Licitații - Anunțuri de transparență

noiembrie 14, 2023

ANUNT DE INTENTIE NR. 105557/19.05.2023 – ACHIZITIONARE ENERGIE ELECTRICA PENTRU SISTEMUL DE ILUMINAT PUBLIC DIN MUNICIPIUL ORADEA – COD UNIC 4230487/2023/42

ANUNT DE INTENTIE NR. 105557/19.05.2023

Autoritatea contractanta Municipiul Oradea intentionaza sa achizitioneze energie electrica pentru sistemul de iluminat public din Municipiul Oradea – cod unic 4230487/2023/42

Cantitatea14.678 MWh – joasă tensiune, din care:

  • 4.614,77 MWh – zi
  • 10.063,23 MWh – noapte

Valoarea estimată a achiziției este situată în intervalul 12.329.520 lei fără TVA și 16.299.360 lei fără TVA.

Valoarea minimă a intervalului (12.329.520 lei  fără  TVA) reprezintă valoarea estimată a prezentei proceduri ( în funcție de care se va elabora și evalua oferta ), iar valoarea maximă (16.299.360 lei  fără  TVA) reprezintă valoarea estimată ce conține și valoarea posibilelor suplimentări în baza art. 165 din HG nr.395/2016 ( 3.969.840  lei fără TVA).

Procedura utilizata: Negociere fara publicare prealabila in baza art. 104 alin. 5 lit. c din Legea nr. 98/2016 care stabileste ca „Autoritatea contractantă are dreptul de a aplica procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare pentru atribuirea contractelor de achiziţii publice de produse într-unul din următoarele cazuri: […] c) pentru produsele cotate și achiziționate pe o piață de mărfuri.”

Platforma de tranzactionare: Procedura se va desfasura prin Bursa Romana de Marfuri cu urmatoarele date de identificare. Operatorii economici interesati sa participe pot contacta:

BURSA ROMANA DE MARFURI S.A.  cu sediul in Bucuresti,
Strada Buzesti  nr. 50-52, etaj 7,  sector 1, cod 011015, Romania

  • Telefon: +40 21 317.45.60
  • Fax: +40 21 317.28.78
  • Email:office@brm.ro

Autoritatea contractanta, Municipiul Oradea, roaga operatorii economici interesati sa urmareasca prezentul anunt de intentie, acesta urmand a fi actualizat cu minim urmatoarele documente:

1.    Documentatia de atribuire (instructiuni pentru ofertanti, formulare, propunere de contract, caiet de sarcini/document descriptiv);

2.    Informatii privind data la care va avea loc sedinta de tranzactionare pe platforma BRM disponibil.ro;

3.    Solicitarile de clarificari si raspunsurile la acestea;

4.    Raportul procedurii si Comunicarile de rezultat si/sau Raportul sedintei de tranzactionare;

5.    Anuntul de transparenta voluntara ex ante;

6.    Eventualele contestatii;

7.    Contractul incheiat.

In conformitate cu prevederile Articolului 2d Absența efectelor – Directiva 89/665/CEE si cu prevederile art. 58^1 alin. 1 lit. a din Legea nr. 101/2016 – autoritatea contractanta va semna contractul dupa expirarea unei  perioade de așteptare minimă de 11 zile începând cu ziua următoare datei la care un anunt de transparenta voluntara ex-ante va fi publicat. 

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut