noiembrie 14, 2023
ANUNT DE TRANSPARENTA
Prin prezenta, vă invitam să participaţi prin depunerea de oferte, la achizitia Serviciilor de mentenanta la sistemele de supraveghere video aferente Serviciului Administrare Baze Sportive si Agrement din cadrul Primariei Municipiului Oradea”
1. Valoarea estimată a achiziției: 23.500,00 lei fără TVA:
2. Codul CPV: 50610000-4 Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de securitate;
3. Sursa de finanţare: Buget local;
4. Perioada de valabilitate a ofertelor: 40 zile, de la data limita de depunere a ofertelor;
5. Documentul justificativ:
– încheierea unui contract de achizitie publică √
– factura □
6. Mod prezentare oferta:
Documentele solicitate se vor prezenta arhivate cu parola, prin e-mail: dana.lincar@oradea.ro, strucurate astfel:
Scrisoarea de inaintare, continând:
1. Documentele însotitoare: copie CUI, Declarație privind conflictul de interese și Declaratie GDPR;
2. Propunerea tehnică, inclusiv documentele solicitate prin caietul de sarcini nr. 152078/A din data de 03.04.2023;
3. Propunerea financiară.
PROPUNEREA TEHNICA
1 Ofertanții vor întocmi propunerea tehnică, astfel încât, să se asigure posibilitatea verificării corespondenței propunerii tehnice, cu specificatiile prevăzute in caietul de sarcini.
Propunerile tehnice, care nu respecta întocmai cerintele formulate in Caietul de sarcini vor fi respinse.
PROPUNEREA FINANCIARA
2 Pretul ofertei va fi prezentat în Formularul de Oferta.
Depunerea ofertei echivaleaza cu acceptarea tuturor conditiilor incluse in documentatie.
7. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut.
8. Data limită stabilită pentru depunerea ofertelor: 17.05.2022, ora 12:00
9. Data stabilită pentru comunicarea parolei de acces la documentatie de către ofertanți și accesarea ofertelor de către reprezentantii autorității contractante în 17.05.2022, in intervalul orar 12:00 – 13:00 prin e-mail dana.lincar@oradea.ro
10. Note generale:
Nota 1: NU se accepta oferte alternative la oferta de baza.
Nota 2: NU se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise.
Nota 3: Se solicita:
1. Prezentarea tuturor documentelor solicitate in documentatie pana la data limita de depunere a ofertelor;
2. Prezentarea documentelor astfel incat ele sa furnizeze toate informatiile solicitate prin documentatia de atribuire. In caz contrar, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a respinge oferta in cauza, fara solicitare de clarificari.
Nota 4: Prezenta achizitie reprezinta o achizitie directa si nu se supune reglementarilor Legii nr. 98/2016.
Nota 5: Formularele, caietul de sarcini si contractul tip sunt atasate invitatiei de participare, pe site-ul www.oradea.ro.
Nota 6: Prezenta achizitie se va derula prin site-ul www.oradea.ro si pe adresa de e-mail: dana.lincar@oradea.ro, pentru eventualele solicitari de clarificari. Astfel, atasat invitatiei vor fi postate, fiind considerate astfel comunicate celor interesati, documente precum: raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari la documentatia de atribuire; Contractul incheiat cu ofertantul declarant castigator.
3.Contract Draft
descarcă
4.caiet de sarcini
descarcă
2. Formulare
descarcă
1.Anunt de transparenta
descarcă
Raspuns la solicitarea de clarificari
descarcă
Sedinta nr.1 Proces Verbal de deschidere
descarcă
Sedinta 2.Proces verbal de evaluare oferte
descarcă
Comunicare Maef Dent
descarcă
Comunicare Arikan
descarcă