Licitații - Anunțuri de transparență

aprilie 25, 2024

Anunt de transparenta nr. inregistrare: 182495 din 25.04.2024 privind achizitia de 36 de sisteme de închidere pentru realizarea accesului controlat în incintele pentru depozitarea deșeurilor menajere din Municipiul Oradea cu montaj inclus și servicii conexe: mentenanță periodică pe timp de 1 an

Prin prezenta, vă invitam să participaţi prin depunerea de oferte la achizitia de 36 de sisteme de închidere pentru realizarea accesului controlat în incintele pentru depozitarea deșeurilor menajere din Municipiul Oradea cu montaj inclus și servicii conexe: mentenanță periodică pe timp de 1 an

  1. Valoarea estimata totala a achizitiei: 264.096,00 lei fara TVA;
  • Codul CPV: 42961100-1- Sisteme de control al accesului;
  • Sursa de finanţare: Bugetul local, Capitolul Program activități de salubrizare, Poziția 3. Sisteme de închidere pentru accesul controlat în incintele metalice
  • Perioada de valabilitate a ofertelor: 40 zile de la data limita de depunere a ofertelor;
  • Documentul justificativ:
    •  incheierea unui contract de achizitie publica             √
    •  factura                                                                        □
  • Mod prezentare oferta:

Documentele solicitate se vor prezenta arhivate cu parola prin e-mail: denisa.mosincat@oradea.ro, structurate astfel:

Scrisoarea de inaintare, continand:

  1. Documentele insotitoare: copie CUI, Declaratie privind conflictul de interese si Declaratie GDPR;
  2.  Propunerea tehnica, inclusiv documentele solicitate prin caietul de sarcini; 
  3.  Propunerea financiara.
PROPUNEREA TEHNICA
1Ofertantii vor intocmi propunerea tehnica astfel incat sa se asigure posibilitatea verificarii corespondentei propunerii tehnice cu specificatiile prevazute in caietul de sarcini si anexele acestuia. Propunerile tehnice care nu respecta intocmai cerintele formulate in Caietul de sarcini vor fi respinse.
PROPUNEREA FINANCIARA
2Pretul ofertei va fi prezentat în Formularul de Oferta. Depunerea ofertei echivaleaza cu acceptarea tuturor conditiilor incluse in documentatie.
  • Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut.
  • Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 08.05.2024, ora 12:00
  • Data stabilita pentru comunicarea parolei de acces la documentatie, de catre ofertanti si accesarea ofertelor de catre reprezentantii autoritatii contractante este 08.05.2024 in intervalul orar 12:00 – 13:00 prin e-mail la adresa denisa.mosincat@oradea.ro
  1.  Note generale:

Nota 1:  NU se accepta oferte alternative la oferta de baza.

Nota 2: NU se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise.

Nota 3: Se solicita:

1. Prezentarea tuturor documentelor solicitate in documentatie pana la data limita de depunere a ofertelor;

2. Prezentarea documentelor astfel incat ele sa furnizeze toate informatiile solicitate prin documentatia de atribuire – In caz contrar, autoritatea contractanta  isi rezerva dreptul de a respinge oferta in cauza, fara solicitare de clarificari.

Nota  4: Prezenta achizitie reprezinta o achizitie directa si nu se supune reglementarilor Legii nr. 98/2016.

Nota 5: Formularele, caietul de sarcini si contractul tip sunt atasate invitatiei de participare, pe site-ul www.oradea.ro.

Nota 6: Prezenta achizitie se va derula prin site-ul www.oradea.ro si pe adresa de e-mail: denisa.mosincat@oradea.ro, pentru eventualele solicitari de clarificari. Astfel, atasat invitatiei vor fi postate, fiind considerate astfel comunicate celor interesati, documente precum: raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari la documentatia de atribuire; Contractul incheiat cu ofertantul declarant castigator.

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut