octombrie 17, 2012
MINUTĂ,
privind discuţiile purtate în cadrul dezbaterii publice pe tema:
REGULAMENTULUI DE DESFĂŞURAREA ACTIVITĂŢII DE PUBLICITATE STRADALĂ ÎN MUNICIPIUL ORADEA
Dezbaterea publică organizată în data de 13.09.2012 în Sala Mare a Primăriei (sala Traian Moşoiu), a avut drept scop prezentarea modificărilor regulamentului privind desfăşurarea activităţii de publicitate stradală în Oradea
În cadrul dezbaterii au participat din partea primăriei următoarele persoane:
– director Instituţia Arhitectului Şef – Adriana Lipoveanu
– director adj. Direcţia Economică – Miculescu Tănase
– director Teatru de Stat „Regina Maria” – Daniel Vulcu
– consilieri din cadrul Primăriei si Poliţiei Locale: Maria Puican şi Mihaela Pop
Au mai participat reprezentanţi ai presei şi ai firmelor de publicitate SC Euromedia, SC Gotic Media, SC Promotion Media, SC Artmedia Publicitate, SC Itineris Media, SC Communications Media, SC Affichage
La începutul dezbaterii a luat cuvântul doamna director Adriana Lipoveanu, prezentând reprezentanţii municipalităţii prezenţi la dezbatere, după care a făcut o prezentare succintă a modificărilor operate.
Au urmat întrebări şi propuneri din partea reprezentanţilor firmelor de publicitate:
– ce se va întâmpla cu panotajul de pe domeniul public
– dacă se va organiza licitaţie pentru domeniul public
– corelarea art. 25 cu art. 32 în ceea ce priveşte plata taxei pentru afişaj în scop de reclamă pe mijloacele de transport
– aprobări pentru proiectele speciale
– eliminarea art. referitor la obligativitatea comunicarii graficii şi conţinutului materialului publicitar
– corelarea amenzilor cu cele din Codul Fiscal
– eliminarea obligativităţii afişării de materiale pe întreaga perioadă de menţinere a panoului publicitar
Doamna director Adriana Lipoveanu i-a asigurat pe reprezentanţii firmelor de publicitate că vor fi consultaţi pentru stabilirea locaţiilor care se vor licita pentru amplasarea panourilor publicitare pe domeniul public.
Arhitect Şef Consilier
Adriana Lipoveanu Maria Puican