noiembrie 14, 2023
ANUNT DE TRANSPARENTA
Prin prezenta, vă invitam să participaţi prin depunerea de oferte la:
PROCEDURA SIMPLIFICATA PROPRIE avand ca obiect incheierea unui acord cadru pe 3 ani pentru servicii de paza la obiectivele:
LOT 1: sediul Directiei de Asistenta Sociala Oradea, str. Primariei, nr. 42;
LOT 2: sediul Adapostului de Noapte din str. Gutenberg, nr. 8
1. Denumirea autoritatii contractante: Municipiul Oradea
2. Numărul de identificare al autoritatii contractante: 4230487
3. Adresa autoritatii contractante: str. Piata Unirii, nr. 1, Mun. Oradea, jud. Bihor
4. Codul NUTS al locului principal de prestare: RO111
5. Adresa de e-mail și de internet ale autorității contractante: mirabela.catana@oradea.ro
6. Scurtă descriere a Acordului Cadru: servicii de paza prin incheierea unui Acord Cadru pe 3 ani. Locaţiile determinate la data încheierii prezentului contract generează un nr. de:
LOT 1 – 4 posturi posturi fixe;
LOT 2 – 3 posturi fixe.
7. Valoarea totală estimată este dupa cum urmeaza:
Acord-Cadru LOT 1: 642.606,72 lei fara TVA, defalcat astfel:
LOT 1: 642.606,72 lei fara TVA/3 ani, respectiv:
Acord-Cadru LOT 2: 466.124,40 lei fara TVA, defalcat astfel:
LOT 2: 466.124,40 lei fara TVA/3 ani, respectiv 155.374,80 lei fara TVA/an.
8. Sursa de finanţare: Bugetul DASO, capitol 680206, art. 200130, in limita existentei creditelor bugetare pentru aceasta destinatie
9. Cod CPV: 79713000-5 – Servicii de paza
10. Termenul pentru prestarea serviciilor
LOT 1: servicii de paza la sediul Directiei de Asistenta Sociala Oradea, str. Primariei, nr. 42
LOT 2: servicii de paza la sediul Adapostului de Noapte din str. Gutenberg, nr. 8
11. Durata Acordului Cadru: 3 ani.
12. Condițiile de participare:
– Contractul de achiziție publică NU este rezervat unor ateliere protejate;
– Executarea serviciului NU este rezervată unei anumite profesii în temeiul unor acte cu putere de lege sau al unor acte administrative;
– Solicitarile de clarificari pot fi facute pana in a 10-a zi de dinainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in a 5-a zi dinainte de data limita de depunere a ofertelor.
13. Descrierea principalelor caracteristici ale procedurii de atribuire care urmează să fie aplicată (Instructiuni privind garantiile solicitate, Instructiuni privind oferta, Instructiuni privind criteriul de atribuire, Instructiuni privind evaluarea ofertelor, Reguli de evitare a conflictului de interese, Stabilirea ofertei castigatoare, Instructiuni privind notificarea rezultatului procedurii, Instructiuni privind anularea procedurii de atribuire, Instructiuni privind semnarea contractului de achizitie publica, Instructiuni privind procedura de remedii) se regasesc in documentul „Instructiuni pentru ofertanti” atasat prezentului anunt de transparenta.
14. Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 11.09.2023 ora 12:00
15. Data stabilita pentru comunicarea parolei de acces la documentatie de catre ofertanti si accesarea ofertelor de catre reprezentantii autoritatii contractante este 11.09.2023 in intervalul orar 12:00 – 13:00 la adresa de e-mail mirabela.catana@oradea.ro. Netransmiterea parolei de acces a ofertei, in termenul stabilit de autoritatea contractanta, atrage respingerea ofertei.
16. Note generale:
Nota 1: NU se accepta oferte alternative la oferta de baza;
Nota 2: NU se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise.
Nota 3: Se solicita:
1. prezentarea tuturor documentelor solicitate in documentatie pana la data limita de depunere a ofertelor;
2. Prezentarea documentelor astfel incat ele sa furnizeze toate informatiile solicitate prin documentatia de atribuire. In caz contrar, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a respinge oferta in cauza, fara solicitare de clarificari.
Nota 4: Prezenta achizitie se deruleaza conform Instructiunilor pentru ofertanti atasate anuntului de transparenta.
Nota 5: Formularele, caietul de sarcini si contractul tip sunt atasate anuntului de transparenta, pe site-ul www.oradea.ro.
Nota 6: Prezenta achizitie se va derula prin site-ul www.oradea.ro si prin e-mail: mirabela.catana@oradea.ro. Astfel, atasat invitatiei vor fi postate, fiind considerate astfel comunicate celor interesati, documente precum: raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari la documentatia de atribuire; Contractul incheiat cu ofertantul declarant castigator.
1. ANUNT DE TRANSPARENTA
descarcă
2. INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI
descarcă
3. Formulare
descarcă
4. Acord Cadru
descarcă
5. Clauze contractuale contract subsecvent
descarcă
6. Caiet de sarcini paza LOT 1
descarcă
7. Caiet de sarcini paza LOT 2
descarcă
SOLICITARI DE CLARIFICARE SI RASPUNSUL AUTORITATII CONTRACTANTE LA ACESTEA
descarcă
SOLICITARI DE CLARIFICARE SI RASPUNSUL AUTORITATII CONTRACTANTE LA ACESTEA 08.09.2023
descarcă
Dispozitie primar numire comisie
descarcă
Declaratii confidentialitate membri comisie
descarcă
Sedinta nr. 1 – PV deschidere oferte
descarcă
Declaratie de confidentialitate Mirabela Catana
descarcă
Sedinta nr. 2 – PV evaluare oferte tehnice
descarcă
Solicitare clarificari PROXI GUARD SRL – LOT 1 (1)
descarcă
Solicitare clarificari PROXI GUARD SRL – LOT 2 (1)
descarcă
Solicitare clarificari SC JULIEN PROTECT SRL – LOT 1
descarcă
Solicitare clarificari WESTERN SECURITY GUARD SRL – LOT 1
descarcă
Solicitare clarificari WESTERN SECURITY GUARD SRL – LOT 2
descarcă
Solicitare clarificari WGS GRAND SECURITY SRL – LOT 1
descarcă
Solicitare clarificari WGS GRAND SECURITY SRL – LOT 2 (1)
descarcă
Sedinta nr. 3 – PV evaluare oferte tehnice faza
descarcă
Sedinta nr. 4 – PV evaluare oferte financiare intermediar
descarcă
Solicitare clarificari JULIEN PROTECT SRL – LOT 1
descarcă
Solicitare clarificari PROXI GUARD SRL – LOT 1
descarcă
Solicitare clarificari PROXI GUARD SRL – LOT 2
descarcă
Solicitare clarificari WGS GRAND SECURITY SRL – LOT 2
descarcă