Serviciul Evidenţă Active, Delegări de Gestiune și Datorie Publică

Vlad Tabita Carmen

Șef serviciu

Număr telefon fix direct:
Interior: 161, 162
Orar cu publicul: Luni - Vineri: 7:30 – 15:30
Adresa: Primăria Oradea, Piața Unirii, nr. 1, etaj I, camera 111

- Evidenţa domeniului public şi privat al Municipiului Oradea;

- Calculul şi înregistrarea amortizării activelor fixe;

- Organizarea şi înregistrarea rezultatelor inventarierii anuale şi a celorlalte inventare făcute cu diferite ocazii;

- Analiza financiară (tarife, redevenţe, indicatori de performanţă, participaţii capital social);

- Urmărirea contractelor de delegare de gestiune/administrare /asociere/ppp încheiate între Municipiul Oradea şi operatorii serviciilor de utilităţi publice, unități de invățământ, spital şi alţi parteneri;

- Verificarea deconturilor privind redeventa lunara datorată de operatorii de servicii de utilităţi publice;

- Evidenţa participaţiilor deţinute de municipiul Oradea la diverse societăţi;

- Fundamentare/urmărire preţuri şi tarife practicate de operatorii de servicii de utilităţi publice;

- Întocmire certificate de valoare în vederea stabilirii nivelului de impozitare a spatiilor inchiriate de către UAT;

- Întocmire rapoarte de specialitate privind aprobarea BVC- urilor regiilor autonome de subordonare locală, societăţilor comerciale, asociaţiilor la care municipiul este acţionar/asociat;

- Promovarea, identificarea, elaborarea şi implementarea de parteneriate public – private;

- Elaborarea strategiei municipale şi a unor analize economice curente;

- Actualizarea indicatorilor economici, întocmirea documantaţiei pentru aprobarea împrumuturilor de către Ministerul Economiei şi Finanţelor Publice;

- Negocierea şi monitorizarea condiţiilor finanţărilor rambursabile contractate şi garantate;

- Asigurarea managementului datoriei publice;

- Monitorizarea gradului de îndatorare al municipiului Oradea;

- Elaborarea previziunilor privind serviciul datoriei pe termen lung;

- Raportarea datoriei publice locale lunar la Ministerul Finanţelor Publice;

- Menţinerea relaţiei cu instituţiile financiare internaţionale şi Ministerul Finanţelor Publice şi gestionarea relaţiei şi circuitul informaţional în vederea obţinerii calificativelor de rating ale municipalităţii;

- Evidența deciziilor Curții de Conturi, întocmirea răspunsurilor privind ducerea la îndeplinire a măsurile stabilte;

- Organizarea activității de Control intern la nivelul Primăriei Municipiului Oradea;

- derularea și aplicarea procedurilor de guvernanță corporativă pentru selectarea membrilor în consiliile de administrație din subordinea Municipiului Oradea;

-completarea și încărcarea pe site-ul Ministerului Finanțelor a formularului S1100 cu informațiile solicitate de acesta cu privire la membrii CA si indicatori de performanță realizati;

- emiterea certificatelor de valoare pentru imobilele aparținând Municipiului Oradea închiriate persoanelor juridice;

- întocmirea de proceduri operaționale;

- certificarea evidenței bunurilor domeniul public și privat al Municipiului Oradea;

- respectarea prevederilor legale incidente activităților desfășurate;

Relaţii interne:

• Primar/ Viceprimar/Director executiv:

- primeşte rapoarte de specialitate, adrese, informări privind administrarea domeniului public și privat al Municipiului Oradea (concesionări, închirieri, dări în administrare, modificări de aporturi la capitalul social al societăților comerciale la care Municipiul Oradea este acționar), preţurile şi tarifele practicate de operatorii de servicii de utilităţi publice, datoria publică, rating;

- transmite dispoziții și corespondență ce vizează sfera de activitate a serviciului;

 

• Director executiv adj:

- primește spre semnare: rapoarte de specialitate, adrese, situații, informări privind conducerea evidenței bunurilor aparținând domeniului public și privat al Municipiului Oradea, privind titlurile de participare ale municipiului în diverse societăţi, datoria publică, rating;

- transmite corespondența și sarcini de serviciu în legătură cu specificul activității serviciului;

 

• Relații cu celelalte compartimente din cadrul primăriei: Birouri și servicii din cadrul Direcției Economice; Direcția Arhitect Şef; Direcţia Tehnică; DMCFOE, DMPFI, departamente din subordinea Primarului privind activitatea serviciului;

 

Relaţiile externe:

- societăţile comerciale la care Municipiul Oradea este acţionar/asociat;

- operatorii de servicii de utilităţi publice;

- instituţii bancare nationale si internationale cu care exista semnate contracte de finanţare;

- Ministerul Finanţelor Publice;

- Poliţia Oradea;

- Unități de Invățământ;

- Spitalele publice - Municipal și Județean;

- persoane fizice și juridice – donații infrastructură utilități publice, sponsorizări persoane juridice – certificate de valoare aferente imobilelor proprietate a Municipiului Oradea închiriate;

- alte autorităţi şi instituţii publice;

Vlad Tabita Carmen – șef serviciu

Popa Ana - referent

Sturz Ramona Liliana - consilier

Ciobanu Maria Andrea - consilier

Postolache Haidea Claudia - consilier

Rugea Alexandra Ioana - consilier

Cuc Melinda Krisztina - consilier

Bungău Eugenia - consilier

Lupu Larisa Nicoleta - consilier

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut