Serviciul Decontări Contracte

Ghergheles Laura Natalia

Şef serviciu

Număr telefon fix direct: 0259/437000
Interior: 236 și 192
Orar cu publicul: Luni - Vineri: 7:30 – 15:30
Adresa: Primăria Oradea, Piața Unirii, nr. 1, etaj I, camera 108 și etaj II, camera 214

- Gestionarea clauzelor de natură financiară parte integrantă a înscrisurilor având ca obiect bunuri imobile aflate în proprietatea/administrarea instituţiei - prin structurile de specialitate;

- Gestionarea sumelor datorate în baza convențiilor având ca obiect refacturarea utilităţilor pentru imobilele proprietate mixtă;

- Urmărirea recuperării sumelor datorate de către beneficiarii lucrărilor de reparaţii executate la imobilele incluse în Programul Multianual pentru realizarea lucrărilor de protejare şi intervenţie asupra clădirilor cu valoare cultural arhitecturală situate în “Ansamblul Urban - Centrul Istoric Oradea” precum și alte perimetre considerate prioritare;

- Iniţierea și derularea procedurilor de executare silită pentru recuperarea creanţelor bugetare restante provenite din raporturi juridice contractuale;

- Urmărirea și înregistrarea în aplicația informatică Impotax a operațiunilor de încasări, restituiri, compensări de impozite, taxe locale și venituri generate în desfășurarea activității economice a instituției'

- Urmărirea și înregistrarea în aplicația informatică Contracte a creanțelor și veniturilor generate în desfășurarea activității economice a instituției'

- Evidența contabilă a veniturilor bugetului local, detaliate pe structura clasificației bugetare, precum și a disponibilităților din contul de sume în mandat'

- gestionarea clauzelor financiare parte integrantă a contractelor de închiriere având ca obiect spaţiile locative/comerciale/de prestări servicii aflate în administrarea/proprietatea municipiului Oradea;

- gestionarea clauzelor financiare parte integrantă a contractelor de închiriere/concesiune având ca obiect terenuri aflate în administrarea/proprietatea municipiului Oradea;

- gestionarea clauzelor financiare parte integrantă a convențiilor având ca obiect ocuparea temporară a domeniului public al Municipiului Oradea;

- gestionarea clauzelor financiare ale contractelor de vânzare - cumpărare având ca obiect imobile aflate în administrarea/proprietatea municipiului Oradea;

- comunicarea către debitorii persoane fizice şi juridice a notificărilor și a somațiilor privind plata creanţelor bugetare restante, de natura celor provenite din raporturi juridice contractuale;

- derularea procedurilor de executare silită în vederea recuperării creanţelor bugetare restante, stabilite în sarcina persoanelor fizice şi/sau juridice în conformitate cu clauzele înscrisurilor având ca obiect bunuri imobile aflate în administrarea instituţiei;

- iniţierea procedurilor legale pentru stabilirea stării de insolvabilitate în cazul debitorilor persoane fizice și juridice prin emiterea înscrisurilor legale în acest sens;

- prelucrarea în aplicaţia de colectare a impozitelor, taxelor, etc. Impotax a plăţilor efectuate de contribuabilii bugetului local, prin virament bancar, precum şi a operaţiunilor de compensări, restituiri, regularizări;

- întocmirea de ordine de plată şi de dispoziţii de plată către casierie aferente compensărilor, restituirilor, regularizărilor din conturile corespunzătoare de venituri ale bugetului local;

- evidența contabilă a conturilor de creanțe (debite) fiscale și nefiscale, precum și a conturilor de venituri ale bugetului local, deschise pe structura clasificației bugetare, prin verificarea cu datele din contul de execuție a veniturilor bugetului local;

- verificarea balanţei contabile sintetice şi analitice a creanţelor bugetare, prin punctaj cu contul de execuţie, şi efectuarea notelor contabile de corecţie;

- Întocmirea diverselor situaţii solicitate privind problemele care intră în sfera de activitate prezentată;

- certificarea realităţii, exactităţii şi legalităţii sumelor înregistrate în toate documentele generate de activitatea de încasare şi urmărire a veniturilor din exploatarea domeniului public şi privat al municipiului precum şi din exploatarea fondului imobiliar privat/de stat;

- respectarea prevederilor legale incidente activităților desfășurate;

Relaţii interne:

- cu toate compartimentele, birourile, serviciile şi celelalte structuri organizatorice din cadrul instituţiei;

 

Relaţii externe:

- cu autorităţi şi instituţii publice, precum și persoane fizice și juridice;

Ghergheles Laura Natalia – șef serviciu

State Rodica Monica - consilier

Trifan Dana Any - consilier

Nichita Pavlinka Milka - consilier

Bughiu Georgeta Maria - consilier

Cuciula Simona – Ioana - consilier

Pasan Cristian Ciprian - consilier

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut