Terenuri
Acord sau Aviz Direcţia Patrimoniu Imobiliar – Serviciul Terenuri - Deschide PDF
Acte necesare:
1. cerere tip;
2. cartea de identitate sau CIU/CIF solicitatnt;
3. certificatul de Urbanism;
4. memoriu și planșe din proiect (situație existentă, propuneri);
5. copii de Carte Funciară pentru terenurile studiate în proiect, nu mai vechi de 3 (trei) luni.
APROBARE SISTARE DE INDIVIZIUNE - Deschide PDF
Acte necesare:
1. cerere
2. plan de situație pe suport cadastral în care să fie evidențiate zonele de folosință a tuturor coproprietarilor, însușit de coproprietari CF.
3. acordul coproprietarilor notați în CF privind sistarea de indiviziune (mai puțin pentru S.R./M.O.). În acord se vor menționa numere cadastrale/top și cotele de proprietate ce revin fiecărui proprietar - în original şi în copie
4. cărțile de identitate și/sau CIU/CIF pt. coproprietarii din CF ;
5. schița cadastrală privind propunerea de sistare a indiviziunii; În situația în care sistarea de indiviziune are loc printr-o primă înscriere se va prezenta suprapunerea nr top / nr. cad. în vederea identificării imobilului înainte și după dezmembrare( vizate de OCPI Bihor).
6. certificat de Urbanism pentru sistarea de indiviziune și Aviz CMUAT consultativ (daca este cerut prin C.U.) privind parcelarea/dezmembrarea;
7. coală CF pentru imobil (constructie +teren) și Extras/ele de Carte Funciară pentru fiecare unitate locativa de la adresa respectivă (nu mai vechi de 3 luni);
Cereri diverse, sesizari, reclamatii, propuneri - Deschide PDF
Acte necesare:
1. cerere;
2. orice alte documente, poze, schițe in sustinerea cererii
Concesionare directa pt extindere - Deschide PDF
Acte necesare:
1. cerere ;
2. certificatul de urbanism (solicitat de petent);
3. avizul Directiei Arhitectului Sef (CMUAT) care stabilește destinaţia (solicitat de petent);
4. planul Urbanistic Zonal aprobat prin hotărâre a Consiliului Local (elaborat la solicitarea petentului), dacă e cazul;
5. acorduri / avize solicitate prin Certificatul de Urbanism;
6. plan de Amplasament şi delimitare a bunului imobil pentru terenul solicitat;
7. extras/e de Carte Funciară actualizat/e a bunului imobil, pt terenul ce se concesionează;
8. extras de Carte Funciară pentru proprietatea solicitantului, la care se solicita extinderea;
9. copie act identitate sau C.U.I., după caz
10.hotărâre a Consiliului Local pentru aprobarea concesionării şi a condiţiilor de concesionare.
Conventie terasa anuala - Deschide PDF
Acte necesare:
1. conventie
2. certificat de Înregistrare (CUI),
3. extras Carte Funciară pentru spaţiul deţinut în proprietate sau contract de închiriere/comodat a spaţiului, după caz;
4. autorizaţie de amplasare si functionare;
5. certificat de urbanism valabil;
6. aviz Arhitect Șef (CMUAT) – pentru amplasament, tipul de activitate și mobilier stradal – inclusiv documentația avizată;
Conventie terase sezoniere - Deschide PDF
Acte necesare:
1. conventie
2. certificat de Înregistrare (CUI),
3. extras Carte Funciară pentru spaţiul deţinut în proprietate sau contract de închiriere/comodat a spaţiului, după caz;
4. autorizaţie de amplasare si functionare;
5. certificat de urbanism valabil;
6. aviz Arhitect Șef (CMUAT) – pentru amplasament, tipul de activitate și mobilier stradal – inclusiv documentația avizată;
Depozitarea de Materiale de Construcții sau Amplasarea Schele - Deschide PDF
Acte necesare:
1. cerere tip completata;
2. dovada achitarii taxei ptr. suprafata si perioada solicitata
Cerere tip pentru inaintare documente expropriere etapa I
Acte necesare:
1. cerere tip
2. copie act/acte identitate
Eliberare despagubire expropr - pf - Deschide PDF
Acte necesare:
1. cerere tip
2. copie act/acte identitate
3. IBAN banca expropriatului (document emis de banca)
Eliberare despagubire expropr - pj - Deschide PDF
Acte necesare:
1. cerere tip;
2. copie CUI / CIF;
3. certificat constatator (ORC) - ptr. firme(nu mai vechi de 30 de zile); 4. certificat CREFA - ptr. Asociatii, Fundatii / Organizatii non-profit;
5. acte constitutiv - ptr. firme;
6. copie act de identitate reprezentant;
7. IBAN banca expropriatului (document emis de banca)
8. In cazul exproprierii unei parohii, adresa de la Episcopie din care sa reiasa ca Parohia expropriata este functionala, respectiv numele / prenumele reprezentantului acesteia;
Renuntare la dreptul de proprietate - donatie - Deschide PDF
Acte necesare:
1. cerere pentru acceptare donaţie / renuntare;
2. certificat de urbanism;
3. aviz C.M.U.A.T. pentru reglementare profil stadal sau Planul Urbanistic de Detaliu sau Plan Urbanistic Zonal, după caz;
4. plan de Amplasament şi delimitare a terenului ce urmează să fie donat ;
5. extras de Carte Funciară pentru terenul ce face obiectul donaţiei / renunțării;
6. ofertă de donaţie /renuntare a terenului, autentificată în faţa unui notar public;
7. copie act identitate al proprietarului.
Schimbare titular contract - Deschide PDF
Acte necesare:
1. cerere de transfer contract înaintată de cumpărător;
2. contract de vânzare-cumpărare a construcţiei autentificat la notar, respectiv contract de vânzare - cumpărare de mână încheiat cu doi martori în cazul garajelor care ocupă terenul pe bază de Declaraţie de impunere;
3. copie contract de închiriere/concesiune / conventie al vânzătorului;
4. copie act identitate cumpărător;
5. dovada achitare redevenţă /chirie /tarif pentru ultimul trimestru;
6. schiţa cu amplasamentul terenului;
7. extras CF in care e inscrisa constructia instrainata
Vanzare teren prin licitatie publica - Deschide PDF
Acte necesare:
1. cerere ;
2. certificat de urbanism;
3. avizul Directiei Arhitectului Sef (CMUAT consultativ sau de oportunitate) care stabilește destinaţia;
4. plan de amplasament si delimitare a imobilului solicitat;
5. extras/e de Carte Funciară actualizat/e;
6. hotărâre a Consiliului Local pentru aprobarea licitaţiei publice şi a condiţiilor de organizare a licitaţiei
Vanzare teren prin negociere directa - Deschide PDF
Acte necesare:
1. cerere ;
2. plan de Amplasament şi delimitare a bunului imobil solicitat;
3. extras/e de Carte Funciară a bunului imobil;
4. extras de Carte Funciară pentru terenul şi construcţia deţinută în proprietate;
5. acordul vecinilor autentificat la notar (dacă este cazul)
6. copie act identitate sau C.U.I., după caz,
7. dovada achitării la zi a tarifului datorat pentru utilizarea terenului proprietate a municipiului Oradea