Consultări publice

septembrie 15, 2025

Dezbaterea publică privind modificarea și completarea Regulamentului privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes local

În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, se aduce la cunoștința publică următoarele proiecte de acte normative:

Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării  și completării ,,Regulamentului privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes local”

Potrivit art 7, alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, ”Anuntul referitor la elaborarea unui proiect de act normativ va fi adus la cunostinta publicului, in conditiile alin. (1), cu cel putin 30 de zile lucratoare inainte de supunerea spre avizare de catre autoritatile publice”.

În conformitate cu prevederile art 7, alin. 4 din Legea nr. 52/2003 ”La publicarea anuntului, autoritatea administratiei publice va stabili o perioada de cel putin 10 zile calendaristice pentru proiectele de acte normative prevazute la alin. (2), pentru a primi in scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii publice.

Proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice, poate fi consultate:

  • pe site-ul Primăriei Municipiului Oradea – www.oradea.ro – Consultări publice
  • la sediul Primăriei Municipiului Oradea, Piața Unirii, nr. 1

Termen pentru transmiterea de propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectele supuse dezbaterii publice: vineri, 17 octombrie 2025, inclusiv.

Primăria Oradea anunţă că joi, 16 octombrie 2025, ora 16.00, va organiza în Sala Mare a Primăriei Oradea dezbaterea publică privind ,,Regulamentul privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes local”

Toţi cetăţenii interesaţi sunt aşteptaţi să participe la  dezbatere.

Transmiterea propunerilor, sugestiilor și opiniilor se poate face:

  • prin email pe adresa: primarie@oradea.ro
  • prin fax la nr. 0259/437.544
  • prin poștă pe adresa Primăriei Municipiului Oradea, Piața Unirii, nr. 1
  • depuse la Centrul de relații cu publicul – Primăria Municipiului Oradea, Piața Unirii, nr. 1

Materialele transmise vor purta mențiunea:

”Recomandare privind modificarea și completarea Regulamentului privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes local”.

Moi jos pot fi vizualizate două documente: Modificările propuse regulamentului și Raportul de specialitate pentru aprobarea modificărilor.

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut