noiembrie 14, 2023
ANUNT DE INTENTIE NR. 105557/19.05.2023
Autoritatea contractanta Municipiul Oradea intentionaza sa achizitioneze energie electrica pentru sistemul de iluminat public din Municipiul Oradea – cod unic 4230487/2023/42
Cantitatea: 14.678 MWh – joasă tensiune, din care:
Valoarea estimată a achiziției este situată în intervalul 12.329.520 lei fără TVA și 16.299.360 lei fără TVA.
Valoarea minimă a intervalului (12.329.520 lei fără TVA) reprezintă valoarea estimată a prezentei proceduri ( în funcție de care se va elabora și evalua oferta ), iar valoarea maximă (16.299.360 lei fără TVA) reprezintă valoarea estimată ce conține și valoarea posibilelor suplimentări în baza art. 165 din HG nr.395/2016 ( 3.969.840 lei fără TVA).
Procedura utilizata: Negociere fara publicare prealabila in baza art. 104 alin. 5 lit. c din Legea nr. 98/2016 care stabileste ca „Autoritatea contractantă are dreptul de a aplica procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare pentru atribuirea contractelor de achiziţii publice de produse într-unul din următoarele cazuri: […] c) pentru produsele cotate și achiziționate pe o piață de mărfuri.”
Platforma de tranzactionare: Procedura se va desfasura prin Bursa Romana de Marfuri cu urmatoarele date de identificare. Operatorii economici interesati sa participe pot contacta:
BURSA ROMANA DE MARFURI S.A. cu sediul in Bucuresti,
Strada Buzesti nr. 50-52, etaj 7, sector 1, cod 011015, Romania
Autoritatea contractanta, Municipiul Oradea, roaga operatorii economici interesati sa urmareasca prezentul anunt de intentie, acesta urmand a fi actualizat cu minim urmatoarele documente:
1. Documentatia de atribuire (instructiuni pentru ofertanti, formulare, propunere de contract, caiet de sarcini/document descriptiv);
2. Informatii privind data la care va avea loc sedinta de tranzactionare pe platforma BRM disponibil.ro;
3. Solicitarile de clarificari si raspunsurile la acestea;
4. Raportul procedurii si Comunicarile de rezultat si/sau Raportul sedintei de tranzactionare;
5. Anuntul de transparenta voluntara ex ante;
6. Eventualele contestatii;
7. Contractul incheiat.
In conformitate cu prevederile Articolului 2d Absența efectelor – Directiva 89/665/CEE si cu prevederile art. 58^1 alin. 1 lit. a din Legea nr. 101/2016 – autoritatea contractanta va semna contractul dupa expirarea unei perioade de așteptare minimă de 11 zile începând cu ziua următoare datei la care un anunt de transparenta voluntara ex-ante va fi publicat.
1. Caiet de sarcini achizitie energie electrica 2023
descarcă
1.2. ANEXA 1 IP LOCURI DE CONSUM MUNICIPIUL ORADEA
descarcă
1.3. ANEXA 2 CONSUMURI MUNICIPIUL ORADEA
descarcă
Documentatie de atribuire energie electrica
descarcă
Ordin initiator 562
descarcă
Sedinta 1 – Proces verbal evaluare calificare Iluminat + anexa
descarcă
Sedinta 2 – Proces verbal evaluare calificare Iluminat + anexe
descarcă
Sedinta 3 – Proces verbal evaluare calificare Iluminat
descarcă
Raportul procedurii
descarcă
CONTRACT de bursa 562
descarcă
RAPORT 562 al sedintei de tranzactionare
descarcă
Anunt de publicitate voluntara ex-ante
descarcă