noiembrie 14, 2023
Municipiului Oradea
organizeaza licitatie cu plic inchis
1. Informatii generale privind autoritatea contractuala, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Municipiului Oradea, cu sediul in municipiul.Oradea, Piata Unirii nr. 1, judetul Bihor, Cod fiscal: RO 35372589, tel:0259/408.812; 0259/437.000, int. 223; fax: 0259/436.276; e-mail: primarie@ oradea. ro, e-mail persoana de contact: spatrimoniu@oradea.ro.
2. Informatii generale privind obiectul vanzarii, in special descrierea si identificarea bunurilor care urmeaza sa fie vandute:
– teren intravilan in suprafata de 1610 mp identificat cu nr. cadastral 206847, înscris în CF nr. 26847 – Oradea (nr. de inventar 022585), situat in zona str.Ioan Pop Reteganul, teren ce apartine domeniului privat al municipiului Oradea, conform HCL al municipiul Oradea nr. 826/28.09.2023 si temeiului legal: OUG nr.57/03.07.2019.
3. Informatii privind documentatia de atribuire:
se regasesc in caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea prin care persoanele pot intra in posesia documentatiei:
– la cerere de la sediul institutiei, Serviciul Relatii cu Publicul, ghiseul 1 sau
– prin consultarea site-ului www.oradea.ro, sectiunea – licitatii.
3.2. Denumirea si adresa serviciului din cadrul proprietarului de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire:
– Serviciul Relatii cu Publicul, ghiseul 1, Municipiului Oradea, municipiul Oradea, Piata Unirii nr. 1, jud. Bihor sau
– descarca de pe site-ul primariei www.oradea.ro, sectiunea – licitatii.
3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea documentatiei de atribuire:
– 40 lei / exemplar, ce se achita numerar sau cu cardul la caseria institutiei,
– gratuit daca se descarca de pe site-ul www.oradea.ro.
3.4. Data limita pentru solicitare clarificari:
– 02.11.2023, ora 9:00.
4. Informatii privind ofertele:
4.1. Data limita de depunere a ofertelor:
– 15.11.2023, ora 10:00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Municipiului Oradea, municipiul Oradea, Piata Unirii nr. 1, jud. Bihor, parter, ghiseele 1-2.
4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta:
– se depun intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat, format A4.
5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor cu documentele de calificare:
– 15.11.2023 ora 13:00, Municipiul Oradea, loc.Oradea, Piata Unirii nr. 1 jud. Bihor, sala 201, etaj 2.
6. Denumire, adresa, numarul de telefon, telefax, si/sau adresa de e-mail ale instantei competenta in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei:
Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Bihor, municipiul Oradea, Parcul Traian, nr.10, judetul Bihor, tel. 0259-414.896, fax. 0359-432.750, e-mail: tr-bihor-reg@just.ro.
7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre instantele abilitate, in vederea publicarii:
– 20.10.2023.
Anexa nr. 8 Model contract de vanzare-cumparare
descarcă
Anexa nr. 7 Extras CF nr.206847 si plan de situatie
descarcă
Anexa nr. 6 Caiet de sarcini, anexa 1 la HCL 826-2023
descarcă
Anexa nr. 5 Hotararea Consiliului Local nr.826_2023
descarcă
Anexa nr. 4 Re-ofertare,oferta financiara – Formularul nr. 3 si 4
descarcă
Anexa nr. 3 Oferta financiara – Formularul nr. 3
descarcă
Anexa nr. 2 Declaratie de participare – Formularul nr. 2
descarcă
Anexa nr. 1 Fisa ofertantului – Formularul nr. 1
descarcă
Documentatie de atribuire
descarcă
Certificat de Urbanism Str. I.Pop Reteganu cad. 206847
descarcă