie, precum şi modalitatea de împrejmuire şi protecţie a zonei de lucru/a podeţelor de trecere;
3. contractul de furnizare de servicii (in copie) cu administratorul retelei aferent careia se solicita interventia pe bransament/racord(daca este cazul);
4. adresa/minuta de la furnizorul de servicii care sa ateste existenta avariei si motivele imposibilitatii interventiei de catre acesta in vederea remedierii avariei(daca este cazul);
5. contract pentru refacerea strazilor, podurilor, pasajelor parcarilor, a trotuarelor/aleilor, a marcajelor şi a altor elemente constructive afectate (borduri, parapeti de protectie, indicatoare de circulatie, etc.) in conditiile mentionate la art.5(2);
6. contract/comanda/protocol de colaborare pentru refacere a spatiilor verzi, in conditiile mentionate la art.5(3),dupa caz lit.a)si /sau b);
7. BI/CI – Responsabil lucrare;
8. BI/CI - Inspector de şantier;
9. certificat unic de înregistrare (societate);
10.dovada achitării taxei pentru verificare documente depuse in vederea obtinerii Avizului solicitat, conform prevederilor Hotărârii Consiliului Local al municipiului Oradea privind taxele locale, in vigoare la data solicitarii avizului;
Acte necesare:
1. avizul de executie a lucrarilor aferente reţelelor tehnico-edilitare
2. fotografii care atesta stadiul lucrarilor si implicit faptul ca lucrarile sunt in derulare.
3. dovada achitării taxei aferente verificarii documentatiei depuse
Acte necesare:
1. avizul de execuţie a lucrărilor aferente reţelelor tehnico-edilitare;
2. actele de calitate privind refacerea domeniului public afectat de lucrări, respectiv grade de compactare, certificate de calitate pentru materialele puse în operă (aferente străzii, aleii, spaţiului verde, parcări, etc.) pentru lucrările de extindere, modernizare şi reabilitare reţele tehnico-edilitare;
3. fotografii care să ateste refacerea şi modul de refacere;
4. fotografii din timpul lucrărilor care să ateste că reţeaua a fost pozată la adâncimea impusă prin Acordul şi Avizul de execuţie lucrări emise de către Direcţia Tehnică.
5. fotografii din timpul lucrărilor care să ateste că acoperirea conductelor respectă condiţiile impuse prin proiect, iar restul de umplutură, în funcţie de adâncimea gropii, este balast în straturi de până la max. 30 cm, straturi compactate succesiv, conform punctului c) din Condiţiile speciale prevăzute prin Avizul de execuţie lucrări.
6. fotografii care să ateste modul în care au fost prelevate probele utilizate în vederea obţinerii Raportului de încercări privind gradul de compactare.
7. planul de situaţie şi profilul transversal cu traseul reţelelor executate atât în format scris cât şi pe suport magnetic;
8. profilul transversal pentru branşamente şi racorduri.