Serviciul Întreținere și dotare parcări

Șef serviciu

Obiectivul general al Serviciului Întreținere și Dotări Parcări îl constituie întreţinerea și dotarea parcărilor publice cu plată, a parcărilor de domiciliu, a parcărilor supraetajate, a parcărilor cu bariere.

Obiectivele specifice ale serviciului, rezultate din obiectivul general sunt:

  1. asigurarea amenajării de noi locuri de parcare, 
  2. asigurarea strategiei pentru dotările necesare la parcări.
  1. asigură desfășurarea activității de întreținere și dotare a parcărilor publice cu plată;
  2. asigură desfășurarea activității de întreținere și dotare a parcărilor supraetajate și a parcărilor cu bariere;
  3. asigura trasarea marcajelor in parcările de domiciliu;
  4. propune planuri și strategii de dezvoltare a parcărilor cu plată, ia iniţiativă pentru adoptarea hotărârilor Consiliului Local şi emiterea Dispoziţiilor Primarului privitoare la activitățile desfășurate, întocmeşte referate, rapoarte, situaţii şi elaborează proiecte de hotărâre cu privire la activităţile desfăşurate;
  5. urmăreşte derularea contractelor de prestări servicii efectuate de terţi, a contractelor de furnizare a bunurilor de către terți, a contractelor de mentenanță aferente serviciului;
  6. asigură buna funcționare a echipamentelor și instalațiilor pentru efectuarea marcajelor și efectuarea lucrărilor de amenajare a parcărilor;
  7. urmareste si asigura mentinerea curateniei si ordinii tuturor echipamentelor, spațiilor, amplasamentelor si utilajelor din dotarea parcărilor;
  8. asigură efectuarea inventarului periodic pentru dotările parcărilor, participă la acţiunile de inventariere a mijloacelor fixe, materialelor, obiectelor de inventar şi mijloacelor băneşti ori de cate ori este nevoie;
  9. asigură amenajarea si trasarea locurilor de parcare, instalarea şi întreţinerea sistemelor de semnalizare în parcările publice;
  10. întocmeşte rapoarte de specialitate (cf. art 136 Cod adm. - inițiator: primarul, consilierii locali sau cetățenii) şi le înaintează spre aprobare Consiliului Local, pune în aplicare legile și hotărârile Consiliului Local cu privire la activităţile desfăşurate, întocmeşte propuneri privind bugetul, pentru activităţile derulate în cadrul serviciului;
  11. asigură funcționarea dotărilor din parcările cu plată, parcările de domiciliu, parcările supraetajate și parcările cu bariere;
  12. reprezintă interesul instituției în relațiile cu autoritățile și instituțiile publice, cu persoanele fizice și juridice;
  13. asigură corespondenţa specifică serviciului, răspunde la reclamaţii şi contestaţii în legătură cu domeniul de activitate al serviciului;
  14. întocmeşte planul de revizii şi reparaţii al echipamentelor, utilajelor, instalaţiilor din dotarea serviciului, întocmeşte anual un plan de achiziții şi ori de câte ori este nevoie, referate de necesitate;
  15. participă la recepţia lucrărilor de reparaţii efectuate de terţi la dotările din cadrul serviciului, participă la întocmirea documentaţiei tehnice pentru procedurile de achiziţie publică, întocmeşte documentaţia necesară autorizării pentru autospecialele de ridicări și pentru personalul care le deserveşte;
  16. asigură activităţile de prevenire a situaţiilor de urgenţă, de apărare împotriva incendiilor şi de protecţie civilă;
  17. întocmește situații pentru veniturile încasate din activitățile desfășurate, situații cu locurile de parcare amenajate și în curs de amenajare;
  18. urmărește modul de gestionare al patrimoniului, asigură efectuarea pazei bunurilor;
  19. elaborează indicatorii de performanță ai serviciului;
  20. asigură punerea în executare a legilor și a actelor normative;
  21. asigură dotarea parcărilor cu indicatoare, parcometre, stâlpişori, coşuri de gunoi, asigură marcajele corespunzătoare în parcările cu plată;
  22. urmăreşte efectuarea salubrizării parcărilor publice de către serviciile publice din acest domeniu, urmăreşte efectuarea deszăpezirii şi combaterea poleiului (pe timpul iernii) astfel încât să fie menţinute utilizabile locurile aferente parcării;
  23. asigură întreţinerea şi repararea dotărilor din parcările cu plată;

colaborează cu toate direcțiile din Primărie în vederea rezolvării tuturor problemelor care au legatură cu competențele serviciului.

Relații interne:

Director Executiv Adjunct 1, Director Executiv, Secretar General, Primar

-  informări privind activitățile din cadrul serviciului;

- verificarea și semnarea actelelor emise in cadrul serviciului;

- transmite corespondenţa și sarcini de serviciu în legatură cu specificul activităţii;

Servicii/Compartimente din cadrul Instituției:

- Direcția Tehnică: colaborare la amenajarea parcărilor cu plată și parcărilor de domiciliu;

  • Serviciul Relaţii cu Publicul – primește și transmite răspunsuri la adrese, sesizări, reclamaţii ale persoanelor fizice şi persoanelor juridice;
  • Serviciul Resurse Umane;
  • Alte Servicii din cadrul Instituției.

 

Relații externe:

Cetăţenii:

-  cereri, sesizări, reclamații, petiții cu privire la problemele cu care se ocupă serviciul;

Alte instituţii şi autorităţi:

-  Poliția Rutieră: se comunică spre avizare planșe cu parcări noi;

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut