septembrie 18, 2024
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată și actualizată, se aduce la cunoștința publică următorul proiect de act normativ:
PROPUNERE pentru aprobarea ”Regulamentului privind stabilirea criteriilor de identificare a clădirilor neîntreținute de pe raza municipiului Oradea, în vederea aplicării prevederilor Codului Fiscal privind cotele majorate de impozit ale acestor clădiri”.
Termenul pentru transmiterea de propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul supus dezbaterii publice este data de 19.10.2024.
Transmiterea propunerilor, sugestiilor și opiniilor se poate face:
– prin email pe adresa: primarie@oradea.ro
– prin poștă pe adresa Primăriei Municipiului Oradea, str. Piața Unirii, nr. 1 (cu mențiunea pentru Direcția Arhitect Șef)
– prin depunere la Centrul de relații cu publicul – Primăria Municipiului Oradea, str. Piața Unirii, nr. 1 (cu mențiunea pentru Direcția Arhitect Șef).
Materialele transmise vor purta mențiunea:
“Recomandare pentru aprobarea Regulamentului privind stabilirea criteriilor de identificare a clădirilor neîntreținute de pe raza municipiului Oradea, în vederea aplicării prevederilor Codului Fiscal privind cotele majorate de impozit ale acestor clădiri”.
Mai jos pot fi vizualizate toate documentele ce țin de acest regulament:
Instrumente de accesibilitate