Serviciul Administrație publică locală
Delia Munteanu-Laza
Șef serviciu
Întocmește acte și documente specifice derulării procedurilor de îndrumare şi control a asociaţiilor de proprietari de pe raza Municipiului Oradea și redacteză răspunsuri la diferite solicitări din partea cetăţenilor şi a instituţiilor publice din municipiu, pe probleme specifice biroului.
Efectueaza verificări financiar-contabile şi de gestiune a asociaţiilor de proprietarI din oficiu sau in urma sesizarilor primite;
Constata contravenții prevăzute și sancționate ca atare de Legea nr. 196/2018, cu modificările și completările ulterioare și Legea nr. 82/1991, cu modificările și completările ulterioare;
Verifică și păstreză dosarele de înființare, divizare, dizolvare si modificare a statutului și acordului de asociere a asociațiilor de proprietari.
Întocmește documentele necesare privind pregătirea, organizarea și desfășurarea alegerilor parlamentare, locale, prezidențiale, europarlamentare și a referendumurilor, conform legislatiei aplicabile.
Redactează răspunsuri legate de dosarele depuse in baza Legii nr.112/1995.
- îndrumarea şi controlul asociaţiilor de proprietari de pe raza Municipiului Oradea ;
- atestarea administratorilor prin eliberarea atestatelor de administratori de condominii;
- acordarea de asistenţă privind înfiinţarea, divizarea, dizolvarea şi modificarea statutului şi acordului de asociere a asociaţiilor de proprietari;
- păstrarea dosarelor de înfiinţare a asociaţiilor de proprietari precum şi evidenţierea acestora în baza de date;
- acordarea de relaţii cu publicul, zilnic, conform orarului stabilit, în vederea furnizării de asistenţă de specialitate pentru asociaţiile de proprietari; acordă asistenţă persoanelor care reclamă diverse aspecte ce intră în competenţa biroului;
- redactarea răspunsurilor la diferite solicitări din partea cetăţenilor şi a instituţiilor publice din municipiu, pe probleme specifice compartimentului;
- efectuarea de verificări financiar-contabile şi de gestiune a asociaţiilor de proprietari;
- constatarea contravențiilor prevăzute și sancționate ca atare de Legea nr. 196/2018, cu modificările și completările ulterioare și Legea nr. 82/1991, cu modificările și completările ulterioare;
- ţinerea evidenţei situaţiei soldurilor elementelor de activ şi pasiv de la asociaţiile de proprietari;
- întocmirea şi prezentarea de informări şi referate, pe baza verificărilor în teren a cererilor, sesizărilor, reclamaţiilor, adreselor şi notelor de audienţă;
- redactarea răspunsurilor la sesizările formulate în baza Legii nr. 544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public;
- păstrarea dosarelor de Legea nr.112/1995 şi formularea răspunsurilor legate de acestea;
- desfășoară activități privind pregătirea, organizarea și desfășurarea alegerilor parlamentare și locale, prezidențiale, europarlamentare și a referendumurilor, conform legilatiei aplicabile;
- afişarea şi întocmirea proceselor-verbale a citaţiilor, şi a sentinţelor penale, minute, copii minute penale;
- repartizarea şi înregistrarea corespondenţei în cadrul Direcţiei Juridice;
- deplasarea în teren la diferite solicitări din partea cetăţenilor şi a instituţiilor publice din municipiu, pe probleme specifice serviciului;
- verificarea si vizarea declaraţiilor de întreţinere şi a declaraţiilor pentru forţa de muncă sezonieră;
Este responsabil cu aplicarea legislației specifice asociațiilor de proprietari si cea electoral.
Colaboreaza cu toate directiile/serviciile/birourile/compartimentele din cadrul primariei in vederea rezolvarii rapide si competente a problemelor specifice biroului.
MUNTEANU - LAZA DELIA CRINA - Șef Serviciu |
NEGRUŢ POSAN OLIMPIA MARIA - Consilier |
BOGDAN FLORINA MARIA - Consilier |
DULAU CAMELIA ZAMFIRA - Consilier |
CHIRILA ADRIANA CORINA - Consilier |
TIURBE MARIANA - Consilier |
MARIN AURELIA - Consilier |