noiembrie 14, 2023
Nr inregistrare: 110973 din 03.03.2023
ANUNT DE TRANSPARENTA
Prin prezenta, vă invitam să participaţi prin depunerea de oferte la:
PROCEDURA SIMPLIFICATA PROPRIE avand ca obiect achizitia serviciilor de paza și protecție la obiectivele din subordinea Municipiului Oradea – Direcția Patrimoniu Imobiliar
1. Denumirea autoritatii contractante: Municipiul Oradea
2. Numărul de identificare al autoritatii contractante: 4230487
3. Adresa autoritatii contractante: str Piata Unirii nr 1, Oradea, jud. Bihor
4. Codul NUTS al locului principal de prestare: RO111
5. Adresa de e-mail și de internet ale autorității contractante: andreea.negrau@oradea.ro
6. Scurtă descriere a contractului: servicii de paza și protecție la obiectivele din subordinea Municipiului Oradea – Direcția Patrimoniu Imobiliar. Locaţiile determinate la data încheierii prezentului contract generează un nr. de 21 posturi fixe
7. Valoarea totală estimată a contractului: 3,948,903.00 lei fara tva
8. Sursa de finanţare: bugetul local
9. Codurile CPV: 79713000 Servicii de paza
10. Durata contractului: 1 an cu posibilitate de prelungire.
11. Condițiile de participare:
– Contractul de achiziție publică NU este rezervat unor ateliere protejate
– Executarea serviciului NU este rezervată unei anumite profesii în temeiul unor acte cu putere de lege sau al unor acte administrative;
– Solicitarile de clarificari pot fi facute pana in a 10-a zi de inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in a 5-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
12. Descrierea principalelor caracteristici ale procedurii de atribuire care urmează să fie aplicată (Instructiuni privind garantiile solicitate, Instructiuni privind oferta, Instructiuni privind criteriul de atribuire, Instructiuni privind evaluarea ofertelor, Reguli de evitare a conflictului de interese, Stabilirea ofertei castigatoare, Instructiuni privind notificarea rezultatului procedurii,Instructiuni privind anularea procedurii de atribuire, Instructiuni privind semnarea contractului de achizitie publica, Instructiuni privind semnarea contractuui de achizitie, Instructiuni privind procedura de remedii ) se regasesc in documentul „Instructiuni pentru ofertanti” atasat prezentului anunt de transparenta.
13. Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 20.03.2023 ora 11:00
14. Data stabilita pentru comunicarea parolei de acces la documentatie de catre ofertanti si accesarea ofertelor de catre reprezentantii autoritatii contractante este 20.03.2022 in intervalul orar 12:00 – 13:00 prin e-mail. Netransmiterea parolei de acces a ofertei , in termenul stabilit de autoritatea contractanta, atrage respingerea ofertei.
15. Note generale:
Nota 1: NU se accepta oferte alternative la oferta de baza
Nota 2: NU se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise.
Nota 3: Se solicita:
1. prezentarea tuturor documentelor solicitate in documentatie pana la data limita de depunere a ofertelor;
2. Prezentarea documentelor astfel incat ele sa furnizeze toate informatiile solicitate prin documentatia de atribuire – In caz contrar autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a respinge oferta in cauza, fara solicitare de clarificari.
Nota 4: Prezenta achizitie se deruleaza conform Instructiunilor pentru ofertanti atasate anuntului de transparenta
Nota 5: Formularele, caietul de sarcini si contractul tip sunt atasate anuntului de transparenta, pe site-ul www.oradea.ro
Nota 6: Prezenta achizitie se va derula prin site-ul www.oradea.ro. si prin e-mail: andreea.negrau@oradea.ro Astfel, atasat invitatiei vor fi postate, fiind considerate astfel comunicate celor interesati, documente precum : raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari la documentatia de atribuire; Contractul incheiat cu ofertantul declarant castigator.
ANUNT DE TRANSPARENTA 2023
descarcă
CAIET SARCINI – PAZA 2023 -FINAL
descarcă
Contract paza 2023
descarcă
Declaratie persoane cu functie de decizie
descarcă
Formulare Paza martie 2023
descarcă
INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI martie 2023
descarcă
Clarificare din oficiu
descarcă
PV 1 de deschidere oferte
descarcă
Sedinta 2 – evaluare oferte tehnice
descarcă
Sedinta 3 – evaluare rasp pe tehnic + financiar
descarcă
Sedinta 4 – evaluare rasp clarif financiar
descarcă
Raport de procedura
descarcă
Decizie CNSC
descarcă