februarie 21, 2017
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, republicată, privind transparenţa decizională în administraţia publică locală, Primăria Municipiului Oradea aduce la cunoştinţa publică propunerea de modificare şi completare a Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor în zone publice, aprobat prin HCL nr. 163/29.03.2010. Modificările şi completările la regulament sunt colorate cu albastru. Propunerile, sugestiile, opiniile referitoare la regulamentul propus se pot transmite pe e-mail : maria.turbucz@oradea.ro şi pe spatrimoniu@oradea.ro sau se pot depune la Serviciul Relaţii cu Publicul (sala ghişeelor), ghişeele nr. 15, 16 sau 7 până la data de 02.03.2017. Dezbaterea publică a Proiectului de hotărâre va avea loc marţi, 06.03.2017, ora 16:00, în sala „Traian Moşoiu” din Primăria Municipiului Oradea.
Instrumente de accesibilitate