octombrie 26, 2012
MINUTA
Desfasurarii dezbaterii publice publice din 16.10.2012 privind atribuirea unei licenţe de traseu pentru efectuarea transportului public de persoane prin curse regulate speciale
Intocmita azi, 16.10.2012 cu ocazia desfasurarii dezbaterii publice privind atribuirea unei licenţe de traseu pentru efectuarea transportului public de persoane prin curse regulate speciale
La dezbaterea publica din data de 16.10.2012, ora 16.00, care se desfasoara in Sala mare a Primariei Oradea participa:
Din partea Primariei Oradea:
– dl. Bentan Emil, director executiv adjunct al Directiei Tehnice
– d-na.Ionescu Rodica, consilier din cadrul Compartimentului Transport Public Local
– d-na. Suciu Laura, consilier din cadrul Compartimentului Transport Public Local
Din partea SC. Oradea Transport Local SA:
– dl.Csuzi Istvan, director general
– d-na. Balog Elena, sef birou exploatare
Din partea SC. Flamarex SA:
Sicoe Adrian, sef transport
Din partea beneficiarului GMAB Euroam
Sipos Roman, director executiv
Din partea mass media sunt prezenti: dl. Ciucur – Losonczi Antonius reprezentant al ziarului Bihari Naplo si dna. Sukosd Cristina reprezentanta a ziarului Reggeli Ujsag.
Au fost facute urmatoarele observatii privind atribuirea unei licenţe de traseu pentru efectuarea transportului public de persoane prin curse regulate speciale:
În caietul de sarcini al licentei de traseu se vor specifica, in cadrul traseului inclusiv strazile pe care se afla statiile utilizate ca si opriri (ex. P-ta 1 Decembrie).
S-a pus urmatoarea intrebare: ,, De ce se utilizează traseul Nufarul – Morii – Bumbacului – Seleusului- Averescu – Piata Unirii care este mai lung in detrimentul celui mai scurt Nufarul – D. Cantemir – Piata 1 Decembrie?”. S-a argumentat de catre operatorul de transport SC. Flamarex SRL. ca opteaza pentru traseul mai lung intrucat pe acest traseu nu exista semafoare, aglomeratia in orele de varf nu este atat de mare si astfel nu se creaza ambuteiaje si astfel se reduce poluarea orasului.
Se stabileste ca in caietul de sarcini al licentei de traseu sa fie trecuti kilometrii necesari pentru parcurgerea distantei dintre statiile propuse ca si opriri pe traseul stabilit.
Se opteaza pentru circulatia pe traseul Stefan cel Mare – Berzei – Decebal – Sucevei – Onestilor – Mestesugarilor – Decebal ( ANL ) pentru fluidizarea circulatiei, iar timpul de parcurgere al acestui traseu este mult mai scurt intrucat numarul de intersectii semaforizate este mai mic.
Bentan Emil ………………………………………………………..
Ionescu Rodica ………………………………………………….
Suciu Laura ………………………………………………….
Sicoe Adrian ………………………………………………….
Sipos Roman ………………………………………………….